Ruotsin asevoimien everstiluutnantti: Venäjän ydinisku ei tule olemaan yllätys

Anonyymi-ap

4

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene nyt Tiltu vittuun valehteleen taas ja tuomaan tuota venäläistä paskanjauhantaa johon muu maailma on jo täysin kyllästynyt.

Ruotsalainen sanoo vain että ei ole yllätys että Putin (kansainvälisesti etsintäkuulutettu rikollinen ) siirtäisi taktisia ydinaseita valkovenäjälle ja jatkaa :

– Sieltä siirtyminen ydinaseiden käyttöön on uskomattoman iso askel, enkä usko, että Venäjä tekee sitä. Uskon kuitenkin, että meillä on tulevaisuudessa enemmän ydinuhkia, Paasikivi kertoo.

Putinin turhaa toimea pidetään huvittavana viimeisenä oljenkortena yrittää vaikuttaa pelottelemalla ydinaseilla jokainenhan sen tietää että on vitun sama onko nuo venäläiset toimimattomat huoltamattomat romut valkovenäjällä vai venäjällä jos niitä joku käyttäisi ja onko niitä edes olemassakaan vai onko korruptio ottanut osansa niin kuin koko muustakin venäjän armeijasta.

• Anonyymi

Odotin jotain konkreettisia toimia ydintuhon jouduttamiseksi enkä jonniinjoutavaa paskanjauhantaa. Lapsellista ja kyynistä valehtelemista, presidentti Putinin ja Venäjän mollaamista ja panettelua niinkuin aina.
        Hylätty suoritus.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17796458Y

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Mitä vittua se tiltu psykoosissaan sönköttää? Ei kyse ole ydiniskusta vaan ydinaseiden sijoittelusta…ja ruotsalainen everstiluutnantti toteaa aivan oikein, ettei ryssä uskalla käyttää ydinasetta. Ryssälle pitää olla kova ja antaa vastapalloon kunnolla, silloin se on säyseä kuin koira. Katso nyt mitä Ukrainassa on tapahtunut vuoden aikana, montako punaista viivaa on ylitetty? 155 mm kenttätykit, HIMARS:t, HARM:t, meritorjuntaohjukset, rynnäkkövaunut, taistelupanssarivaunut…kaikista hirveä ulina, mutta vastatoimet täysi 0.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe