Kuka on tää sitä, joka kirjoittelee

Anonyymi-ap

välillä täällä? Viimeksi nähty kirjoittelemassa Randen kanssa ja jotain draamaa oli meneillään? Onko Fleda tai jokin rekattu puskissa?

19

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sxth =sitä. Auto correct teki temput.

    • Anonyymi

      Eli kysymys oli kuka kirjoittaa nimimerkillä sxth?

    • Anonyymi

      Höpsähtänyt täti-ihminen.

      • Anonyymi

        Tai sitten ätmi esittämässä täti-ihmistä ja muut yrittää hymistä mukana


    • Anonyymi

      Samaa porukkaa. Sukupuoli vaihtelee tarkotuksen mukaan.

    • Anonyymi

      Ootko huomannu sellasta että sinkuilla on oikeita tunteita? muilla se on feikkiä.

    • Anonyymi

      Höps, ei meillä ole draamaa randemanin kanssa. Enkä ainakaan ole fleda :) Tai ehkä hän ajatteli että olen hän.. tai ehkä ei sittenkään. Minulle jäi arvoitukseksi mitä hän ajatteli. Itse taas ajattelin eri asiaa ja lopussa jotain vähän samaa. En ole ollut aikoihin rekattu. Helpottiko? Miksi et itse ole rekattu? :)
      t.sxth

      • Anonyymi

        Vietätkö jo eläkepäiviä?


    • Niinku sitä alias sxth tuossa kuittasi, niin draamaa meillä ei kyllä ole ollut.

    • Sxth (sense) on tuttu Miehen logiikasta, mukava mimmi:) Jossain vaiheessa hän oli kirjautunutkin. En jaksa uskoa, että hän olisi mitään draamaa järjestänyt. En ole lukenut palstaa niin tarkkaan, mutta täysin mahdoton ajatus kyllä. Hän oli se tyyppi, josta sai melko takuuvarmaa kirjoitteluseuraa, kun M.L:ssä tuli joskus yökyöpelöityä. Kun itsekin olen ilta/yövirkku, ja yleensä öisin saattoi tulla mahdollisuus/aikaa palstailla. Hänellä oli jopa aika samanlainen musiikkimaku, mitä itsellä (paitsi että itse en tykkää Apulannasta) :) Muistan hänen usein linkittäneen musiikkia paitsi mun kanssa, myös Modellin, Toljakkeen, Genion ja mitä näitä kaikkia näitä silloin oli..;)

      Muistan hänen joskus maininneen, että muistutti julkkiksista eniten Renée Zellwegeriä, joten mun mielikuvissa viestittelin aina Bridget Jonesin kanssa :D Voi olla tietty, että muistan väärin tai sekoitan hänet johonkin toiseen...?

      Terkkuja joka tapauksessa Sxth:lle ;)

      • Anonyymi

        Moi YB just tulin, hyvää keskiyötä ja kiitos tuesta :) Noh, kirjataan tähän palstan iloksi, että elämäni sinkkumummona ='D Yökyöpeli olen vieläkin ja tuskalliset viikot edessä herätyksineen.

        Olin kuuntelemassa "apulantaa". Talletin tänään linkittämäsi musan talteen, joten sen puoleen mennään samalla musamaulla edelleen :)

        Jotain pientä hölmöilin randemanin kanssa :*) pakko myöntää eilisestä sen verran, mutta aina meillä ollut keskenämme mukavaa ja hyvähän se olisi muistaa mitä muut ajattelee. Taidan linkittää ranelle jatkossa aina sen Hän 8D.

        Mutta aina on mukavaa nähdä sinua täällä YB. Saisit käydä paljon useammin! Tule pian takaisin :)

        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi YB just tulin, hyvää keskiyötä ja kiitos tuesta :) Noh, kirjataan tähän palstan iloksi, että elämäni sinkkumummona ='D Yökyöpeli olen vieläkin ja tuskalliset viikot edessä herätyksineen.

        Olin kuuntelemassa "apulantaa". Talletin tänään linkittämäsi musan talteen, joten sen puoleen mennään samalla musamaulla edelleen :)

        Jotain pientä hölmöilin randemanin kanssa :*) pakko myöntää eilisestä sen verran, mutta aina meillä ollut keskenämme mukavaa ja hyvähän se olisi muistaa mitä muut ajattelee. Taidan linkittää ranelle jatkossa aina sen Hän 8D.

        Mutta aina on mukavaa nähdä sinua täällä YB. Saisit käydä paljon useammin! Tule pian takaisin :)

        t.sxth

        Just tulit? No ei kaikkee tartte palstalle kertoa 😂

        Eikös me ole aina hölmöilty sun kanssa? Ei vain eilen tai siis nyt jo edellisenä? Ja ET stana linkitä Hän:tä aina, hajoaa pää. Tai no en tiiä, on se kyllä pirun hyvä biisi. Mutta sillä on myös paljon muistoarvoa... Linkitä mieluummin tuo, vaikka on silläkin muistoarvoa 😁
        https://www.youtube.com/watch?v=tDSl6DrvQB8

        Ja joo, YB on jumalasta seuraava. Enkä ole ihan varmaan kumpan suuntaan, ylle vai alle 😘


      • Heipat sulle, tytsi!
        Palaile taas enempi kun siltä tuntuu ja muista siinä välissä, että meillä on ikävä 😉😘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Just tulit? No ei kaikkee tartte palstalle kertoa 😂

        Eikös me ole aina hölmöilty sun kanssa? Ei vain eilen tai siis nyt jo edellisenä? Ja ET stana linkitä Hän:tä aina, hajoaa pää. Tai no en tiiä, on se kyllä pirun hyvä biisi. Mutta sillä on myös paljon muistoarvoa... Linkitä mieluummin tuo, vaikka on silläkin muistoarvoa 😁
        https://www.youtube.com/watch?v=tDSl6DrvQB8

        Ja joo, YB on jumalasta seuraava. Enkä ole ihan varmaan kumpan suuntaan, ylle vai alle 😘

        Tämä jos mikä oli niin haikea, että liikutuin 😢♥️ mutta se lopuksi esitetty keriatrian tahon kaupallinen mainos.. 😂 💦 Ei tottakaan 🤣 No mutta oikein hyvä 😀Ei minunkaan nyt tarvitse apein mielin kömpiä nukkumaan. Hyvää Yötä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jos mikä oli niin haikea, että liikutuin 😢♥️ mutta se lopuksi esitetty keriatrian tahon kaupallinen mainos.. 😂 💦 Ei tottakaan 🤣 No mutta oikein hyvä 😀Ei minunkaan nyt tarvitse apein mielin kömpiä nukkumaan. Hyvää Yötä :)

        Hyvää iltaa, täsä kohden 😁

        Ei kai tuo nyt niin haikea ollut, vähän toki, mutta paljon muutakin herkkää. Onneks en näe noita mainoksia, niin säästyn siltä lisäilolta 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi YB just tulin, hyvää keskiyötä ja kiitos tuesta :) Noh, kirjataan tähän palstan iloksi, että elämäni sinkkumummona ='D Yökyöpeli olen vieläkin ja tuskalliset viikot edessä herätyksineen.

        Olin kuuntelemassa "apulantaa". Talletin tänään linkittämäsi musan talteen, joten sen puoleen mennään samalla musamaulla edelleen :)

        Jotain pientä hölmöilin randemanin kanssa :*) pakko myöntää eilisestä sen verran, mutta aina meillä ollut keskenämme mukavaa ja hyvähän se olisi muistaa mitä muut ajattelee. Taidan linkittää ranelle jatkossa aina sen Hän 8D.

        Mutta aina on mukavaa nähdä sinua täällä YB. Saisit käydä paljon useammin! Tule pian takaisin :)

        t.sxth

        Voi ei, tuskalliset aikaiset herätykset on kamalia ja nyt ne kellojen siirron takia vielä aikaistuu 😒
        Olitko oikeesti Apulannan keikalla tai jotain?
        Yritetään ehtiä tännekin useammin, jos oikein kaivataan❣️


      • randombypasser kirjoitti:

        Just tulit? No ei kaikkee tartte palstalle kertoa 😂

        Eikös me ole aina hölmöilty sun kanssa? Ei vain eilen tai siis nyt jo edellisenä? Ja ET stana linkitä Hän:tä aina, hajoaa pää. Tai no en tiiä, on se kyllä pirun hyvä biisi. Mutta sillä on myös paljon muistoarvoa... Linkitä mieluummin tuo, vaikka on silläkin muistoarvoa 😁
        https://www.youtube.com/watch?v=tDSl6DrvQB8

        Ja joo, YB on jumalasta seuraava. Enkä ole ihan varmaan kumpan suuntaan, ylle vai alle 😘

        Heh, liioittelemaan et sentään yhtään ruvennut YB:n kuvailussa, se on aina hyvä 😌❣️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heh, liioittelemaan et sentään yhtään ruvennut YB:n kuvailussa, se on aina hyvä 😌❣️

        Ikä on tuonut rippusen viisauttakin, osaan jo pelata varman päälle kun olen saanut hyvää oppia harmaana eminenssinänne toimimisesta, Teidän Korkeutenne 😉


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe