Tehdäänpä kyssäri

Mikä karkki olisit mielestäsi, jos olisit 🍬
Itse olisin ehkä Pantteri salmiakki.

122

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha Auto

      • Ne on kyllä hyviä. :)


      • Anonyymi

        Salmiakki-suklaa pallo naamat... ne on niin hyviä ja täyttäviä kahvin kanssa


    • Anonyymi

      Dumble.

    • Anonyymi

      Mä ymmärtäisin kysymyksen jos se esittäis lapsi. Mutta kysymyksen esittää yli 50 vuotias . Huomaa kyllä ettei prinssi ole ikäisensä tasolla. Ei ole ihme että kuolaa nuorten naisten perään kun jutun aiheet on luokkaa mikä karkki olisit.Voi luoja.

      • Anonyymi

        Mitäs sinä aikuinen fiksu täällä kirjoittelet.


      • Kyllä olet tosikko... Ei voi ku nauraa. 🤣


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä olet tosikko... Ei voi ku nauraa. 🤣

        Jos et osaa nauraa itsellesi ni kuinka voit nauraa muille


    • Anonyymi

      Syvää myötistä ja huutista. Ensin jannu uhkailee täällä ihmisiä ja nyt kyselee lempikarkkia

      • En vaan kysyn, millaisena karkkina itseään pitäisi?


      • Anonyymi

        Se hänen uhkailunsa kun ei tainnu tehota keneenkään ni pitää kokeilla jotain toista tapaa ja jos tämäkään ei toimi ni mielenkiinnolla odotan mitä tämä tollo seuraavaksi keksii


    • Anonyymi

      Joo ja yli 50 vuotias ikisinkku kysyi mikä karkki haluisit olla. Nyt ei ole huumorintajusta kyse kysymyskestä jonka lapsi voisi kysyä. Tollastako sä juttelisit sun ihastuksen kanssa jos tapaisitte?

      • 🤣🤣🤣🤣
        Voisin jutella hänen kanssa ihan mistä vaan, vaikka tästä. Mitä sillä olisi sitten väliä? Eihän se muille kuuluisi yhtään, mistä me juteltaisiin keskenämme. Riittäsi että molemmat viihtyisi toistensa seurassa. Jos niin olisi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣
        Voisin jutella hänen kanssa ihan mistä vaan, vaikka tästä. Mitä sillä olisi sitten väliä? Eihän se muille kuuluisi yhtään, mistä me juteltaisiin keskenämme. Riittäsi että molemmat viihtyisi toistensa seurassa. Jos niin olisi.

        Juuri näin eli ymmärrätkö minkä kaltaista ihmistä sinun tulisi itsellesi etsiä kun kerran haluat etsiä


    • Anonyymi

      Turkinpippuri - Nainen

      • Hyvä. :)


    • Anonyymi

      Fazerin jo vuosikymmeniä sitten myynnistä poistunut herkkujen herkku, raitatoffee💖 Skottitoffee oli kans hyvä. Ärkiskan black pete ja patu salmiakkitanko, voisin olla myös ne😋 Teenainen

    • Anonyymi

      Ätmihän se näihin itse vastaileekin. Odottelee nyt rauhassa sitä karhuryhmää

    • Anonyymi

      Super salmiakki.

    • Anonyymi

      Oisin varmaan joku hunaja-tai marjakarkki koska nallet himoitsee niitä. Ja ite himoan nallea

    • Anonyymi

      Olisin varmaan mansikan tuoksuinen BumbleGum, jota pureskellessa leuat kipeytyvät tai punainen tikkari, josta tulee kieleen haavoja :) En voi suositella itseäni palstakäytössä

      • Hauskaa... Taikka ei. Hyvä
        :)


    • Anonyymi

      Piparminttuinen Marianne. = Kova kaunis ja raikas kuori, mutta kun sen läpi sitkeydellä pääsee, vastassa onkin pehmeän suklainen suussasulava sisus... 😍😅🤣

      • Olipas hieno vastaus tämä. Kiva. :)


    • Anonyymi

      Mä en jaksa miettiä mikä karkki olisin. Muutakin tekemistä on elämässä kuin miettiä
      mikä karkki olisin. Sama kun prinssi kysyis mikä ruoka haluisi olla.

      • No voi voi. Voihan olla että vielä kysynkin. 😁


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voi voi. Voihan olla että vielä kysynkin. 😁

        En ihmettelis yhtään älyvalo on sulla tainnu sammua jo pian syntymäsi jälkeen


    • Anonyymi

      Musta tuntuu että prinssin ihastus haluaa aikuisemman miehen kuin miehen joka kyselee mikä karkki haluisi olla.

      • No mites se nyt siltä tuntuu? :/


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No mites se nyt siltä tuntuu? :/

        vaikka tyttö on 19 niin tuskin se keskustelee ystäviensä kanssa tollasta. Lapset voi kysellä mutta aikuinen mies. Jos sun sosiaaliset taidot on tota luokkaa niin ei kannata itkeä tytön perään. Jos keskustelu on tota luokkaa. Musta tuntuu että se tyttö on mieleltään aikuisempi kun yli 50 vuotias mies. Opettele sosiaalisia taitoja ja yritä olla aikuisempi kuin olet. Mä en ole ikinä kysellyt mun ystäviltä mikä karkki haluisi olla tai vastaavaa mikä ... haluisit olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vaikka tyttö on 19 niin tuskin se keskustelee ystäviensä kanssa tollasta. Lapset voi kysellä mutta aikuinen mies. Jos sun sosiaaliset taidot on tota luokkaa niin ei kannata itkeä tytön perään. Jos keskustelu on tota luokkaa. Musta tuntuu että se tyttö on mieleltään aikuisempi kun yli 50 vuotias mies. Opettele sosiaalisia taitoja ja yritä olla aikuisempi kuin olet. Mä en ole ikinä kysellyt mun ystäviltä mikä karkki haluisi olla tai vastaavaa mikä ... haluisit olla.

        En minäkään livenä kavereiltani tällaisia kysele. Mutta tänne tämmöinen hupaisa ja itseään tutkiskeleva ja syväluotaava pikku kysely voi sopia. Kun vastaajatkin ovat ketä ovat. Pelkäätkö tulevasi nolatuksi, jos vastaat tällaiseen hassutteluun? Entä jos opit itsestäsi jotain, kun mietit millainen olisit makeisena? Osa on osannut hyvin perustellakin vastauksensa. Kaikki ei ole niin vakavaa aina.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minäkään livenä kavereiltani tällaisia kysele. Mutta tänne tämmöinen hupaisa ja itseään tutkiskeleva ja syväluotaava pikku kysely voi sopia. Kun vastaajatkin ovat ketä ovat. Pelkäätkö tulevasi nolatuksi, jos vastaat tällaiseen hassutteluun? Entä jos opit itsestäsi jotain, kun mietit millainen olisit makeisena? Osa on osannut hyvin perustellakin vastauksensa. Kaikki ei ole niin vakavaa aina.

        Kertoneeko kenties ehkä vastaajienkin henkisen kypsyyden tasosta heistä si jos alkanet seulomaan etsimääsi


    • Sellainen "källikarkki" paperi joka on täytetty muilla papereilla. Sit vaan huutaa et ähäkutti, kun joku yrittää avata.
      Jos nyt joku oikea nami pitää keksiä, niin Kinder suprise 🤭

      • Ok. Hauska ja mysteerinen. 😁


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok. Hauska ja mysteerinen. 😁

        oijoi. onpa hauskaa. Ihan muakin naurattaa.


    • Dumle karkki.

      • Pehmoinen ja hyvä, mutta jää hampaisiin kiinni. Taikka jotain... :D


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Pehmoinen ja hyvä, mutta jää hampaisiin kiinni. Taikka jotain... :D

        Sanoisin, että sitkeä, joka kuvaa minua äärettömän hyvin jopa täydellisesti. Päältä suklainen ja sulava, sisuksiltaan joustava ja sitkeä. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sanoisin, että sitkeä, joka kuvaa minua äärettömän hyvin jopa täydellisesti. Päältä suklainen ja sulava, sisuksiltaan joustava ja sitkeä. 😄

        Aivan niin. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Pehmoinen ja hyvä, mutta jää hampaisiin kiinni. Taikka jotain... :D

        Voi jopa viedä paikatkin mennessään


    • Anonyymi

      Täytekarkki jotain vähän valuvaa lähmäistä täytettä sisällä..

      • Jahas. Herättää vaikka mitä mielikuvia tämä. Voihan olla hyväkin. :)


      • Anonyymi

        Minkä sukupuolitaudin olet viimeksi sairastanu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sukupuolitaudin olet viimeksi sairastanu

        Tähän on pakko vastata, ettei minulla ole ollut ainuttakaan seksitautia. Eikä toivottavast tule ikinä olemaankaan.


    • Anonyymi

      Miksi mun pitäis alkaa miettiä mikä karkki haluisin olla. No saat näillä lapsellisilla kysymyksillä huomiota. Kun sä et kykene syvällisempään keskusteluun. Etkä sitä edes halua. Kun sulle riittää että puhutaan poneista ja hevosista. Ja mahdeollisesti keilaamisesta perheen kanssa.

      • Eipä se nyt ihan noinkaan ole. Minä en ihan helposti avaudu muille ihmisille. Et tiedä miten monimutkaisia ajatuksia minulla voi olla pää täynnä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eipä se nyt ihan noinkaan ole. Minä en ihan helposti avaudu muille ihmisille. Et tiedä miten monimutkaisia ajatuksia minulla voi olla pää täynnä.

        Kirjoitustesi perusteella ei kovinkaan monimutkaisia


    • Anonyymi

      Onpas hauska gallup. Uskoisin, että olisin se lauantaipussistakin tuttu "ritari ässän auto" salmiakki, joka on hedelmäinen osin maultaan. Se on suosikkini.

      • Kiva kun tykkäät. Kiitos hyvästä vastauksesta. :)


    • Anonyymi

      Kismet! Kohtalon Suklaa!!

      • Niin hyvää, ettei sanotuksi saa. :)


    • Anonyymi

      Uhkeat utareet. (Se on Bonbonin karkki jos joku ei tiennyt)

      • Koet olevasi sellainen? Hmm en olekaan niitä maistanut. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koet olevasi sellainen? Hmm en olekaan niitä maistanut. :)

        Nyt sun on pakko maistaa kun sähän teet kaikkea mitä ehdotetaan. Ainakin tyttö jii saa sut kokeilee kaikkea mitä hänkin tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sun on pakko maistaa kun sähän teet kaikkea mitä ehdotetaan. Ainakin tyttö jii saa sut kokeilee kaikkea mitä hänkin tekee.

        Kyllä minä mielelläni maistan. :)


    • Anonyymi

      Olisin pätkis suklaa.

    • Anonyymi

      Varmaan marianne tai Fatserin sekalaisista joku.

      • Hyvä. Mun suosikeita Fazerin sekalaisista on Islanti jääkarhu ja kiss kiss. :)


    • Anonyymi

      Pinkki kis-kis karkki♥️

    • Anonyymi

      Karkkipussin viimeisin, unohdetuin namu, jonka muut makeasta ähkyt hylkää, mutta jonka se yksi löytää ja silmät loistaen mässyttää kuin olisi löytänyt kultaakin arvokkaamman kimpaleen...

      • Tässä oli hauska vertauskuva. :)


    • Anonyymi

      Oisin Julia-konvehti :). Ne on niin hyviä että voisi syödä koko paketin.

      • Anonyymi

        Mut ei se kyl oo karkki, vaihdan. Oisin Amerikan pastilli, ne on nam :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei se kyl oo karkki, vaihdan. Oisin Amerikan pastilli, ne on nam :).

        Joo ne on myös, kovia päältä mutta pehmeitä sisältä ja värikkäitä. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo ne on myös, kovia päältä mutta pehmeitä sisältä ja värikkäitä. :)

        Aika hyviä siis :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyviä siis :).

        Kyllä on namia. :)


    • Anonyymi

      Pinkki ufo

      • Ne on aika kirpeitä. Mutta hyviä. :)


    • Alkoi ihan karkkihammasta kolottamaan tämä ketju. Onneksi olen nyt karkkilakossa. :)

    • After Eight. Olen aina rakastanut minttusuklaata.

      • Ne on kyllä hyviä. Aika harvoin niitä tulee naposteltua. :)


      • Anonyymi

        Sulla on kiinnostava profiili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kiinnostava profiili

        Minulla? Täällä?


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla? Täällä?

        ei ku joo tällä toisella... sori.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        ei ku joo tällä toisella... sori.

        Ei mitään, enemmän vaan nuo naiset kiinnostelee. Ei muuten onhan sullaki 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään, enemmän vaan nuo naiset kiinnostelee. Ei muuten onhan sullaki 👍

        Joo, ei kun en vaan hokassut heti, kelle kommentoit. Kävin itsekin vilkaisemassa hänen profiilia ja näytti mielenkiintoiselle kyllä. Eihän minulla täällä ole mitään tietoa itsestäni tuolla profiilissa...


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, ei kun en vaan hokassut heti, kelle kommentoit. Kävin itsekin vilkaisemassa hänen profiilia ja näytti mielenkiintoiselle kyllä. Eihän minulla täällä ole mitään tietoa itsestäni tuolla profiilissa...

        Kiitos teille. Onhan se mukavaa että tännekin saa oman tilan. Sääli vain että jostakin syystä profiilikuvani toimii vain profiilissa, ei palstoilla.


      • Elionrie kirjoitti:

        Kiitos teille. Onhan se mukavaa että tännekin saa oman tilan. Sääli vain että jostakin syystä profiilikuvani toimii vain profiilissa, ei palstoilla.

        En tiedä mistä tuo johtuu, mutta oli minullakin pitkän aikaa niin, ettei tuo profiilikuva näkynyt. Nyt taas näkyy, vaikka vaihdan sitä usein. Minulla ei edelleenkään toimi tuo valikko, mistä saisi uusimmat viestit valittua näkyviin helposti.


    • Anonyymi

      Jelly Bean. Joka kerralla eri makuinen. Jos syöt liikaa kerralla niin räjähdät.

      • Ne on kyllä koukuttavia nameja. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ne on kyllä koukuttavia nameja. :)

        Haluaisin Kingis jäätelöä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin Kingis jäätelöä👩

        Noniin, tämä onkin hyvä aika haluta jädeä. 😄 Mistä meinasit nyt saada?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Noniin, tämä onkin hyvä aika haluta jädeä. 😄 Mistä meinasit nyt saada?

        Haluisin ottaa sitä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin ottaa sitä👩

        Jahas. Miten sitä nyt otetaan? :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jahas. Miten sitä nyt otetaan? :)

        Tänä iltana prinssi saa viimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin Kingis jäätelöä👩

        Jäätelö sydämmellä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Noniin, tämä onkin hyvä aika haluta jädeä. 😄 Mistä meinasit nyt saada?

        Useimmat apsit on 24/7 auki eiköhän niiltä kingistäkin löydy valikoimista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat apsit on 24/7 auki eiköhän niiltä kingistäkin löydy valikoimista

        Riippuu paikkakunnasta. Ei ne täälläkään kovin lähellä ole 24 auki olevat. En lähtis yhden jäätelön takia ajelemaan tähän aikaan yöstä, 30 min matkaa ja takaisin.


    • Anonyymi

      Nii ja sun piti olla keski-ikänen oletko vielä päässy vaippaiästäkään mitä vitun merkitystä tällaisella kysymyksellä on yhtään mihinkään

      • Aina voi jokainen itse päättää, onko sillä merkitystä itselleen ja millaista. Voi vastata ja olla vastaamatta. Tarviiko kaiken olla aina niin paskan tärkeää ja vakavaa? Ehkä on hyvä välillä vähän höllätä. Etenkin kun aiemmin tuli riehuttua ihan turhan päiten ja aiheutettua itselle ja muille pahaa mieltä.


    • Anonyymi

      Jaa-a, mä syön niin vähän karkkia, että vaikea sanoa tarkkaan. Joku sellainen bitter-sweet, jakaa mielipiteitä tyyppinen karkki.

      • Ok. Se on vaan hyvä jos niitä ei usein popsi. Mielenkiintoista. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok. Se on vaan hyvä jos niitä ei usein popsi. Mielenkiintoista. :)

        En ole kaikkien mieleen, eikä tarvitsekaan olla. Eivät kaikki ole minunkaan mieleeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaikkien mieleen, eikä tarvitsekaan olla. Eivät kaikki ole minunkaan mieleeni.

        Näin tuon itsekin ajattelen. Salmiakistakaan eivät kaikki pidä, eikä tarvitsekaan. Kaikkia ei voi miellyttää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Näin tuon itsekin ajattelen. Salmiakistakaan eivät kaikki pidä, eikä tarvitsekaan. Kaikkia ei voi miellyttää.

        Vaan salmiakki ei minuun sovi. Bitter sweet tai sweet and sour, pikemmin bitter sweet. Mm. huumirintajultani sarkastinen ja aika musta, jota eivät kaikki kykene tajuamaan. Monilla ihmisillä on minusta täysin väärä käsitys ja se on minulle ok. Musta on vain positiivista kuulla ihmisen tutustuttua muhun paremmin, että olen ihmisenä ihan erilainen, kun hän oli kuvitellut. Vähän pistävämpi kuori pitää turhat tyypit kauempana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan salmiakki ei minuun sovi. Bitter sweet tai sweet and sour, pikemmin bitter sweet. Mm. huumirintajultani sarkastinen ja aika musta, jota eivät kaikki kykene tajuamaan. Monilla ihmisillä on minusta täysin väärä käsitys ja se on minulle ok. Musta on vain positiivista kuulla ihmisen tutustuttua muhun paremmin, että olen ihmisenä ihan erilainen, kun hän oli kuvitellut. Vähän pistävämpi kuori pitää turhat tyypit kauempana.

        Minulla on vähän samoja kokemuksia. Usein olen kuullut, etenkin naisten suusta, että minähän olenkin mukava, kun ovat vähän aikaa jutelleet minun kanssa. Habitus kai antaa ymmärtää jotain muuta joskus.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla on vähän samoja kokemuksia. Usein olen kuullut, etenkin naisten suusta, että minähän olenkin mukava, kun ovat vähän aikaa jutelleet minun kanssa. Habitus kai antaa ymmärtää jotain muuta joskus.

        Kukapa ei innostuisi jyskylän mekkomiehestä ja ne naiset varsinkin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla on vähän samoja kokemuksia. Usein olen kuullut, etenkin naisten suusta, että minähän olenkin mukava, kun ovat vähän aikaa jutelleet minun kanssa. Habitus kai antaa ymmärtää jotain muuta joskus.

        No ei minua kukaan ole koskaan ei mukavana pitänyt. Kyllähän mä aina mukava ja kohtelias olen. En vaan näytä sitä pehmeää ja "makeampaa" puolta itsestäni ihan kenelle tahansa. Oudommalle olen kummallinen ja outo ja hieman vaikeasti lähestyttävä "elämys".


    • Anonyymi

      Fami tai bounty patukka. Huomenia vaan sullekin kera kahvin ja makeisen.

      • Huomenta. Minäkin toisinaan otan suklaata aamiaisella... :)


    • Anonyymi

      Kettukarkki- hapan ja makea

    • Anonyymi

      Merirosvoraha eli merkkari. Se aito, joita oli salmiakin ja hedelmän makuisina.

      • Ne oli hyviä etenkin ne salmiakit. Hedelmistä en niin välittänyt. Ja olivat vähällä jäädä kurkkuun kiinni.


    • Anonyymi

      Vanha original pantteri lakritsa-salmiakki, mutta en lpöytänyt tuota kaupasta.

      • Minä tykkään siitä musta pantterista eniten. :)


    • Anonyymi

      Eilinen toivekarkki ei kelvannut. Siksi muutuin piikikkääksi torstain kaktukseksi.

    • Anonyymi

      Harmi en voi vastata kun ei syö mitän missä sokeria tai keinotekoista maketusainetta.Siksi pysyn ainoastaan normi painosena.

      • Tuohan on todella hyvä juttu. Tuohon pitäisi itsekin päästä. :) Juuri vedin tässä pitkopullaa nassuun kahvin kanssa.


    • Anonyymi

      Juhlapäivinä olisin susu- suklaa, arkena lakritsivene ja viikonloppuisin vadelmavene. Haluan olla erilainen, enkä niin helposti määriteltävissä, siksi en ole aina sama namikaan.

    • Anonyymi

      Ap on paremminkin kisskiss-karamelli..." pikkutytöt tahtoo aina kisskiss- karamellia" mainos oli aikoinaan...

      • Nonnih... 🤦‍♂️😅


    • Anonyymi

      Paska tai Kusi by Marabouuuuii

    • Anonyymi

      Tervapiru.

      • Ajattelinkin, että jokaiselle löytyy varmasti sopiva itseään kuvaava nami. :D


    • Anonyymi

      Nivala on ainakin häpeän luvattu kaupunki syöte

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe