Voisiko hormonikierukka aiheuttaa pelkästään kasvojen alueelle allergisen reaktion ? Kasvoilleni tulee yhtäkkiä nousevia paukuroita, ei ole finnejä. Niiden sisältä tulee kirkasta nestettä, kestää kauan kuivaa, tulee kyllä rupi päälle mutta saattaa irrota ja vuotaa verta.
Hormonikierukka ja allergia ?
Anonyymi-ap
61532
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Olisitko allerginen vaikuttavalle aineelle? Tuli oireita heti asettamisen jälkeen?
Kierukka on ollut jo vuosia, mietin voiko siitä alkaa irrota jotain näin pikku hiljaa ?
Kannattaisko poistaa ja katsoa tuleeko oireita poistamisen jälkeen.Ottaa muun ehkäisyn siksi ajaksi kun seuraa tuleeko oireita.
Se on niin kauheeta se laittaminen, että pitää harkita tarkkaan ottaako pois vai ei!
Ja pian se kuitenkin on täynnä se aika, että sitä voi käyttää!
Meen nyt eka kuitenkin lekurilta kysymään jotain muuta apua, kortisonia tai antibioottia tms…
Vaikea uskoa että kierukalla olisi tämän asian kanssa mitään tekemistä,
Olisitko syönyt jotain ennen ihottuman tuloa johon olet reagoinut , samalla teoriasi että jotain voi liueta kierukasta , on ihan looginen ajatus niin että kysäise lääkäriltä asiaa.
Ei johdu mistään syömisestä, on vain kssvoissa. Allerginen reaktio olisi ympäri kroppaa!
Virus, stressi laskee vastustuskykyä tai rosacea!