Mumbain yliopistossa Intiassa tiedemiehet todistaneet että maailma on hindujumalien luoma. Silti palstan kreationistit vaikenevat tästä tieteellisestä saavutuksesta täysin. Eikö heidän pitäisi riemuita siitä että kreationismi onkin totta?
Miksi palstan kreationistit vaikenevat?
13
56
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin sammutettu 😂
- Anonyymi
Hindu uskonnot syntyivät vasta vedenpaisumuksen jälkeen, kun ihmiskunta levittäytyi myös Aasiaan laajalti. Ihmisillä oli tarinoita menneistä asioista, kuten vedenpaisumuksesta ja Nooan Jumalasta. paljon myöhemmin . Kun gurut alkoivat meditoida, saapui apostoleja myös Aasiaan, jolloin gurut saivat vaikutteita kristinuskosta. Nämä vaikutteet näkyvät selvästi gurujen opeissa. Tietenkin, koska kyseessä ovat ihmiset, niin kristinuskon vaikutus lieveni ja tilalle tuli gurujen yksilölliset käsitykset Jumaluuteen pyrkimisestä omin voimin. Nyt siellä on lukemattomia jumalia ja monta tapaa pyrkiä itsenäisesti jumaluuteen. Nämä hindujen "jumalat "ovat demonihenkien johdatuksia. Eräitten opeissa näkyy kaiun tapaisena vielä Jeesuksen hyvyyden vaikutuksia.
- Anonyymi
Valheesi eivät vastaa tunnettuja tosiasioita. Hinduismi on paljon juutalaisuutta vanhempi uskonto. Eikä siitä vedenpaisumuksestasi ole muuta "todistetta" kuin kasa aikaa sitten valheiksi todistettuja horinoita.
- Anonyymi
Jos vaivautuisit ajattelemaan, ymmärtäisit että vedenpaisumus on satua, fysikaalinen mahdottomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaivautuisit ajattelemaan, ymmärtäisit että vedenpaisumus on satua, fysikaalinen mahdottomuus.
Vajavainen ajattelusi ei muuta geologisia tosiasioita maankuoressa ja fossiilien iästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajavainen ajattelusi ei muuta geologisia tosiasioita maankuoressa ja fossiilien iästä.
Mitä tosiasioita tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tosiasioita tarkoitat?
Turhaan niitä häneltä kysylet. Ei kretuilla ole esittää ensimmäistäkään tosiasiaa uskomustensa tueksi.
- Anonyymi
Jeesushan kävi Intiassa. Issa nimellä hänet tunnettiin.
- Anonyymi
Suomalaiset kretut eivät pysty kumoamaan hindukretujen "tieteellisiä" saavutuksia koska samoilla perusteilla kaatuu myös heidän oma kretuilunsa.
- Anonyymi
Juuri näin. Laitauskovainen ei lähde ruotimaan muiden uskontojen omia tulkintoja, koska heidän pitää esittää samat argumentit, joilla oma usko kaatuu. On paljon turvallisempaa esitellä salaliittoteorioita tiedettä vastaan, koska se on ihan eri pelikentällä. Ja hindut eivät täällä kilpaile kristinuskon kanssa.
- Anonyymi
Jo pyhät "veda upsadit" kertovat, että jumalat syntyivät vasta maailmankaikkeuden syntymisen eli alkuräjähdyksen jälkeen.
- Anonyymi
Typerintä oli luoda ihminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401