Nyt testataan tietoa Harrison Fordin tähdittämistä elokuvista.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009448418.html
Oma tulos: vastasit oikein 10 kysymykseen. Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos. Olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
Joitain olen nähnyt. Esim. alkuperäiset Star warsit ja Indiana Jonesit suosikkeja, Takaa-ajettukin ihan hyvä.
Maanantain Harrison Ford -visa
16
120
Vastaukset
11/15 ihan ok. Pari hankalampaa kysymystä oli kyllä.🙂.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798267e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 10 kysymykseen8/15. Yllättävän hyvä ollaakseen Hollywood-näyttelijää koskeva visa. Mutta Ford onkin harvalukuisaan hyvien näyttelijöiden joukkoon kuuluva siellä.
6 oikein. Tämä siitäkin huolimatta, että Harrison Ford on yksi lempinäyttelijöistäni.
- Anonyymi
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Arvalla osa ja hihasta ravistamalla loput, yhden tiesin varmaksi, ruoskan! - Anonyymi
Vastasin oikein viiteen kysymykseen 🙄
Indiana Jones -kysymykset tiesin, muut lottosin. Ei varmaan tarvitse odotella voittoja veikkauksesta..
xLinerIhan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ihan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLinerJoo. Ainakin tietää sen oikein menneen =D
- Anonyymi
Joo tämä on taas näitä "katso näkymätön mainos jotta voit tehdä kyselyn".
Sama mainostoimisto, tekee näkymättömiä mainoksia.
MeNaiset-kyselyt näkyvät, pitäisiköhän muuttaa selaimen asetuksia, enpä viitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154