netin deitti sivusto 50-70 vuotiaalle. Aitoja ihmisiä, ei feikki-ilmoituksia. Mieluummin ilmainen, eikä ala rahastus sitten myöhemminkään. Olen 60-v. mies. Ei minulla ole tietenkään mitään alle 50-v. naisia vastaan, mutta...
Mikä on hyvä
15
428
Vastaukset
- Anonyymi
pannukakku sopinee, eli happypancake
Mummotunnelia nuo ikämiehet on täällä kehuneet. Sieltä löytyy.
G-LoveR kirjoitti:
Netissä? Jaa-a, ehkä jotkut seniori senssit.
Tuollaset kuulemma.
https://deittisivut.com/senioritreffit/Ei millään, ei ole deittiprofiileja. Mulla ei ole olemassa muita profiileja, tämä nicci Suomi24 keskusteluissa ja facebookkini nimelläni.
G-LoveR kirjoitti:
Ei millään, ei ole deittiprofiileja. Mulla ei ole olemassa muita profiileja, tämä nicci Suomi24 keskusteluissa ja facebookkini nimelläni.
" Millä nimellä profiilisi on tuolla?"
Kommentoin tuohon poistettuun siis.Mummotunnelin yleisin ikä on 35-45v… vaikka joukossa on porukkaa vähän alle ja vähän yli. Ei ehkä ole 60v kohderyhmää…
Google tiesi tämän, ei ole kokemusta, koska ikä ei vielä riitä. 😁 https://k-50.fi/Citrinella kirjoitti:
Mummotunnelin yleisin ikä on 35-45v… vaikka joukossa on porukkaa vähän alle ja vähän yli. Ei ehkä ole 60v kohderyhmää…
Google tiesi tämän, ei ole kokemusta, koska ikä ei vielä riitä. 😁 https://k-50.fi/Aaa, no sittenhän sillä on virheellinen nimi koko paikalla.
Muorit rupee olee lähempänä kuuskymppiset naiset ja yli.
Sinkkukaverini, naiset 50+, ovat joskus maininneet, että tuo jo mainittu Happy pancake on heistä paras. En tiedä itse, millainen on, kun en ole netin olemassaolon aikana ollut sinkku, mutta nämä sinkkukaverini ovat sellaisia, joilla on hyvä maku kaiken mahdollisen suhteen :)
- Anonyymi
Happy pancake on enemmän aikuiseen makuun. Kaveri löysi sieltä kumppanin.
- Anonyymi
Aivan paska deittisivu toi pannari.Itsestään liikoja luulevia lähiöläskejä täynnä
- Anonyymi
Paska sen vuoksi kun sinä et saanut naista?
- Anonyymi
Mikä tahansa treffipalsta, kunhan teet profiilin oikein.
Nöyrä asenne, paljon hyviä ja realistisia kuvia, omaan ikään sopiva ikähaarukka naisille.
Fiksut pärjää aina, ja löytävät kaiken ikäisinä seuraa. - Anonyymi
Hmm.. Jos et osaa pistää edes isoa kirjainta tekstin alkuun, niin ei mikään paikka. Naiset ovat tarkkoja siitä, että osaa edes kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Eikä ole. Älä viitsi liioitella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090