Suomalaisten ihmisoikeudet

Anonyymi-ap

Suomalaisten ihmisoikeudet on viety ja koska tulee muutoksen aika?
Meidän kansanedustajien pitäisi edustaa kansaa mutta kun ne on valittu niin edustus muuttuukin puolueelle, puoluekurille, yrityksille, varakkaille ja maksajina suomalaiset.
Koska ajettu kuluja alas muilta kuin kansalaisten palveluista?
Seuraavaksi voisi laskea puoluetukea 7%, puoluelehtitukea 5%, puolue nuorisotukea 5%, kansanedustajien taksimatkoihin katto 1000e/kk, kansanedustajien kulukorvauksen 7%, kansanedustajien matkakuluihin 500e / kk max ja voitaisiin puolittaa kansanedustajat 101 henkeä, vain yksi avustaja tai yhdellä avustajalla 2 kansanedustajaa ja eduskunnan virkamiehista 30% pois suojatyöpaikasta...
Meidän eduskunta on ihan liian raskas näin pienelle maalle.
Joku toimittaja voisi laskea kuinka paljon Meidän muka demokraattinen edustus maksaa per vuosi. Voi tulla kaikille yllätyksenä montako sataa miljoonaa menee kankkulan kaivoon. Eduskuntaa vain suurennettu vuodesta toiseen ja tietotekniikka on poistanut paljon turhia töitä ja nyt siellä töiden päällekkäisyyksiä ja ihmisiä kenellä ei ole työtehtäviä kuin osaksi päivää.
Saneeraaja paikalle. No ei varmasti mistään ylläolevista poiteta ketään eikä senttiäkään vaan kaikkea lisätään niin kuin tähänkin asti.
Lopetetaan nöyristellä Suomi on ennen kaikkea Meidän.

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, mutta kuka ne Suomalaisten oikeudet on Polkenut maanRakoon?

      On siihen Syylliset:
      SDP / VasemmistoKommunistit / MyrkynVihreät ja tuo Vihelijäinen RKP !

      Siinä On Suomalaisten Sortajat ja Kansan Oikeuksien ViemäriinKaatajat !

      • Anonyymi

        .
        Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Suomen Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksensa PerusSuomalaisille ! - Se On Varma Asia !

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .
        Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Suomen Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksensa PerusSuomalaisille ! - Se On Varma Asia !

        .

        *
        ************** Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen*************
        *
        *********************** Kyllä Perus On Paras ****************************
        *


    • Jep. Joskus tuntuu, etteivät ihan kaikki kansanedustajat ja ministerit puolusta kansaa ja aja heidän etujaan. Eduskunnassa on ihmisiä, joilla ei takuulla ole kokemusta tai edes käsitystä joistain asioista mitä ajavat. Esim. työttömyyskorvausta koskevat asiat. Taannoin A-studiossa Vasemmistoliiton Li Anderson kysyi Orpolta ja Purralta tietävätkö he mitä he ovat tekemässä (työttömyysetuuksiin liittyviä asioita) ja he vain hymyilivät vaitonaisina.

      Kyllä sekin on kuluja valtiolle, kun kansanedustaja saa ison taksiedun tai muita etuja. Miksei niistä pienennetä? Miksi pitää aina kansalta ottaa ja varsinkin tavallisilta duunareilta ja työttömiltä ja opiskelijoilta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe