Nordea säästö 50

Anonyymi-ap

Sijoitussalkku. Miten tämä on nyt niin huono koronasta lähtien ja nyt ukrainan sodan aikaan en tiedä vaikuttaako mutta itsellä pyörii kokoajan 20-30e tappiolla pari kertaa on käyny niin että ollu alle 10 tappiolla. Miten tämä ei nyt kehity yhtään tuntuu niin turhalta. Kyllä ennen sain tällä ihan voittoakin nyt en pääse edes omilleni. Olen yrittänyt ostaakin tappiosta huolimatta halpaan aikaan mutta ei per#le kasva korkoa yhtään.

15

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      20 euroa tappiolla? 😁 Et taida olla mikään suursijoittaja? Omat sijoitukseni Nordnetissä ovat tuottaneet viimeisten kolmen vuoden aikana 35% voittoa.

      • Anonyymi

        35% prosenttia voitolla kolmessa vuodessa? 😁 Et taida olla mikään mestarisijoittaja? 😁😁OMXH on noussut viimeisten kolmen vuoden aikana 60% ja osingot päälle. 😁😁😁

        Ja laitetaan vielä muutama 😁😁😁😁.


      • Anonyymi

        Joo kyllä en ole suursijoittaja koska en ole varakas. Ei mulla ole kuin 750e sielä tällähetkellä ennen joskus aikaisemmin oli jotain 1500 mutta myin sen joskus pois en muista syytä. Saahan sitä kehuskella eihän siinä mitään no jos osaat niin kerro miksi mulla junnaa nyt paikallaan? Ois mulla vara laittaa sinne rahaa mutta en ole laittanut nyt koska näyttää että ei kehity mihinkään.

        Terv. Ap ja joo nappikauppaahan tämä teikäläisiin verrattuna on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35% prosenttia voitolla kolmessa vuodessa? 😁 Et taida olla mikään mestarisijoittaja? 😁😁OMXH on noussut viimeisten kolmen vuoden aikana 60% ja osingot päälle. 😁😁😁

        Ja laitetaan vielä muutama 😁😁😁😁.

        Hieman muistini petti, kun raha-asioita on useassa paikassa. Näkyy tarkka kolmen vuoden lukema olevan 48,9 %. Nordnetissä olisi voinut tietysti mennä paremminkin, mutta tämän kanssa pärjäillään. Osinkoja olen toki minäkin saanut.

        90-luvulla Nokian osakkeet tuottivat suuren osuuden ostamastani asunnosta, ja tuolla vuosikymmenellä Interbankin debentuuritkin toivat 12,5 prosentin kiinteää korkoa kymmenisen vuotta, joten paremminkin on mennyt.

        Todelliset mestarisijoittajat ovat kai ostaneet useampia asuntoja voitoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman muistini petti, kun raha-asioita on useassa paikassa. Näkyy tarkka kolmen vuoden lukema olevan 48,9 %. Nordnetissä olisi voinut tietysti mennä paremminkin, mutta tämän kanssa pärjäillään. Osinkoja olen toki minäkin saanut.

        90-luvulla Nokian osakkeet tuottivat suuren osuuden ostamastani asunnosta, ja tuolla vuosikymmenellä Interbankin debentuuritkin toivat 12,5 prosentin kiinteää korkoa kymmenisen vuotta, joten paremminkin on mennyt.

        Todelliset mestarisijoittajat ovat kai ostaneet useampia asuntoja voitoillaan.

        No kyllähän noi on jo sellaiset meriitit että voi toisille ilkkua.

        Nyt vaan 😁😁😁😁 hymiötä ruutuun niin tuntuu itsestä niinkuin olisi muita parempi ihminen.


    • Anonyymi

      Rahaston sijoituksista puolet on turvallisissa korkosijoituksissa, joiden arvo laskee kun markkinakorot nousee.
      Lisäksi hallintopalkkio jyrsii tuottoa jokaikinen päivä.

      Mutta eipä nuo osakesijoituksetkaan ole keskimäärin kovin kummoisia tuottoja parin viime vuoden aikana tehneet, välillä mennään lujaa ylös ja sitten taas lujaa alas. Poislukien siis koronakuopan pohjalla tehdyt ostokset.

      • Anonyymi

        Ongelma on kun rahostoja ja osakkeita verotetaan todella rajusti kun alat ns. voittoja kotiuttaa. Sitten kaiken maailman Kojamot ja muut liikkeet saa osingot verovapaina. Oikeudenmukaistako?


    • Anonyymi

      Tänäänkin oli monet osakkeet nousussa kuten nordea itsekin mutta minulla vaan entistä enemmän miinuksella on tuo paska ja täyttä kusetusta tuo säästö 50 siinä ei säästä kun pankille ku ne vie pikkuhiljaa kaikki.

      • Anonyymi

        Kaikki Nordeankaan rahastot ei ole yhtähyviä. Hyvä asiakasneuvoja osaa myös poimia niitä oikeita rahastokohteita, jos ei itse hoksaa.

        Itse sijoitan suurimman osan rahastoista riskipainotteisesti. Eli tuottohaukuisuutta enemmän. Sitten kun ottaa yhden varovaisemman rahaston sekkkaaan. Ja tietty mahdollisimman vähäkuluiset rahastot, missä asiakasneuvojan, mikäli sitä käytää, pitäisi tämä kertoa asiakkaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Nordeankaan rahastot ei ole yhtähyviä. Hyvä asiakasneuvoja osaa myös poimia niitä oikeita rahastokohteita, jos ei itse hoksaa.

        Itse sijoitan suurimman osan rahastoista riskipainotteisesti. Eli tuottohaukuisuutta enemmän. Sitten kun ottaa yhden varovaisemman rahaston sekkkaaan. Ja tietty mahdollisimman vähäkuluiset rahastot, missä asiakasneuvojan, mikäli sitä käytää, pitäisi tämä kertoa asiakkaalle.

        "Hyvä asiakasneuvoja osaa myös poimia niitä oikeita rahastokohteita, jos ei itse hoksaa. "

        Hyviä, sijoitustoiminnasta ja asiakkaan edusta yhtään mitään ymmärtäviä asiakasneuvojia vaan on aika vähän ns. lattiatasolla tavallisia asiakkaita "neuvomassa". Lähinnä siellä on myyjiä, jotka osaa lukea paperista, mitä heidän on käsketty myydä.

        Pahimmillaan käskevät myydä vanhat sijoitukset, realisoida isot myyntivoittoverot ja sijoittaa jäljelle jäävät rahat pankin kalliisiin yhdistelmärahastoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä asiakasneuvoja osaa myös poimia niitä oikeita rahastokohteita, jos ei itse hoksaa. "

        Hyviä, sijoitustoiminnasta ja asiakkaan edusta yhtään mitään ymmärtäviä asiakasneuvojia vaan on aika vähän ns. lattiatasolla tavallisia asiakkaita "neuvomassa". Lähinnä siellä on myyjiä, jotka osaa lukea paperista, mitä heidän on käsketty myydä.

        Pahimmillaan käskevät myydä vanhat sijoitukset, realisoida isot myyntivoittoverot ja sijoittaa jäljelle jäävät rahat pankin kalliisiin yhdistelmärahastoihin.

        No tuossahan sanottiinkin "hyvä asiakasneuvoja", mutta ei kerrottu hyvyydestä mitään, eikä sitä, etten kenen hyvyydestä on kysymys.

        Hyvä asiakasneuvoja on tosiaan sellainen joka neuvoo niin, että taloonpäin virtaa sijoituksia, mielellään niihin talon omiin, maksullisiin sijoituksiin.

        Voitot jaetaan mutta tappio on asiakkaan - linjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossahan sanottiinkin "hyvä asiakasneuvoja", mutta ei kerrottu hyvyydestä mitään, eikä sitä, etten kenen hyvyydestä on kysymys.

        Hyvä asiakasneuvoja on tosiaan sellainen joka neuvoo niin, että taloonpäin virtaa sijoituksia, mielellään niihin talon omiin, maksullisiin sijoituksiin.

        Voitot jaetaan mutta tappio on asiakkaan - linjalla.

        Siis hyvä asiakasneuvoja on asiakkaan puolella. Sehän nyt on asiakkaan näkökulmasta päivän selvää. Itse olen tällaisen kanssa saanut toimia. Toivottavasti jatkossakin vaikka henkilö vaihtuisi.


    • Anonyymi

      Jkik

    • Anonyymi

      Miten voit saada 50 prosenttia viimeisessä kolmessa vuodessa jos kurssi nousee noin 10 prossaa vuodessa ja omxh on ollut laskussa monta vuotta

    • Anonyymi

      Pankki on lopettanut rahastoja kaksi viimeisen vuoden aikana. Puolet säästöistä viemäriin. Olen pankkiin kuitenkin tyytyväinen koska vielä sentään jotain jäljellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe