Antero tässä hei ! Ikää 48 vuotta. Naimisissa naisen kanssa. Kaksi lasta. Tyttö ja poika, Minulla on kuulkaa todella hyviä uutisia kerrottavana. Mutta aluksi hieman taustatietoja. Olen koko ikäni ollut keskivartalopullukka. Sellaiset 130 cm mitattuna navan kohdalta. Pituutta minulle on kertynyt 183 cm. Lihavuus asia on harmittanut minua lisääntyvässä määrin. Etenkin kun myös olen ruvennut kaljuuntumaan päälaelta. Näytän vallankin luostarin munkilta. Edestä ja sivulta katsottuna. Kuukausi sitten helmikuussa päätin että nyt on ison elämäntapa muutoksen aika. Onnekseni löysin netistä mielenkiintoiselta kuulostavan laihdutusmenetelmän.
Kyseessä on Muncheniläisen Dr, Wolfganf Wuppertalin kehittämä "Ein Wurst am Abend mit zwei Bier" - paasto
Aluksi pidin hommaa vallankin saksalaisena hupijuttuna. Päätin kuitenkin kokeilla ihan piruuttani onnistuuko. Eihän tässä ole enää mitään menetettävää. Menetelmän ydinfilosofia perustuu syömiseen siirtämiseen myöhäiseen iltaan. Juuri ennen nukkumaanmenoa otetaan jääkaapista iso makkaralenkki. Minun tapauksessani HK-sininen lenkki, Makkara asetetaan makuulleen lautaselle ja nostetaan makkara mikroaaltouuniin kypsymään, Muutama viilto pintaan että makkara ei poksahda. Kuumennetaan sellaiset 4-5 minuuttia suurimmalla teholla. Makkara nostetaan keittiön pöydälle jäähtymään ja tasaantumaan. Makkaran päälle tujautetaan aimo annos turun sinappia. Ja sitten ei kun syömään.
Makkaran kanssa nautitaan pari pullollista tummaa vahvaa HÖSS Adlerkönig olutta.
Olen nyt noudattanut säntillisesti reilun kuukauden ajan Dr. Wuppertalin paastoa.
Uskomatonta mutta totta. Paasto on ylittänyt kaikki odotukseni. Unen laatu on parantunut. Yöllä ei ole tarvinnut herätä käymään vessassa. Eturauhasongelma on täysin poissa. Kaljuuntuva päälaki on alkanut kasvattamaan uutta hiusta. Vaimokin on huomannut että minussa on uutta nuoren miehen puhtia. Ei meinaa kuulemma mukana pysyä. Mittasin eilen vatsan ympärysmitan. Se on enää 115 cm. Olen siis reilussa kuukaudessa saanut vyötäröstäni pois 15 cm. Olen niin onnellinen. Suosittelen mitä lämpimimmin Dr, Wolfganf Wuppertalin kehittämää "Ein Wurst am Abend mit zwei Bier" - paastomenetelmää. Jos se toimii minulla niin miksei se toimisi sinullakin. // tv. Antero
Makkarapaasto on tie laihtumiseen
Anonyymi-ap
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275434
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333603Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533512Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263397Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1242996Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint212409Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412142