Mitä me tänään tansittais

Anonyymi-ap

mitä musiikkia? Ite aion tanssia tulitte mukaan tai ette.

94

811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja noista kirjotuserheistä ei tarvii sitten edes piilovittuilla kun siihen on syy miks nyt näin tapahtuu. Korjasin ton ihan itse, siinä luki ensiks oikein että tanssittais mutta aivot ei toimi niin korjasin sen väärin koska luulin että se on noin oikein.

      • Pitäiskö mun muuten muru mennä tanssitunneille että voisin viedä sut tanssimaan kun se ei ihan mikään vahvin puoleni oo vai tahtoisitko sä ite opettaa mua.😉🙂.


      • Anonyymi

        Tääkin menee ehdottomasti!


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitäiskö mun muuten muru mennä tanssitunneille että voisin viedä sut tanssimaan kun se ei ihan mikään vahvin puoleni oo vai tahtoisitko sä ite opettaa mua.😉🙂.

        Improvisaatio napatanssi kehiin


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitäiskö mun muuten muru mennä tanssitunneille että voisin viedä sut tanssimaan kun se ei ihan mikään vahvin puoleni oo vai tahtoisitko sä ite opettaa mua.😉🙂.

        Olipa kiva ajatus Mikkojuhan! 🤩
        Voidaan ensin harjoitella kotonakin, mutta kesälavalle on kyllä kiva lähteä, jos on viejä valmiina 👍
        Laitetaanpa pohdintaan 😉🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Olipa kiva ajatus Mikkojuhan! 🤩
        Voidaan ensin harjoitella kotonakin, mutta kesälavalle on kyllä kiva lähteä, jos on viejä valmiina 👍
        Laitetaanpa pohdintaan 😉🤗

        Joo ehdottomasti! Mä meinaan oikeesti haluisin oppia tanssimaan kunnolla. Ja mikä parasta jos vielä pääsisin sun kanssas harjoittelemaan ja sitten taitoja testaamaan.🥰.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Improvisaatio napatanssi kehiin

        No eiköhän sekin onnistu kun oikeen yrittää mutta lopputuloksesta en anna takuita.😄.







      • Anonyymi

        Joo tää on hyvä!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä satatuhatmiljoonatriljoona kertaa parempi ja menevämpi versio, ihan ykkönen!🔥
        https://youtu.be/LIoaZEPCBMM

        Ei yhtään huono ollenkaan todellakaan. Mulla on vaan nostalgisia ja lämpimiä tunteita tuota mun laittaman version videoo kohtaan kun olin pikkupoikana aivan lääpällään ja ihastunut videon pikkutyttöön. Tais olla vielä muistaakseni eka ihastuminen johonkin tyttöön tai ainakin ihan ensimmäisiä.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä satatuhatmiljoonatriljoona kertaa parempi ja menevämpi versio, ihan ykkönen!🔥
        https://youtu.be/LIoaZEPCBMM

        Olisin niin kovasti silloin halunnut tanssia sen kanssa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei yhtään huono ollenkaan todellakaan. Mulla on vaan nostalgisia ja lämpimiä tunteita tuota mun laittaman version videoo kohtaan kun olin pikkupoikana aivan lääpällään ja ihastunut videon pikkutyttöön. Tais olla vielä muistaakseni eka ihastuminen johonkin tyttöön tai ainakin ihan ensimmäisiä.😄.

        Aaawwww❤️‍🔥😄 No et tainnut olla poika joka siihen oli lääpällään😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaawwww❤️‍🔥😄 No et tainnut olla poika joka siihen oli lääpällään😄

        Luulen kanssa että en ollut ainoa kenellä oli perhosia vatsassa aina kun videon näki.😄


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        :D
        Ei nyt ihan poski poskea vasten. Mulle tuli mielikuva karvaisesta miehestä, joka nylkyttää kiihkeästi koipea.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi ei! Koko elämäni olen tanssinut diskoa väärin ja päätynyt tänne Sinkku-palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei! Koko elämäni olen tanssinut diskoa väärin ja päätynyt tänne Sinkku-palstalle.

        No nyt on oiva tilaisuus ottaa disco-liikkeet haltuun ja tehdä lähtemätön vaikutus kumppaniehdokkaisiin 😁


      • Anonyymi

        Eikä ootko mun exä? Katottiin tätä joskus vuosia sitten. Tanssittiin tän ja parin muun videon tahtiin.


      • Anonyymi

        Tykkäätkö sä olla aina koneella jos et oo töissä tai kapakassa? ja pakotitko joskus mut valvoon siks koska olit yövuorossa ja soitit yöllä ja kerran mun mielestä suutuit koska olin nukahtanut, anteeks siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sä olla aina koneella jos et oo töissä tai kapakassa? ja pakotitko joskus mut valvoon siks koska olit yövuorossa ja soitit yöllä ja kerran mun mielestä suutuit koska olin nukahtanut, anteeks siitä.

        Noilla spekseillä voin vahvistaa, etten ole eksäsi. En tee vuorotyötä, en pakota ketään valvomaan (kuka sellaista tekee??) enkä ole koskaan kapakassa. En edes käytä kapakka-sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla spekseillä voin vahvistaa, etten ole eksäsi. En tee vuorotyötä, en pakota ketään valvomaan (kuka sellaista tekee??) enkä ole koskaan kapakassa. En edes käytä kapakka-sanaa.

        Se exä oli sellanen. Mutta jostakin syystä meille tuli ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla spekseillä voin vahvistaa, etten ole eksäsi. En tee vuorotyötä, en pakota ketään valvomaan (kuka sellaista tekee??) enkä ole koskaan kapakassa. En edes käytä kapakka-sanaa.

        Varmaan kun olin väsynyt valvoon.haha


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on oiva tilaisuus ottaa disco-liikkeet haltuun ja tehdä lähtemätön vaikutus kumppaniehdokkaisiin 😁

        Oikeastaan Disco-kulttuuri ehti vain hipaisemaan minua ja ensi tanssiaskeleet olen ottanut trancen tahdissa. Onneksi trancessa ei ole pakkoliikkeitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se exä oli sellanen. Mutta jostakin syystä meille tuli ero.

        Ehkä parempi niin, saat nukkua rauhassa.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Oikeastaan Disco-kulttuuri ehti vain hipaisemaan minua ja ensi tanssiaskeleet olen ottanut trancen tahdissa. Onneksi trancessa ei ole pakkoliikkeitä. :D

        Trancessa saa liikkua fiiliksen mukaan 👍🏻 En itsekään ole kultaisen disco-ajankasvatti, ensimmäiset tanssiaskeleet on otettu Sabrinan boys, boys, boys-kappaleen tahdissa tarhaikäisenä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä parempi niin, saat nukkua rauhassa.

        Samaa mieltä.


    • Mä tanssin hyisen ja meluisen työpäivän päätteeksi nyt kuumaan suihkuun ja rentoudun. 🚿🧽🧼🛌

      • Anonyymi

        Mä just tanssin tän sun kanssa. Tein myös niinkun siinä sanottiin, kädet ilmaan ja vapauta mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä just tanssin tän sun kanssa. Tein myös niinkun siinä sanottiin, kädet ilmaan ja vapauta mieli.

        Otetaanko tää seuraavaks.😊. https://youtu.be/otCpCn0l4Wo


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii! Lähtee nyt!

        Huh! Kyllä tässä vaan hiki tulee tanssiessa! Mutta kivaa on.😁.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Huh! Kyllä tässä vaan hiki tulee tanssiessa! Mutta kivaa on.😁.

        Sama! ja oli kivaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidan ottaa tän uusiks, lämmittelynä.

        No sitten kun on lämmitelty niin mites tämä.😉. https://youtu.be/vCadcBR95oU


    • Anonyymi
      • En osaa ranskaa mutta eipä se kai tanssimista haittaa kun tunteella heiluu ja huojuu mieluiten lähekkäin jonkun kanssa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En osaa ranskaa mutta eipä se kai tanssimista haittaa kun tunteella heiluu ja huojuu mieluiten lähekkäin jonkun kanssa.🙂.

        Niin sillain just. En minäkään osaa ranskaa, muutaman sanan ja toinen niistä phönnie eli pioneeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sillain just. En minäkään osaa ranskaa, muutaman sanan ja toinen niistä phönnie eli pioneeri.

        No mä en osaa kuin sen ehkä kuuluisimman lauseen.😄.


    • Anonyymi

      Kun kriisistä on selvitty alkaa tanssit.
      Tanssitaan hieman rokataan hieman.

    • Hyvän yön tanssi? 🌙⭐😴

      https://youtu.be/fdqn6JekZwc

      Appelle mon numéro

    • Anonyymi

      Kyrvan poltto hevia tanssitaan . Mene sinä edellä niin tuuppaan sit takakenosta päin .

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lähdin tänään kotoo, mietin hymyssä, millanen seikkailu tästä päivästä tulee, koska jokainen päivä on arvokas. ja hyvät naurut taas sain, yhden tarinan lisää kerrottavaks.


    • Anonyymi
    • Frankie Millerilla jatketaan, kun sitä oon nyt kuunnellu tässä.
      "The Rose".
      https://www.youtube.com/watch?v=Q7JFS1VSLr0&list=RDZCXwwTluLJ0&index
      Saattaa olla tutumpi Bette Midlerin tulkintana ehkä, ainakin joillekin. Itse pidän paljon tästä Frankie Millerin versiosta, ehkä enemmän kuin Bette Midlerin, vaikka ei sekään ole huono.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä!

        Frankie Miller on yks mun suosikeista. Tykkään paljon hänen lauluäänestään ja tuo "The Rose" hänen tulkintanaan on tosi hieno, vaikka muutenkin laulu on hieno lauloi sen kuka tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä!

        En löytäny yhtä kappaletta Frankie Milleriltä, jonka olisin halunnut linkittää tähän, mutta tässä yhen toisen mun suosikkkiartistin Neil Sedakan kappale "My world keeps getting smaller every day" vuodelta 1974. Tämäkin on tosi hieno.
        https://www.youtube.com/watch?v=I5aRTYYRu_0


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En löytäny yhtä kappaletta Frankie Milleriltä, jonka olisin halunnut linkittää tähän, mutta tässä yhen toisen mun suosikkkiartistin Neil Sedakan kappale "My world keeps getting smaller every day" vuodelta 1974. Tämäkin on tosi hieno.
        https://www.youtube.com/watch?v=I5aRTYYRu_0

        Kuuntelen ihan hetken päästä. Oli joku juttu mitä piti tehdä mutta nyt mietin mitä se oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen ihan hetken päästä. Oli joku juttu mitä piti tehdä mutta nyt mietin mitä se oli.

        Ei kun se mitä etin äsken olikin Neil Sedakan kappale. Muistin, että Frankie Millerin.
        Tässä:
        https://www.youtube.com/watch?v=O30tRacRK-g


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En löytäny yhtä kappaletta Frankie Milleriltä, jonka olisin halunnut linkittää tähän, mutta tässä yhen toisen mun suosikkkiartistin Neil Sedakan kappale "My world keeps getting smaller every day" vuodelta 1974. Tämäkin on tosi hieno.
        https://www.youtube.com/watch?v=I5aRTYYRu_0

        Tää oli todella hyvä! Kävin tulevaisuudessa, tanssin sielä mun kumppanin kanssa tätä, meijän ihanassa yhteisessä onnellisessa rakkauden kodissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli todella hyvä! Kävin tulevaisuudessa, tanssin sielä mun kumppanin kanssa tätä, meijän ihanassa yhteisessä onnellisessa rakkauden kodissa.

        On todella hieno, vaikuttava. Tuo toinenkin, jonka linkitin on myös todella vaikuttava. Tuo jonka ensin muistin olevan Frankie Millerin.


      • Anonyymi

        Lattarintoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lattarintoja?

        Vaikka niitä. Ihan sama.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan mahtava!!


      • Anonyymi

        Oisko sulla mitään vastaavia. Tänään menis just tällänen musiikki.



    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää oli hyvä! Musiikissa on myös se hienoo että se yhdistää meitä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaikki musiikki, melkein kaikki, on kyllä hyvää, se vaan riippuu päivästä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo oli monella tapaa upea esitys.
        Jo senkin vuoksi kun miettii miten paljon aikaa ja energiaa nuo tanssijat ovat käyttäneet arkipäivässään esityksen esittämiseksi, muiden iloksi.
        Mutta, sinun kanssa voisin vaikka pyörähdellä, vaikka siinä seuraavassa elämässä, teen varauksen:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli monella tapaa upea esitys.
        Jo senkin vuoksi kun miettii miten paljon aikaa ja energiaa nuo tanssijat ovat käyttäneet arkipäivässään esityksen esittämiseksi, muiden iloksi.
        Mutta, sinun kanssa voisin vaikka pyörähdellä, vaikka siinä seuraavassa elämässä, teen varauksen:)

        AV

        Kiitos kohteliaisuudesta! Tuli hiukan yllätyksenä, vaikka kyllä mä tiedän ennestäänkin jo, sun arvostavan myös klassistakin musiikkia. Nämä vanhat valssit, ovat nyt sieltä kevyemmästä osastosta... viimeisiltä vuosisadoilta.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kohteliaisuudesta! Tuli hiukan yllätyksenä, vaikka kyllä mä tiedän ennestäänkin jo, sun arvostavan myös klassistakin musiikkia. Nämä vanhat valssit, ovat nyt sieltä kevyemmästä osastosta... viimeisiltä vuosisadoilta.
        trollikka

        Jep,
        Tämä seuraava on tuoreempaa, eri tyylin omaavaa.
        Hieno biisi sanoitukseltaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=cFxQrCdIqLM

        AV


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      åoööiäodpöoa---miya niin hammaslåkäliwswä

      että onko puudutettu ennen, onko nukutettukin ennen kyllå joo

      hammasjuyuy 3li wiiiw p+0 ooubourosö34li uin proö-kokaiinilla.

    • Anonyymi

      Jokainen osaa yksinkin mennä ravintola mailma jossa tanssia oli kyse mies nainen.ihmisä nin paljon aina löyty tansittajia. Joten yksinäisyttä siellä ei tunne. Tietysti ujot arat tarvitsevat sattajat sinne,Joten sinä mielessä heille on ilmotuksesi ihan ok.Itse olen rohkea. Uskallan yksin mennä ja netistä en seuralaista koskaan ota.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe