menikö tunteisiin. pelkäätkö.
älä selvitä
27
141
Vastaukset
Mysteerien ilta vissiin...
- Anonyymi
Ei, nöpö, sinuun viitannu tämä millään tavalla.
- Anonyymi
Tuomo Raatoniemi & co.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, nöpö, sinuun viitannu tämä millään tavalla.
Ai olen saanut uuden lempinimen🤔 palstalta löytyy Tupu,hupu,lupu ja nyt myös nöpö👌
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ai olen saanut uuden lempinimen🤔 palstalta löytyy Tupu,hupu,lupu ja nyt myös nöpö👌
Oletko sinä "väärä Lupu"?
- Anonyymi
mikään tästä ei nyt oikeesti ollut sinulle.
tämä nyt oli,
ihan aiheellinen vihan purkaus, mutta täysin muualle. sinulle toivon jotain ihanaa hyvää. niinku itellenikin. Anonyymi kirjoitti:
mikään tästä ei nyt oikeesti ollut sinulle.
tämä nyt oli,
ihan aiheellinen vihan purkaus, mutta täysin muualle. sinulle toivon jotain ihanaa hyvää. niinku itellenikin.Tämäkö???
- Anonyymi
Älä taas keuhkoo, perCsilimä,2015 jeesus kruunattiin vahtimestariks täh,.
- Anonyymi
Onko sinua koskaan pelottanut mikään, täh. nuku hyvin.
- Anonyymi
Noitamutsis,hutut ja ruuneberit. Suus anna p-asiaa kaapelin aitoa lahjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitamutsis,hutut ja ruuneberit. Suus anna p-asiaa kaapelin aitoa lahjaa.
Olethan sinä jollain tavalla viihdyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sinä jollain tavalla viihdyttävä.
tiesitkö että näen tietoliikenteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pin1234,oli meikäläisen pukukoodi ekr 2015 vai oliko älä selvitä ole rauhassa olen modeemi piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pin1234,oli meikäläisen pukukoodi ekr 2015 vai oliko älä selvitä ole rauhassa olen modeemi piip piip
älä selvitä. ole rauhassa. mitä sä jussi nyt kiihkoot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi "älä selvitä" ole minä. Ei ole koskaan ollutkaan. En viitsi tosin korjata harhaluuloja. Luulkoot jotka haluaa luulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho. juha. ooooo
- Anonyymi
oot säälittävä. Näyttelet normaalia mutta olet kaukana siitä. sinun läpi näkee. miksi kiusaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen näet?
- Anonyymi
Hän on täällä taas. Jumalan lahja. Kiivaana kiihkeilee.
Oi sisaret herrassa, kuka tämän saa, jota kaikki haluaa.
Nyt se on linjoilla.
napatkaa.- Anonyymi
Knappaa mulkkus kaverin kakluuniin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Knappaa mulkkus kaverin kakluuniin
Jaa. alkaa panee sit jotai kaakeliuuneja naisen sijasta.
Oi siskot perun puheeni. varokaa tätä tiilin rakohin panijaa. - Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
voi hellanlettas
- Anonyymi
pelkäätkö
- Anonyymi
Kun on aina muille sitä mitä itselle toivoisi ihmisten olevan, ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on aina muille sitä mitä itselle toivoisi ihmisten olevan, ei tarvitse pelätä.
Tätäpä just. Ja meikä huomannut että mitä enemmän yritän olla avuksi tai olla hyvä ihmisille, sitä enemmän tulee pskaa niskaan. Aattelin että ei sit. Ei sit. Kyllä mä tiedän että mun kaikki jutut näkyy mutta sehän ei haittaa tässä vaiheessa ollenkaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1885468- 1004989
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954512Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182744Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412738- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322174Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281923- 921907
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121831