Adventtikirkko saa suuren osan kymmenystuloistaan köyhiltä seurakuntalaisiltaan, mutta silti suuri osa papistoaan huhujen mukaan kannattaa nimenomaan köyhiltä leikkaavaa Kokoomusta. No, se näkyy sitten kymmenyskirstussa, kun parhaat rahoittajat laitetaan kyykkyyn.
Köyhät kyykkyyn - kymmenystulot alas
8
312
Vastaukset
- Anonyymi
Taas typerä aloitus. Aloittajat huhut ovat tasan hänen omia uniaan.
- Anonyymi
Totta tämäkin aloitus.
- Anonyymi
On totta. Yksi pastoreista kertoi tämän minulle.
- Anonyymi
Köyhiin kohdistettuja leikkauksia kannattavia adventisteja on myös persuissa, onjopa siellä missä leikkauksista päätetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiin kohdistettuja leikkauksia kannattavia adventisteja on myös persuissa, onjopa siellä missä leikkauksista päätetään.
Kokoomus on pahin kymmenysköyhälistöltä leikkaaja ja persut toka pahin. Myös KD leikkaa mielellään oikeistopuolueena. Tekisi mieli laittaa Kokoomuksen kannattajaksi tietämäni ja mielestäni muutenkin itsekkään pastorin nimi tähän, mutta se olisi sääntöjen vastaista, koska ei oo yleisessä tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on pahin kymmenysköyhälistöltä leikkaaja ja persut toka pahin. Myös KD leikkaa mielellään oikeistopuolueena. Tekisi mieli laittaa Kokoomuksen kannattajaksi tietämäni ja mielestäni muutenkin itsekkään pastorin nimi tähän, mutta se olisi sääntöjen vastaista, koska ei oo yleisessä tiedossa.
No vihervasemmisto se vasta paha onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vihervasemmisto se vasta paha onkin.
Vihervasemmistossa ei ole sellaisia tunnekylmiä, rahanahneita, itsekkäitä kusipäitä, joita persut, kokkareet ja kristilliset ovat.
- Anonyymi
Juudaskin viskasi roposensa temppelin lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768