Minkälainen paikka Kangasala on asua?

Anonyymi-ap

Minä olen muuttamassa sinne lähiaikoina ja haluaisin tietää, että minkälainen paikka se mielestänne on? Mitkä ovat sen hyvät ja huonot puolet ja onko se mielestänne hyvä vai huonompi paikka asua kuin sen lähikaupungit kuten vaikka Nokia, Tampere ja Orivesi?

19

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä muuta, täällä ei ole mitään hyvää. muuta orivedelle.

    • Anonyymi

      Kangasala on hyvin sisään päin lämpiävä paikkakunta, missä pieni, muutamista kunnallispoliitikoista ja vallan sokaisemista virkamiehistä koostuva kuppikunta tekee kaikki päätökset normaalia kunnallisdemokratiaa halveksien. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, ennen kuin tänne muuttaa. Tässä lähialueella vaikka Pälkäne tai Orivesi on paljon parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Kangasala on ihan hyvä paikkakunta asua. Täällä on rauhallista mutta ihmisiin on vaikea tutustua syvemmin ja tietynlainen kuppikuntaisuus on olemassa. Olen muuttanut muualta joitakin vuosia sitten ja kavereita en ole löytänyt vaikka olen todella sosiaalinen. Ihmiset kyllä yleisesti ottaen juttelevat mielellään kun itse teen aloitteen. Ihmiset joita olen tavannut ovat olleet lähes poikkeuksetta mukavia ihmisiä. Luulenpa että tulevaisuudessa muutan muualle juuri tuon sosiaalisen elämän puutteen vuoksi.

      • Anonyymi

        jep, täällä katotaan kieroon jos ehdottaa vaikka yhteistä saunailtaa, juu ei aina on esteitä.
        en ole enään ehdotellut. saunokoon saatana keskenään.


    • Anonyymi

      Älä muuta Kangasalle .
      Muuta ennemmin vaikka Lempäälään tai Nokialle tai Pirkkalaan .
      Kangasala on näistä kunnista kaikkein yritysvihamielisin , kulkuyhteydetkin muualle kuin Tampereelle surkeat - niitä ei edes ole .
      Harrastusmahdollisuuksia ei juuri ole , urheilukenttäkin kaavoitettiin asunnoille .
      Ns . kunnan " keskusta " , se on paikka jossa ei ole edes palveluja .

    • Anonyymi

      paska paikka, kunnanjohtajana nössö pullakahvien kerjääjä ja valtuusto suomen huonoin teatteri.

    • Anonyymi

      Muuta maaseudulle niin alkaa naapurit vainomaan.

    • Anonyymi

      En muuta mihinkään kun inflaatio näin kova ja helpompaa asua äidin nurkissa.Säästää paljon kun ei tarvi tehdä mitään raskasta muuta kun palvo äitiä 24h.

    • Anonyymi

      Kuhmalahdelle kannattaa muuttaa saat hyvät naapurit kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Orivesi on ehdoton nounou. Älä edes harkitse!!! Oma kokemus on kangasalalaisista on erittäin negatiivinen. Jäätäviä narisijoita oli asia mikä tahansa. Mikään ei käy, mikään ei kelpaa eikä mikään ole koskaan hyvin.

    • Anonyymi

      Oma hyvin toimiva terveyskeskus ! Kai Orpo sen ajaa alas.

      • Anonyymi

        ja siellä pari lekuria, toinen haluaa katsella miesten seisovia kulleja ja toinen syynää naaraat joka reiästä. tissit kiinnostaa myös. tää kullikyttääjä on jo eläkkeellä. mutta naarasnysväri palvelee viellä.


    • Anonyymi

      Nimenomaan sisäänpäin lämpiäviä ja asukkaissa liikaa tuputtavia uskovaisia. Vältä myös Jämsää, mutta se on vielä paljon pahempi kuin Kangasala.

    • Anonyymi

      muuta sahalahdelle, siellä naisilla on isot rinnat ja eivät pihistele tavaraansa.

    • Anonyymi

      Muuta kuhmalahteen saat samalla seurustella peräkamarin poikien kanssa.Maksat luonnossa huoneen.

    • Anonyymi

      Rikkaita poikia on täällä maaseudulla ja saat kaupan päälle anopin mikä asuu samassa huonessa.

      • Anonyymi

        ei sen väliä jos anopilta saa pesää.


    • Anonyymi

      Textile business on hyvä paikka asua.

    • Anonyymi

      Kangasala on huomatavasti parempi ja turvallisempi kuin mamujen valtaama Tampere.
      Terveydenhoito on huippua ja ajan saa lääkärille erittäin nopeasti.
      Tärkeimmät palvelut löytyvät Lentolasta ja Honkasen puutarha on ihan huippua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe