Isä poltti pienen tytön pikkuhousut...!!

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän toki kiinnostaa mitä isä kaivoi pikkuhousujen sisältä. !?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17797824g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No miksi sinä ne poltit?

    • Anonyymi

      Voimme olla vain kiitollisia että pedonasulla ei ole omia lapsia.

    • Anonyymi

      Ohjaan tämänkin Trumpin projektiin.

    • Anonyymi

      Minua surettaa Shirlyn mielenterveys koska ei ole unohtanut tuota kamalaa tapahtumaa vieläkään.

    • Anonyymi

      Voi kauhistus. Kai vissiin saa terapiaa tuohon traumaan ???

      • Anonyymi

        Viktoriako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viktoriako?

        Persekärpänen ei ole vieläkään saanut unta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen ei ole vieläkään saanut unta?

        Aivokuollut jaksaa muita haukkua 😂😂
        Kyllä normaalit ihmiset ovat jo hereillä jo tuohon aikaan, ehkä teille sossun kasvateille ei ole väliä monelta herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivokuollut jaksaa muita haukkua 😂😂
        Kyllä normaalit ihmiset ovat jo hereillä jo tuohon aikaan, ehkä teille sossun kasvateille ei ole väliä monelta herää.

        Katos vaan. Persekärpänen heräsi tapojensa mukaan kiukkuisena kuin aina.
        Nukkui päikkärit kun ei yöllä unta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan. Persekärpänen heräsi tapojensa mukaan kiukkuisena kuin aina.
        Nukkui päikkärit kun ei yöllä unta saa.

        En ole persekärpänen ja olin kylläkin ihan töissä päivän ja menin jo sänkyyn illalla yhdeksältä ja nukuin erittäin hyvin.
        Sinähän se täällä kiukuttelet ja haukut muita, siitä syystä kun sinusta ei ole muuhun 😂🤷‍♂️

        Sinä olet ainoa joka jauhaa persekärpäsistä kuten kaikki sanoo 🤷‍♂️

        Tuo ylempi kommentti oli vielä ensimmäinen jonka kirjoitin koko ketjuun, nolottaako olla jatkuvasti väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole persekärpänen ja olin kylläkin ihan töissä päivän ja menin jo sänkyyn illalla yhdeksältä ja nukuin erittäin hyvin.
        Sinähän se täällä kiukuttelet ja haukut muita, siitä syystä kun sinusta ei ole muuhun 😂🤷‍♂️

        Sinä olet ainoa joka jauhaa persekärpäsistä kuten kaikki sanoo 🤷‍♂️

        Tuo ylempi kommentti oli vielä ensimmäinen jonka kirjoitin koko ketjuun, nolottaako olla jatkuvasti väärässä?

        Persekärpänen on kiukkuinen kun häntä sanotaan Persekärpäseksi vaikka itse kokee olevansa ainoastaan persekärpänen eli vain yksi suuresta laumasta.
        Koska laumaa ei olekaan on hän siis yksin ja siten ainoa PERSEKÄRPÄNEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen on kiukkuinen kun häntä sanotaan Persekärpäseksi vaikka itse kokee olevansa ainoastaan persekärpänen eli vain yksi suuresta laumasta.
        Koska laumaa ei olekaan on hän siis yksin ja siten ainoa PERSEKÄRPÄNEN!

        Jatkat itsesi nolaamista edelleenkin, kuten kaikki muut ovat huomanneet että haukut edelleenkin lähes kaikkia persekärpäseksi.
        En minä ole kiukkuinen, enemmänkin säälin tuollaista tyhmyyttä.

        Eikö harmita olla jatkuvasti väärässä kaikessa?
        Pitäisikö sinun yrittää tehdä välillä jotain rakentavaa?


    • Anonyymi

      Joskus ennen naiset
      Vai feministit polttelivat
      Rintaliivejä. Jokin protesti
      Patriarkaattia vastaan?

      • Kaunis runo taasen veliseni.

        Kävin nuorena lauantaisin Stadin Vanhan Ylioppilastalon bileissä. Siellä olivat antavat kommunistityttöset.
        Vertaus koskee eri alueiden kirkkokuorojen tyttösiin joilla oli tiukempi linja.

        Muutama sekava ulkoa opittu lause Marxin tai Leninin teoksista niin jo vain peitto heilui Suomen ja Neuvostoliiton ystävyyksien merkiksi.

        Yksi julmetun kiihkeä nainen oli repiä kielen suustani.
        Rintaliivit heitin siltä jo eteisessä narikkaan. Ei ollut mitään tissejä hällä ei mutta ketä ne nyt ylen kiinnostavat...?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe