Nyt testataan tietoa Harrison Fordin tähdittämistä elokuvista.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009448418.html
Oma tulos: vastasit oikein 10 kysymykseen. Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos. Olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
Joitain olen nähnyt. Esim. alkuperäiset Star warsit ja Indiana Jonesit suosikkeja, Takaa-ajettukin ihan hyvä.
Maanantain Harrison Ford -visa
16
166
Vastaukset
11/15 ihan ok. Pari hankalampaa kysymystä oli kyllä.🙂.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798267e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 10 kysymykseen8/15. Yllättävän hyvä ollaakseen Hollywood-näyttelijää koskeva visa. Mutta Ford onkin harvalukuisaan hyvien näyttelijöiden joukkoon kuuluva siellä.
6 oikein. Tämä siitäkin huolimatta, että Harrison Ford on yksi lempinäyttelijöistäni.
- Anonyymi
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Arvalla osa ja hihasta ravistamalla loput, yhden tiesin varmaksi, ruoskan! - Anonyymi
Vastasin oikein viiteen kysymykseen 🙄
Indiana Jones -kysymykset tiesin, muut lottosin. Ei varmaan tarvitse odotella voittoja veikkauksesta..
xLinerIhan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ihan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLinerJoo. Ainakin tietää sen oikein menneen =D
- Anonyymi
Joo tämä on taas näitä "katso näkymätön mainos jotta voit tehdä kyselyn".
Sama mainostoimisto, tekee näkymättömiä mainoksia.
MeNaiset-kyselyt näkyvät, pitäisiköhän muuttaa selaimen asetuksia, enpä viitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1172539Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/441965Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341720Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee191608- 1121501
- 1381278
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136976Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su78951"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!46942Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29887