Olen pahassa alkoholi koukussa ja vieroksun töitä. Naisia olen joskus hakkaillu. Koulut meni ihan läskiksi kun ei huvittanut. Mikä puolue auttaa eniten sluipailussa
Mille puolueelle ääni
27
254
Vastaukset
- Anonyymi
RKP
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17796859v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikään puolue ei auta sun tilanteessasi.
- Anonyymi
Vasemmisto on puolueesi, myös Vihreissä on paljon työn vieroksujia.
- Anonyymi
Rikosrekisterisi huomioiden luontevin isompi puolue (=eduskuntapuolue) sinulle on Perussuomalaiset. Meillä on samanhenkistä porukkaa! Paikallisessa yhdistyksessäkin löytyy kokemuksia jaettavaksi uhkailusta, väkivallasta ja tukikikkailuista. Isot pojat kertoivat että kannattaa tiedustella myös miten laiskuuttasi voi tasata omia ja työantajan maksuvalineitä sekoittamalla. Meillä et erotu porukasta vaikka alkoholi on turvottanut naamasi.
- Anonyymi
Iltalehden mukaan rikosrekisterin omaa ainoastaan kokoomuksen ehdokas Koskela.
- Anonyymi
Juoppoudesta on näytöt annettu, joten vertaistukea on luvassa.
- Anonyymi
Taitaa Perussuomalaiset olla sellainen rikollisten kasvattajaorganisaatio
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/452f2a46-4f4f-4804-9300-c7bba6869a06- Anonyymi
Todelliset roistot ja isänmaan petturit löytyvät hallituksestamme, olikin jo korkea aika tulla muutos siihen.
- Anonyymi
Kepu häviää vaalit, se on nähtävissä suolipalstalla.
- Anonyymi
SDPn äänestäminen on paras sijoitus tulevaisuuteen mutta senhän sinä jo tiesitkin
- Anonyymi
Ei hääviltä näytä SDP tulevaisuus,mutta kuka velkaan on tottunu niin mikäpä siinä.
- Anonyymi
Make ny vaa jatkaa sitä kalian kittaamista .su kannata mitää änestää menöö hukkaha .
- Anonyymi
Kuka sanoikaan viisaasti:" Ei asiat ikinä niin huonosti ole, etteikö niitä viinalla vielä huonommiksi saisi."..?
Ei kai vaan KK... - Anonyymi
Hakeudu työkyvyttömyyseläkkeelle!
- Anonyymi
Lähe istumaan seuraksi paljuun. Terv kolme tatuoitua kaljua miestä ja leijonakorut kaulassa tietenkin
- Anonyymi
Mistä sä voit tietää oliko ne miehiä? Pride paljussa oli vain oletettuja. Kaljakellunta Ilmajoen kunnan tukemaksi ja musiikkijuhlien tukea nostettava, T, Karvinen
- Anonyymi
Tukka neon väreissä, naama täynnä lävistyksiä ja sukupuolista ei ole selvyyttä edes asian omaisilla, öööööööö, valitsen ne leijonakoru miehet, kiitos vain.
- Anonyymi
Olisiko mitään tavallisempaa, kiitos!
- Anonyymi
Olen tumma mies ja haluan naista löytyykö heti
- Anonyymi
Seppo etkö humalatilaltasi muista että sinähän olet jo keskusta puolueessa
- Anonyymi
Mulla on uusi taska naamassa ja tykkään lävistyksistä. Terv Tiina
- Anonyymi
Taustasi huomioiden voit jatkaa samaa elämisen tasoa, jos äänestät nykyistä edustajaas. Riittävät perusteet: elopaino kiloissa huolestuttavan ylipainoinen eli sama kuin äänestysnro ja ÄO varmaan samaa luokkaa kun kengännumero. Numerologiaan perustuen voit äänestää vaikka näin. Sluibailusi voi jatkua.
- Anonyymi
Huomenna laitetaan pride liput tankoon ja juhlitaan voittajia 🥰
- Anonyymi
Meidän Esko tykkää naisista vaikka on vähä spesialisti
- Anonyymi
Löytyikö sopiva?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559