Nyt testataan tietoa Harrison Fordin tähdittämistä elokuvista.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009448418.html
Oma tulos: vastasit oikein 10 kysymykseen. Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos. Olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
Joitain olen nähnyt. Esim. alkuperäiset Star warsit ja Indiana Jonesit suosikkeja, Takaa-ajettukin ihan hyvä.
Maanantain Harrison Ford -visa
16
129
Vastaukset
11/15 ihan ok. Pari hankalampaa kysymystä oli kyllä.🙂.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798267e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 10 kysymykseen8/15. Yllättävän hyvä ollaakseen Hollywood-näyttelijää koskeva visa. Mutta Ford onkin harvalukuisaan hyvien näyttelijöiden joukkoon kuuluva siellä.
6 oikein. Tämä siitäkin huolimatta, että Harrison Ford on yksi lempinäyttelijöistäni.
- Anonyymi
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Arvalla osa ja hihasta ravistamalla loput, yhden tiesin varmaksi, ruoskan! - Anonyymi
Vastasin oikein viiteen kysymykseen 🙄
Indiana Jones -kysymykset tiesin, muut lottosin. Ei varmaan tarvitse odotella voittoja veikkauksesta..
xLinerIhan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ihan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLinerJoo. Ainakin tietää sen oikein menneen =D
- Anonyymi
Joo tämä on taas näitä "katso näkymätön mainos jotta voit tehdä kyselyn".
Sama mainostoimisto, tekee näkymättömiä mainoksia.
MeNaiset-kyselyt näkyvät, pitäisiköhän muuttaa selaimen asetuksia, enpä viitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556