Oletko saanut valepetuksen seurakunnasta , joka on muuttunut kirkkoksi vale-ekumeniassa.
Oletko sairastunut vakavammin , kuin se kun Jeesus sanoi että on tullut sairaita varten. Jeesus tuli ottamaan sen synnin pois sinulta , jonka julistat että synti pysy sinussa loppuun asti !
Ristinkuolema muuttaa sinua Kristuksen kaltainen .puhdas Pyhyydessä . Hän joka ei tiennyt synneistä mitään ja Hänessä ei ollut syntiä.
Taas valearmon . joka tän päivän seurakunta ja opettajat niiiin rakastavat , muutta ihminen Perkelen kaltainen joka aina tekee syntiä , eikä muuta tee eikä voi ja rakastaa kun pysyt synneissä ja hänen opetuslapsina loppuun asti. Koska hän tarvitsee ystäviä helvetissä.
Valitse vapaasti . Vapaassa valinnassa. Risti tai valearmon. Molemmat et saa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toinen vie sut ikuisesti Taivaaseen ja taas Toinen hukuttaa sua ikuisesti helvettiin. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onko Valearmon tullut Ristintyön ja Ristin tilalle ?? Sinun Elämään. ????????
35
66
Vastaukset
Meinatko muuttua tässä ajassa Kristuksen kaltainen ?
Siitä Ristin Tien kautta , joka Poika avasi ja jonka Isä niin valtavasti rakastaa ? Vai jäätkö Perkelen kaltainen ?
Johanneksen evankeliumi:
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Synnin kanssa jonka eläät loppuun asti jonka Jeesus tuli ottamaan Pois sinulta olet >>>
1.Johanneksen kirje:
3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
3:10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
HUOM. PERKELEN LAPSI SIINÄ LUKEE SELVÄSTI !! ON SELLAISIA JOTKA PYSYY SYNNEISSÄ LOPPUUN ASTI. !!!!- Anonyymi
Tässä äänitteessä käsitellään ajankohtaista tilannetta seurakunnissa, eli halpaa armoa.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Ujq-NLK7OWo&fbclid=IwAR1DFV-DmZvtVYmQmt0z0VTfcQQGgfXgmPN--o7EBCz_3Uyu97r0Yh5BDIoJoo !! Se on valtava ja siinä tulee esiin myös sen vaijettu Totuus että ei moni ovat Uudestisyntyneitä vaikka huutavat Herra Herra ja todistavat valheellisesti olevansa Uudestisyntyneitä.
Kuunelkaa mitä Herätyksessä tapahtuu Kiinassa. Lähetyssaarnajat tulevat uskoon ja Uudestisyntyvät vasta 30v jälkeen .. Evankelistana olleessa.
- Anonyymi
Olet aika sekaisn jo maanantaina. Ota mielialalääkkeesi.
- Anonyymi
Jeesus oli 100% ihminen.
Aivan ! Ja tuli Jumalana ottamaan Pois sun syntisi !
3:5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan ! Ja tuli Jumalana ottamaan Pois sun syntisi !
3:5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.Olet aika huono matematiikassa! Jos jokin on 100% jotakin, niin siihen ei enää mahdu lisää mitään muuta. Kun vaikkapa piha on 100% hiekkaa, niin se on pelkästään sitä hiekkaa, ja on matemaattinen mahdottomuus, että siinä olisi mitään muuta joukossa.
Kun Jeesus oli ja ON 100% ihminen, ei siihen joukkoon mahdu enää prosenttiakaan Jumalaa tai jumaluutta! Hän on VAIN ihminen.
Ei ole olemassa mitää hellarien matematiikkaa, yhtä vähän kuin on olemassa hellarien lääketiedettä tai kemiaa tai raamatunhistoriaa. On vain olemassa vain lääketiede, kemia ja raamatunhistoria.
Toisin sanoen, kun Jeesus on 100% ihminen, niin hän ei voi enää olla sen päälle Jumala...lainkaan.
Jeesuksen jumaluushan keksittiin vasta noin 50-60 vuotta hänen kuolemansa jälkeen. Jeesus itse ei tiennyt olevansa Jumala, eikä kolmiyhteinen yhtään mikään. Anonyymi kirjoitti:
Olet aika huono matematiikassa! Jos jokin on 100% jotakin, niin siihen ei enää mahdu lisää mitään muuta. Kun vaikkapa piha on 100% hiekkaa, niin se on pelkästään sitä hiekkaa, ja on matemaattinen mahdottomuus, että siinä olisi mitään muuta joukossa.
Kun Jeesus oli ja ON 100% ihminen, ei siihen joukkoon mahdu enää prosenttiakaan Jumalaa tai jumaluutta! Hän on VAIN ihminen.
Ei ole olemassa mitää hellarien matematiikkaa, yhtä vähän kuin on olemassa hellarien lääketiedettä tai kemiaa tai raamatunhistoriaa. On vain olemassa vain lääketiede, kemia ja raamatunhistoria.
Toisin sanoen, kun Jeesus on 100% ihminen, niin hän ei voi enää olla sen päälle Jumala...lainkaan.
Jeesuksen jumaluushan keksittiin vasta noin 50-60 vuotta hänen kuolemansa jälkeen. Jeesus itse ei tiennyt olevansa Jumala, eikä kolmiyhteinen yhtään mikään.Miksi sitten on kirjoitettu että Hän on Jumala ??
Ilm.
21:22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
Joko sinä olet Oikeassa tai sitten Pyhä Jumala ja Hänen Pyhä Raamattu. Kait tiesit että se on Hänen Pyhä Raamattu ?
Ja valearmon joka tuet. Ei mahdu minuun Pyhä Raamatun.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miksi sitten on kirjoitettu että Hän on Jumala ??
Ilm.
21:22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
Joko sinä olet Oikeassa tai sitten Pyhä Jumala ja Hänen Pyhä Raamattu. Kait tiesit että se on Hänen Pyhä Raamattu ?
Ja valearmon joka tuet. Ei mahdu minuun Pyhä Raamatun."Miksi sitten on kirjoitettu että Hän on Jumala ?? "
Koska sinä et osaa suomen kieltä! Katsotaanpa...
"Ilm. 21:22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; "
Joo, Johannes ei nähnyt temppeliä, sillä monessa kohtaa Raamatussa sanotaan, että Jumala ja Jeesus ovat taivaan temppeleitä.
"sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli,"
Näinhän se Raamattu sanoo... että Jumala on temppeli.
"...ja Karitsa."
Niin, ja Karitsakin on se temppeli.
"21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, "
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä! sillä Jumalan kirkkaus valaisee kaupungin.
"ja sen lamppu on Karitsa. "
Niin...Ja jopa Jeesuksen kirkkaus tekee sen, sillä Jeesushan toistaa Jumalan kirkkautta.
Sinä et taida tuntea Raamatun kielikuvallisuutta?!
Johannes 2:19-
Jeesus vastasi heille: ”Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä.” Niin juutalaiset sanoivat: ”Neljäkymmentäkuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu. Sinäkö pystyttäisit sen kolmessa päivässä?” Mutta hän puhui RUUMIINSA TEMPPPELISTÄ.
Katsotaan toista kohtaa, missä puhutaan temppelistä vertauskuvana. Tässä puhutan ihmisestä.
Efesolaiskirje 2:21-22
Hänessä (Jeesuksessa Kristuksessa) koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa. Hänessä tekin rakennutte yhdessä muiden kanssa Jumalan asumukseksi Hengessä.
No niin!!! YLLÄTYS YLLÄTYS!!! Nyt jopa ihminen on temppeli!
Tämä edellinen raamatunkohta kertoo että myös ihminen on pyhä temppeli. Aloituksessa sanottiin, että ihmisen ruumis on Pyhän hengen temppeli. Voimme siis laittaa yhtäläisyysmerkit ihmisen ruumiin ja koko ihmisen välille, siinä mielessä, että molemmat ovat temppeleitä.
Jos kerran Jeesuksen ruumis on Johanneksen mukaan temppeli, niin eikö se merkitse sitä, että myös koko Jeesus on temppeli? Ja jos näin on, niin eikö ylösnousseen Jeesuksen ruumis ole taivaassa se taivaallinen temppeli? Todellinen temppeli taivaassa, josta maallinen temppeli oli vain kuva ja varjo.
Kolossalaiskirje 2:16-17
Älköön siis kukaan tuomitko teitä syömisen ja juomisen tai jonkin juhlan, uudenkuun tai sapatin vuoksi. Nehän ovat vain varjo siitä, mikä oli tulossa, mutta itse TODELLISUUS ON KRISTUKSESSA.
Edelleen jatketaan samoilla kielikuvilla. Israelilaisten hengellisen elämän maanpäälliset asiat, aivan kuten maallinen temppelikin olivat vain varjo siitä, mikä on tulossa. Tulossa on todellisuus ja todellisuus on Kristuksessa, tuossa taivaallisessa temppelissä.
Raamattu ei sano, että taivaallinen temppeli olisi rakennus vaan taivaallinen temppeli on todellinen ilmestysmaja, Kristus, sillä se, mikä oli maassa varjoa, se on varjoa todellisesta taivaassa. Todellisuus taivaallisissa on Kristuksessa. Hän palvelee siinä oikeassa ilmestysmajassa eli temppelissä, jonka on pystyttänyt Herra, kolmessa päivässä (Joh 2:19).
Heprealaiskirje 8:1-5
Sanomamme pääkohta on siis tämä: Meillä on sellainen ylipappi, joka istuu Majesteetin valtaistuimen oikealla puolella taivaissa. Hän palvelee pyhäkössä, siinä oikeassa ilmestysmajassa, JONKA ON PYSTYTTÄNYT HERRA Herra eikä ihminen. Jokainen ylipappi asetetaan uhraamaan lahjoja ja uhreja. Sen vuoksi on välttämätöntä, että myös meidän ylipapillamme on jotakin uhrattavaa. Jos hän olisi maan päällä, hän ei olisikaan pappi, koska on jo olemassa niitä, jotka lain mukaan uhraavat lahjoja. He palvelevat Jumalaa pyhäkössä, joka on TAIVAALLISTEN KUVA ja VARJO, kuten Moosekselle ilmoitettiin, kun hänen oli määrä valmistaa ilmestysmaja. Hänelle sanottiin: ”Katso, että teet kaiken sen mallin mukaan, joka sinulle näytettiin vuorella.”
Jumala siis pystytti Jeesuksen ilmestysmajan eli temppelin.
Apostolien teot 17:24
Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsin tehdyissä temppeleissä.
Jumala asuu Jeesuksessa.
Mikä tässä on sinulle Niin vaikeaa ymmärtää?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi sitten on kirjoitettu että Hän on Jumala ?? "
Koska sinä et osaa suomen kieltä! Katsotaanpa...
"Ilm. 21:22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; "
Joo, Johannes ei nähnyt temppeliä, sillä monessa kohtaa Raamatussa sanotaan, että Jumala ja Jeesus ovat taivaan temppeleitä.
"sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli,"
Näinhän se Raamattu sanoo... että Jumala on temppeli.
"...ja Karitsa."
Niin, ja Karitsakin on se temppeli.
"21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, "
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä! sillä Jumalan kirkkaus valaisee kaupungin.
"ja sen lamppu on Karitsa. "
Niin...Ja jopa Jeesuksen kirkkaus tekee sen, sillä Jeesushan toistaa Jumalan kirkkautta.
Sinä et taida tuntea Raamatun kielikuvallisuutta?!
Johannes 2:19-
Jeesus vastasi heille: ”Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä.” Niin juutalaiset sanoivat: ”Neljäkymmentäkuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu. Sinäkö pystyttäisit sen kolmessa päivässä?” Mutta hän puhui RUUMIINSA TEMPPPELISTÄ.
Katsotaan toista kohtaa, missä puhutaan temppelistä vertauskuvana. Tässä puhutan ihmisestä.
Efesolaiskirje 2:21-22
Hänessä (Jeesuksessa Kristuksessa) koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa. Hänessä tekin rakennutte yhdessä muiden kanssa Jumalan asumukseksi Hengessä.
No niin!!! YLLÄTYS YLLÄTYS!!! Nyt jopa ihminen on temppeli!
Tämä edellinen raamatunkohta kertoo että myös ihminen on pyhä temppeli. Aloituksessa sanottiin, että ihmisen ruumis on Pyhän hengen temppeli. Voimme siis laittaa yhtäläisyysmerkit ihmisen ruumiin ja koko ihmisen välille, siinä mielessä, että molemmat ovat temppeleitä.
Jos kerran Jeesuksen ruumis on Johanneksen mukaan temppeli, niin eikö se merkitse sitä, että myös koko Jeesus on temppeli? Ja jos näin on, niin eikö ylösnousseen Jeesuksen ruumis ole taivaassa se taivaallinen temppeli? Todellinen temppeli taivaassa, josta maallinen temppeli oli vain kuva ja varjo.
Kolossalaiskirje 2:16-17
Älköön siis kukaan tuomitko teitä syömisen ja juomisen tai jonkin juhlan, uudenkuun tai sapatin vuoksi. Nehän ovat vain varjo siitä, mikä oli tulossa, mutta itse TODELLISUUS ON KRISTUKSESSA.
Edelleen jatketaan samoilla kielikuvilla. Israelilaisten hengellisen elämän maanpäälliset asiat, aivan kuten maallinen temppelikin olivat vain varjo siitä, mikä on tulossa. Tulossa on todellisuus ja todellisuus on Kristuksessa, tuossa taivaallisessa temppelissä.
Raamattu ei sano, että taivaallinen temppeli olisi rakennus vaan taivaallinen temppeli on todellinen ilmestysmaja, Kristus, sillä se, mikä oli maassa varjoa, se on varjoa todellisesta taivaassa. Todellisuus taivaallisissa on Kristuksessa. Hän palvelee siinä oikeassa ilmestysmajassa eli temppelissä, jonka on pystyttänyt Herra, kolmessa päivässä (Joh 2:19).
Heprealaiskirje 8:1-5
Sanomamme pääkohta on siis tämä: Meillä on sellainen ylipappi, joka istuu Majesteetin valtaistuimen oikealla puolella taivaissa. Hän palvelee pyhäkössä, siinä oikeassa ilmestysmajassa, JONKA ON PYSTYTTÄNYT HERRA Herra eikä ihminen. Jokainen ylipappi asetetaan uhraamaan lahjoja ja uhreja. Sen vuoksi on välttämätöntä, että myös meidän ylipapillamme on jotakin uhrattavaa. Jos hän olisi maan päällä, hän ei olisikaan pappi, koska on jo olemassa niitä, jotka lain mukaan uhraavat lahjoja. He palvelevat Jumalaa pyhäkössä, joka on TAIVAALLISTEN KUVA ja VARJO, kuten Moosekselle ilmoitettiin, kun hänen oli määrä valmistaa ilmestysmaja. Hänelle sanottiin: ”Katso, että teet kaiken sen mallin mukaan, joka sinulle näytettiin vuorella.”
Jumala siis pystytti Jeesuksen ilmestysmajan eli temppelin.
Apostolien teot 17:24
Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsin tehdyissä temppeleissä.
Jumala asuu Jeesuksessa.
Mikä tässä on sinulle Niin vaikeaa ymmärtää?!Pieleen meni tuo ydin:
" Jumala asuu Jeesuksessa. "
Ei noi, vaan:
Jeesus On Jumala ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieleen meni tuo ydin:
" Jumala asuu Jeesuksessa. "
Ei noi, vaan:
Jeesus On Jumala !Eikö Jumala olekaan Jeesuksessa? 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Jumala olekaan Jeesuksessa? 😲
Etkö ole lukenut Raamattuasi, Jeesus On Jumala !
Joh. 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme
Eli Sana, eli Jumala, tuli lihaan / lihaksi !
Eikä siis kuten meillä ihmisillä, jotka emme itse ole Jumala !
Meillä siis uskovassa on / asuu Jumala !
Mutta Jeesus siis oli ja on itse Jumala ! Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus siis oli ja on itse Jumala !Aivan ! Juuri näin lukee mun Pyhässä Raamatussa !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus siis oli ja on itse Jumala !Minun Raamatussani lukee juuri noin. Mutta minä en anna lauseelle merkitystä, jota sen sanoilla ei kirjakielessä ole. Tuossa ei lue, että alussa oli Jeesus, vaan että alussa oli sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun Raamatussani lukee juuri noin. Mutta minä en anna lauseelle merkitystä, jota sen sanoilla ei kirjakielessä ole. Tuossa ei lue, että alussa oli Jeesus, vaan että alussa oli sana.
Etkö ymmärrä edes lukemaasi ?
Tuhon Johannes viittaa kirjeissään suoraan:
2. Joh. 7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
1. Johanneksen kirje 4
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Asiakokonaisuus on siis täysin selvä, yhtään mitään ei tarvitse lisätä ns. "omasta päästä" ! Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä edes lukemaasi ?
Tuhon Johannes viittaa kirjeissään suoraan:
2. Joh. 7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
1. Johanneksen kirje 4
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Asiakokonaisuus on siis täysin selvä, yhtään mitään ei tarvitse lisätä ns. "omasta päästä" !Ja Jumala lihaksi ja asui meidän keskellä ! Kyllä !!!!!
- Anonyymi
Savis itse elää vale armossa !
Eli taas kerran hän onnistui vain tuomitsemaan itse itsensä !
Onnea Savis ! Ei valearmossa ole Voima Pudistaa ja Pyhittää Ihminen Jeesuksen kaltainen , että uskova saisi kokea millainen Todellinen Armo on !!!
- Anonyymi
Ei olekkaan ja siksi sinä et olekkaan puhdistunut yhtään mihinkään Savis !
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekkaan ja siksi sinä et olekkaan puhdistunut yhtään mihinkään Savis !
Satanistiuskovien kommenttit ovat naurettavan selviä. Taas pistit ylösalasin Totuuden.
No et kait voi mitään muuta kun valhetta suoltaa...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Satanistiuskovien kommenttit ovat naurettavan selviä. Taas pistit ylösalasin Totuuden.
No et kait voi mitään muuta kun valhetta suoltaa...Taas syytteesi kohdistui pikemmin itseesi Savis !
Onneksi olkoon vaan !
- Anonyymi
Minä olen todellisessa armossa. Minun kohdalleni on osunut TODELLA suuri armo, sillä olen todella suuri syntinen.
Kun poistuu synti sun elämästä ja saat Jumalan kirkkaus tilalle tässä ajassa , niin silloin voi sanoa että sinuun on kohdannut suuri ARMO !!
- Anonyymi
Armo tosiaan on kaikkien, aivan kaikkien osa.
Mutta koira on koira koiruuksineen ja sika on sika sikamaisuuksineen. Armo ei muuta niiden käyttäytymistä mihinkään suuntaan. Rankkuria tarvitaan aina noiden armahdettujen koirien ja sikojen kuriin saamiseksi.
Ihmisellä on melko paljon kestettävää Nooan Arkin elukoiden jotka ovat armahdetut takia.
Jumalan kuva ja kaltaisuus on pyhä luonnostaan ja nuo ovat saastaisia luonnostaan.Eikö sinun Jeesus on Voima muuttaa sinut Hänen kaltaien vai tulisitko olla sian kaltanen loppuun asti ?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eikö sinun Jeesus on Voima muuttaa sinut Hänen kaltaien vai tulisitko olla sian kaltanen loppuun asti ?
Miksi itse siis yhä olet sen kaltainen, jota itse halveksit, sillä sinun oma toimintasi on lähinnä sikamaista ?
Miksi et ole itse muuttunut yhtään mihinkään Savis ?
Tai jos oletkin muuttunut, niin pahempaan päin vain. Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse siis yhä olet sen kaltainen, jota itse halveksit, sillä sinun oma toimintasi on lähinnä sikamaista ?
Miksi et ole itse muuttunut yhtään mihinkään Savis ?
Tai jos oletkin muuttunut, niin pahempaan päin vain.Niin rakas vihollinen ? Mitä halusit sanoa ???
Vale armo on petollinen eikä synti lähde sen armon kautta eikä ihmisellä ole tarve tehdä Parannusta ! Vaikka niin on kehoitettu Pyhässä Raamatuss , tee parannusta.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin rakas vihollinen ? Mitä halusit sanoa ???
Vale armo on petollinen eikä synti lähde sen armon kautta eikä ihmisellä ole tarve tehdä Parannusta ! Vaikka niin on kehoitettu Pyhässä Raamatuss , tee parannusta.sanotko tarkemmin, "mistä" tehdä parannus .
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Synneistä !
voisitko tarkentaa , TOISTEN ihmisten synnin.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eikö sinun Jeesus on Voima muuttaa sinut Hänen kaltaien vai tulisitko olla sian kaltanen loppuun asti ?
Kyllä Jeesus voisi antaa Henkeään ja vaikuttaa muutoksen jos menisi uudelle kasteelle.
Nyt hän pitää minut kurissa yksin enkeleiden jotka sitovat käteni kun ajattelen tehdä syntiä avulla. Henki olisi parempi. Rakkauden , rohkeuden voiman ja harkinnan henki.
Olen tahtonut mennä kasteelle mutta vielä se ei ole onnistunut. Kaipaan Jehovan todistajia eli Jumalan ihmisiä mutta he ei mua.
Saa nähdä tuleeko tästä saastaisesta ajoissa oikealle tielle kääntynyt vai liian myöhään?
Myös islamin sunna vetää puoleensa mutta ei ole mitään kokemusta islamista enkä tunne ketään muslimia.
Jeesus on Herra! Ja enkelten ja hengen on Jumala alistanut hänelle.
Mua vaan enkelit komentaa ja sitoo..... Anonyymi kirjoitti:
voisitko tarkentaa , TOISTEN ihmisten synnin.
Koska hyökkäät minua vastaan niin kuljet synnissä valearmon alla . Te parannus synneistä. Kait tiedät ite mitä syntiä kannat ?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jeesus voisi antaa Henkeään ja vaikuttaa muutoksen jos menisi uudelle kasteelle.
Nyt hän pitää minut kurissa yksin enkeleiden jotka sitovat käteni kun ajattelen tehdä syntiä avulla. Henki olisi parempi. Rakkauden , rohkeuden voiman ja harkinnan henki.
Olen tahtonut mennä kasteelle mutta vielä se ei ole onnistunut. Kaipaan Jehovan todistajia eli Jumalan ihmisiä mutta he ei mua.
Saa nähdä tuleeko tästä saastaisesta ajoissa oikealle tielle kääntynyt vai liian myöhään?
Myös islamin sunna vetää puoleensa mutta ei ole mitään kokemusta islamista enkä tunne ketään muslimia.
Jeesus on Herra! Ja enkelten ja hengen on Jumala alistanut hänelle.
Mua vaan enkelit komentaa ja sitoo.....Mustat Enkelet , Näytä komentavan juu , musliimiksi tai jehovalaiseksi . Voi voi...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin rakas vihollinen ? Mitä halusit sanoa ???
Vale armo on petollinen eikä synti lähde sen armon kautta eikä ihmisellä ole tarve tehdä Parannusta ! Vaikka niin on kehoitettu Pyhässä Raamatuss , tee parannusta.Savis !
Sinä ITSE olet selvästi sanonut, ettei sinun tarvitse syntejäsi anteeksi pyydellä !!!
Ja sen mukaan olet toiminutkin täällä ja muualla !!!
Eli sinä ITSE olet sanonut niin, ettei parannusta sinun tarvitse tehdä !!!
Ja sen mukaan olet ELÄNYT synneissäsi kymmeniä vuosia, niitä loputtomasti jatkaen ja toistaen !!!
HERÄÄ JO !!! Anonyymi kirjoitti:
Savis !
Sinä ITSE olet selvästi sanonut, ettei sinun tarvitse syntejäsi anteeksi pyydellä !!!
Ja sen mukaan olet toiminutkin täällä ja muualla !!!
Eli sinä ITSE olet sanonut niin, ettei parannusta sinun tarvitse tehdä !!!
Ja sen mukaan olet ELÄNYT synneissäsi kymmeniä vuosia, niitä loputtomasti jatkaen ja toistaen !!!
HERÄÄ JO !!!Satanistiuskovaisena osaat todella valheella porskutella . Ja nyt yritit heitäytyä oikein lapselliseksi. Missäkö olen pyytänyt mun syntejä anteeksi Jumalalta ? Näytä nyt meille että saan pyytä anteeksi mun erehdystä. Koska tiedät mun linja ja opetus. En halua mitätöidä eikä vähätellä ristintyö että saan Isän raivo , mun päälle , kun se kerran on täytetty ja satanistiuskovan opetusta sitä ei kumoa , vaikka kuinka sinä ristin Herra
vastaan hyökkäät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362224
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 151565
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222