Vaikea löytää netistä ne campingalueet jotka on talvella auki. Kaikki tieto on levällään netissä ja epämääräisiäkin aukioloaikoja löytyy eli ei niistä selviä onko auki vai ei. Soittoihin ei vastata jne.
Talvimatkailu
13
168
Vastaukset
- Anonyymi
Tuuri
- Anonyymi
Ei helv.....
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177966678
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Karavaanarijäsen näkee omilta sivuilta kaikki alueet, muuten menee soitteluksi.
- Anonyymi
Ei todellakaan näe.
- Anonyymi
Kannattaisiko ostaa se leirintäopas, missä on kaikki tarvittavat tiedot.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa leirintäoppaat. Jotkut talvipaikat ovat silti kiinni. Riippuu ihan siitä onko matkailijoita.
- Anonyymi
Täällä Niuvan parkkipaikka on käytössä koko talven. Ainoa minuus radiosda kääntyy asemat yötä päivää.
Palstavahti- Anonyymi
Pitäisikö sinun ostaa radio missä on vain yksi kanava.
- Anonyymi
Olisiko tämä syynä radion kääntymiseen yötä päivään Niuvan parkkipaikalla???
3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Otapas vaunuinesi suunta perähikiälle josta sukulaistesi🤥🤥🤥 pihasta löytyy varmasti tuhansien aiheiden paikka makuuvaunullesi.
Sekä kesällä että talvella.
Niuvan parkkipaikalta sinun kannattaa poistua hetimiten sillä homovolttien heittely aiheuttaa pahaa verta paikallisissa.
Perähikiällä se on sallittua ja jopa suotavaa.
- Anonyymi
Heti lähden perähikiälle , kun vaan kelit ovat suotuisat. Minulla kun on rumatikki Elnakissani
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Lähden vauhtipyörävelini luokse sukuloimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929