Jumala hylkää syntiä tahallaan tekevät...

Anonyymi-ap

Jumala ymmärtää sen, että teemme virheitä, Hän itsekin on tehnyt virheitä, aivan kaikessa, mutta Jumala EI YMMÄRRÄ sitä, ettemme iloisin mielin korjaisi virheitämme heti kun ne paljastuvat. Paholaisen virhe on synti, tiedetään, että kun paholainen ymmärsi syntinsä, Jumala teki siitä syyttäjän. Paholainenkaan ei halua tehdä itse syntiä, muiden virheet on sille nautinto, mutta Jumala ei nauti siitä, että tavallinenkin ihminen jää "maahan makaamaan" tehtyään ehkä aluksi vain pienenkin virheen. Jos se suureksi salailluksi synniksi muotoutuu, silloin ainoastaan Jeesuksen uhrikuolema pelastaa, tai no, ehkä samaan arvoon on yltäneet muutkin marttyyrit?!
Parasta silti olisi, että kuolisimme itse oman syntimme vuoksi, sellainen onkin Islamin oppi, mutta jos emme itse ole täysin syyllisiä kaikkeen syntiimme, meille on annettu lupa syyttää Messiasta kaikesta, oli hän siihen syntiimme syyllinen tai ei... Paholaisen syyttäminen on turhaa, sinusta tulee vain samanlainen kuin siitä, jos syytät paholaista synnistäsi...

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sokeaa voi syyttää synnistä!" - Jeesus. Jos olisit sokea, kaikki ymmärtäisivät sen, miksi huoneesi järjestys on huono, tai hygieniatilanteesikin silloin varmaan melko kehno. Mutta kun saatte hengellisiäkin lahjoja monetkin - älyä - järkeä - tietoa - laskemiskykyä, jopa viisautta - teistäkin jotkut teette sen jälkeen syntiä synnin päälle, jos vertailette tahallaan kaiken vain himojenne mukaiseksi järjestelmäksi... Teidän on myönnettävä, että Paavali oli oikeassa kun sanoi, että tavalliset kieltäymykset ovat absoluuttisen turhia, vaikka tekisi päältä katsoen samanlaisia kieltoja itselleen ja muille kuin Aadamin Jumala teki. Ei seurakunta sillä kasva, jos teemme vain vaikeita tapoja kaikille noudatettavaksi, vaan vain armollisuudesta erottaa Jumalan ja Paholaisen. Paholainen ei halua armahtaa, eikä sitä armahdeta, ja vaikka armottomuus on tavallista, esim. peleissä, niin yrittäkää rakentaa normaalielämänne kuitenkin armolliseksi, niin itsekin saatte armon, jos muita armahdatte.. En puhu vain nuorille tietenkään nyt, vaan sellaisille jotka ovat jo kypsähtämäisillään... Nuoret pilailevat kypsien ihmisten oudoista tavoista ja ulkonäkönsä kurpahtamisesta tms. mutta Kypsä(sielullisesti ja iältään) ihminen on se joka sitäkin suree ja murehtii...

    • Anonyymi

      Sokeaa EI VOI " sori...

    • Et ymmärrä kosa sotii pyyhyytä vastaan koska Jumala on pyhhä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe