Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaunista ja aurinkoista

On varmasti sielläkin, missä hän on. Hyvää huomenta. 🌞☕🍮

99

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta ☕️🙊

      • hhhuomenta. 🌞☕🍮


    • Anonyymi

      Huomenta ☕👩

      • Huomenta. 🌞☕🍮


      • Anonyymi

        Kuka toi ruskeahiuksinen otsatukkaämmä on?
        Sun äxä.


      • Anonyymi

        On se A.S. tai R.P..


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta. 🌞☕🍮

        Älä näytä tota kahvikuppia. Mulleio kahvinkeitintä eikä rahaa pahvikahviin R-kioskilta.
        Jotain rotia käytökseen. Iso mies!


    • Anonyymi

      Huomenta ☀️ kirkasta on. Suojavoiteet naamaan ja pihalle 🐔

      • No niin on. Hyvää huomenta. 🌞☕🍮


      • Anonyymi

        Et tarkoita suojakerrointa🍌?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarkoita suojakerrointa🍌?

        Kyllä tarkoitan itsellä tuubissa merkintä 50+


    • Ihon palamista kannattaa varoa. :)

    • Anonyymi
    • Ihanaa aurinkoista ja lämmintä päivää Neito N:lle. 😊

      • Anonyymi

        Oot kyllä seko. Et edes tiedä lukeeko se näitä. Oot kyllä vainoharhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä seko. Et edes tiedä lukeeko se näitä. Oot kyllä vainoharhainen.

        Vainoharha oli tuskin oikea termi. Ja jos lukee hyvä, jos ei, niin mitä haittaa tästä oli?!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Vainoharha oli tuskin oikea termi. Ja jos lukee hyvä, jos ei, niin mitä haittaa tästä oli?!

        kuulostat niin iloiselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuulostat niin iloiselta.

        Ei minua nyt itketä. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minua nyt itketä. :)

        Hyvä, että on hyvä päivä. Kunhan opit hyväksymään ettei ihastuksesi ota sinuun yhteyttä. Onhan hänellä sun yhteystiedot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on hyvä päivä. Kunhan opit hyväksymään ettei ihastuksesi ota sinuun yhteyttä. Onhan hänellä sun yhteystiedot?

        Ei me olla yhteystietoja vaihdettu, mutta tietenkin hän tietää minun sometilit.
        En tiedä, onko hänellä ollut halua ottaa selville minun osoittetta taikka puh.numeroa.
        Minä sain vahingossa tietää osoitteen... Jos on vielä sama. (en aio mennä ilman lupaa kylään, että sitä ei tarvitse pelätä)
        En muutenkaan enää yritä laittaa viestiä ensin, jollen ole varma että niin saa tehdä. Pätee muihinkin. Ei vain häneen. Olen tullut todella varovaiseksi naisten suhteen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei me olla yhteystietoja vaihdettu, mutta tietenkin hän tietää minun sometilit.
        En tiedä, onko hänellä ollut halua ottaa selville minun osoittetta taikka puh.numeroa.
        Minä sain vahingossa tietää osoitteen... Jos on vielä sama. (en aio mennä ilman lupaa kylään, että sitä ei tarvitse pelätä)
        En muutenkaan enää yritä laittaa viestiä ensin, jollen ole varma että niin saa tehdä. Pätee muihinkin. Ei vain häneen. Olen tullut todella varovaiseksi naisten suhteen.

        Et uskalla silt sun frendilt kysyy onks nimi oves vaihtunu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla silt sun frendilt kysyy onks nimi oves vaihtunu?

        Siis kun, tämä kaveri muutti pois siitä talosta ja olin häntä auttamassa siinä muutossa. Muutenhan voisin kysyäkin. Hieman harmittikin että hän muutti pois, koska nyt ei ole sitä tekosyytä pyörähtää edes pihassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis kun, tämä kaveri muutti pois siitä talosta ja olin häntä auttamassa siinä muutossa. Muutenhan voisin kysyäkin. Hieman harmittikin että hän muutti pois, koska nyt ei ole sitä tekosyytä pyörähtää edes pihassa.

        Hankalampi homma...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hankalampi homma...

        No sille ei mahda mitään... En usko että eräs työkaverinikaan paremmin tietää, vaikka on ollut häneen enemmän yhteydessä kuin minä ikinä. En kehtaa häneltä paljon udella, kun ihmettelisi, miksi vieläkin puhun hänestä? :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sille ei mahda mitään... En usko että eräs työkaverinikaan paremmin tietää, vaikka on ollut häneen enemmän yhteydessä kuin minä ikinä. En kehtaa häneltä paljon udella, kun ihmettelisi, miksi vieläkin puhun hänestä? :D

        Hmmm.. Tiedostat siis itsekin että on hiukan kummallista edelleen ajatella häntä... Mutta ehkä ei tosiaan kande kysellä sielt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. Tiedostat siis itsekin että on hiukan kummallista edelleen ajatella häntä... Mutta ehkä ei tosiaan kande kysellä sielt.

        Kyllä tiedostan sen, mutta silti ajattelen häntä. Hänessä vaan on jotain sellaista...


      • Anonyymi

        Vieläkö sä siskon tyttären perään kuolaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä seko. Et edes tiedä lukeeko se näitä. Oot kyllä vainoharhainen.

        On se toki sekasinkin mu kaipa hänelkin on oikeus olematonta kaipailla siinä missä joillakuilla muillakin täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostat niin iloiselta.

        No se on hyvä että hänen kanssaan samassa osoitteessa asut että tiedät miltä hän kuullostaa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minua nyt itketä. :)

        Vielä ainakaan orotappa kun olet ollu hereil kauemmin kun pari tuntia


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei me olla yhteystietoja vaihdettu, mutta tietenkin hän tietää minun sometilit.
        En tiedä, onko hänellä ollut halua ottaa selville minun osoittetta taikka puh.numeroa.
        Minä sain vahingossa tietää osoitteen... Jos on vielä sama. (en aio mennä ilman lupaa kylään, että sitä ei tarvitse pelätä)
        En muutenkaan enää yritä laittaa viestiä ensin, jollen ole varma että niin saa tehdä. Pätee muihinkin. Ei vain häneen. Olen tullut todella varovaiseksi naisten suhteen.

        Et aio mennä kylään mu onko suunnitelmissasi mennä johonkin läheisyyteen häntä vaanimaan si kuitee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla silt sun frendilt kysyy onks nimi oves vaihtunu?

        Tuskin hän siihen on kykenevä mu eiköhän hän osaa ystävänsä kaverinsa yllyttää tekemään likaisentyön puolestaan


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis kun, tämä kaveri muutti pois siitä talosta ja olin häntä auttamassa siinä muutossa. Muutenhan voisin kysyäkin. Hieman harmittikin että hän muutti pois, koska nyt ei ole sitä tekosyytä pyörähtää edes pihassa.

        Olek sä uskaltanu poistua kotoaskin ettäkö olisit jotakuta pystyny muutossa auttaan onneks mul on sen verran vähä tavaraa raahattavan mukan ni on helppo muuttaa ihan yksisteekin ai tarvittaes helpoin ja nopein muutto on erotessa kun ei ota mukaan kun vaatteet ni ei pitäs ainakaan toiselle jäädä mitään epäselväksi erotessa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sille ei mahda mitään... En usko että eräs työkaverinikaan paremmin tietää, vaikka on ollut häneen enemmän yhteydessä kuin minä ikinä. En kehtaa häneltä paljon udella, kun ihmettelisi, miksi vieläkin puhun hänestä? :D

        Silti juoksit kenties aiemmin pitkin kylän raitteja kyselemässä exäsi ja lastesi menemisistä et sinäänsä en ihmettele ettet kehtaa liikkua ulkona tiedätkö edes kuinka idioottina sellaista ihmistä täällä suomen maalla pidetään ja osaatko arvata kuinka moni on sellaisen ihmisen läheisistä huolissaan ettei heillä ole mitään vaaraa kun ex mies on niin sairas et pitkin kyliä juoksee kyselemässä menemisistä muistitko ihan kuvan kanssa kysellä oliko exälläsi kuvassa vaatteet päällä vai oliko tapanasi niitä alastonkuvia esitellä vai niille keidenkä kanssa milloinkin ryyppäsit


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis kun, tämä kaveri muutti pois siitä talosta ja olin häntä auttamassa siinä muutossa. Muutenhan voisin kysyäkin. Hieman harmittikin että hän muutti pois, koska nyt ei ole sitä tekosyytä pyörähtää edes pihassa.

        Pyörähtele ihmeessä. Tee piruletti. Roskapussia viedessä (varo roskienkarkailua) ja också paluumatkasta voit tehdä performanssin.
        Kyl joku ehkä vitaali henkilö katsoo sua sillä silmällä sit.
        (Ei perssilmällä - ne on "niitä miehii").


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän siihen on kykenevä mu eiköhän hän osaa ystävänsä kaverinsa yllyttää tekemään likaisentyön puolestaan

        Valvontakameroita ei tuu minkään ilmankosteusmittarilukijan, miehen ja asuntoon sijoitettavan laitteen muodossa.
        Edellisistä metkuistasi ilmoitus ja selvityspyyntö, seuranta, on jo ollut vireillä by poliisi SuPo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän siihen on kykenevä mu eiköhän hän osaa ystävänsä kaverinsa yllyttää tekemään likaisentyön puolestaan

        Ei. Ei tod. Ei onnaa. Kiinni jää.
        Pysy kopissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olek sä uskaltanu poistua kotoaskin ettäkö olisit jotakuta pystyny muutossa auttaan onneks mul on sen verran vähä tavaraa raahattavan mukan ni on helppo muuttaa ihan yksisteekin ai tarvittaes helpoin ja nopein muutto on erotessa kun ei ota mukaan kun vaatteet ni ei pitäs ainakaan toiselle jäädä mitään epäselväksi erotessa

        Voi justamandeera. Ihan mä ajattelen samalla tavalla. Miten ihanaa kokea, samaistua, aistia samoin toisen ihmisen. Upea fiilis.
        Kiitos, kun sain jakaa kokemuksen kanssasi..
        tällä "matkallamme maan päällä, maassa, merellä ja ilmassa".
        Elämän Herkkupaloja, Lahjoja.


    • Anonyymi

      Iltapäivää kuis täällä hurisee 🤟

      • Heippa! Ihan kivasti. Mietin tässä että varmaan kannattaisi vähän käydä pihalla, kun siellä on niin hieno ilma, eikä enää kovin kylmä. Söin juuri ja join kahvit. :)
        Kuinka siellä menee? 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Heippa! Ihan kivasti. Mietin tässä että varmaan kannattaisi vähän käydä pihalla, kun siellä on niin hieno ilma, eikä enää kovin kylmä. Söin juuri ja join kahvit. :)
        Kuinka siellä menee? 😊

        On siellä vielä vähän kylmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siellä vielä vähän kylmä.

        joo on vähän. -2 näyttää mittari. Saisi olla jo +10 ainakin. :)


      • Anonyymi

        Hyvin kiitos kymysäst tuolle prinssille ajankuluksi vittuilen ettäkö oppis meneen sin mielenterveyshoidon piiriin ennen kun oikeasti aiheuttaa jollekulle vahinkoa kun on jo koko ihmiskuntaa oikeastaan uhannu täällä jenkeis ois varmaan jo syytettynä terrorismista suurinpiirtein ei hän kuitee ihan suoranaista pommiuhkausta kai ole kuitee viel tehnynnä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        joo on vähän. -2 näyttää mittari. Saisi olla jo 10 ainakin. :)

        Phyyhhhh... jossain pohjoisnavan autiomaa-hornankuusessa.
        Muuta sinne täält kuleksimast.

        Mallit kuleksii. Turhaan, aivan turhaan.


    • Kivaa iltaa hänelle, sinne kauas. Siellä vain aurinko paistaa ja on lämmin. 😊 🌞

      • Anonyymi

        Epsanjan eläkeläismummolle.

        Saisitkos hänestä seuraavan elättäjän itsellesi?


    • Anonyymi

      On prinssi ihastus ainoa 19 vuotias kaunis timmikroppainen tyttö jyväskylässä? Huonosti on asiat jos ihastus on ainoa alle 20 vuotias siellä.

      • Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.

        Kuinka kauan meinasit odottaa? et sä mikään nuori enää ole ja sullakin tulee ikää lisää.Mitä enemmän aikaa ja vuosia menee niin sitä huonompi todennäköisyys on että hän ottaa yhteyttä.Miksi luulet että hän ottaa suhun yhteyttä? Mikä sussa teki vaikutuksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan meinasit odottaa? et sä mikään nuori enää ole ja sullakin tulee ikää lisää.Mitä enemmän aikaa ja vuosia menee niin sitä huonompi todennäköisyys on että hän ottaa yhteyttä.Miksi luulet että hän ottaa suhun yhteyttä? Mikä sussa teki vaikutuksen?

        No siinäpä, kun en tiedä. Saa olla aika ihmeellinen ja kiva se, joka saisi minut uudelleen ihastumaan.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        No siinäpä, kun en tiedä. Saa olla aika ihmeellinen ja kiva se, joka saisi minut uudelleen ihastumaan.

        Ja tulee ikävä olo, jos ajattelen sitä, että minun pitäisi unohtaa N. :(


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No siinäpä, kun en tiedä. Saa olla aika ihmeellinen ja kiva se, joka saisi minut uudelleen ihastumaan.

        Jos sä haluut elää selibaatissa loppuikäsi niin sä olet sen tien valinnut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja tulee ikävä olo, jos ajattelen sitä, että minun pitäisi unohtaa N. :(

        Jos sun yksipuolinen rakkaus tekee onnelliseksi niin jatka toki odottamista. Surullista ettei sun elämässä ole kuin työ ha harrastukset. Mitä sä saat tosta odottamisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä haluut elää selibaatissa loppuikäsi niin sä olet sen tien valinnut.

        Minä en ole ollut mistään saamassa seksiä muutoinkaan... Maailman ihmehän se olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun yksipuolinen rakkaus tekee onnelliseksi niin jatka toki odottamista. Surullista ettei sun elämässä ole kuin työ ha harrastukset. Mitä sä saat tosta odottamisesta?

        Onhan se jännittävää odottaa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se jännittävää odottaa...

        Jännittävää tollanen henkinen kärsiminen? Jos sä saat kiksejä siitä niin jatka toki. Kun sulla näyttää energiaa siihen riittävän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se jännittävää odottaa...

        Ei ole, voin kertoa sulle lopputuloksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, voin kertoa sulle lopputuloksen.

        Hänellä on ihan yhtä hyvät saumat saada tyttö kuin vaikka sinulla saada David Beckham.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on ihan yhtä hyvät saumat saada tyttö kuin vaikka sinulla saada David Beckham.

        Mutta onhan se jännittävää odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan se jännittävää odottaa.

        Jännittävää odottaa mitä? sitä kuinka kauan pystyy olee taas järjissään ennen kuin taas tulee itkukohtauksia töissä ikävän takia. Sekö on hyvää ja onnellista elämää? Tekeekö vuosikaudet kestävä ikävöinti hyvää mielenterveydelle. Saa nähdä mikä päivä hän taas musertuu kun tajuaa hetkeksi ettei ihastus ota häneen yhteyttä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.

        Onkohan oman tyttäresi hyvä ystävä?
        Peto on irti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan oman tyttäresi hyvä ystävä?
        Peto on irti.

        Minulla ei ole tytärtä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.

        Ihminen kuulemani mukaan ihastuu saattaa ihastua tuhansia kertoja päivässä et äläppä ny viitti valehdella sellaisessa mikä mistä on enemmistön mukaan todistettu jotain muuta


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No siinäpä, kun en tiedä. Saa olla aika ihmeellinen ja kiva se, joka saisi minut uudelleen ihastumaan.

        Nii siis oletko sä ny ihastunu siihi n:n vaiko etkö ymmärrätkö edes mitä itse tänne kirjoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä haluut elää selibaatissa loppuikäsi niin sä olet sen tien valinnut.

        Mä osaan käydä kyl huorissakin si jos kun pelkkää pillua mieli tekee se kun on bisnes sopimus niin ei ainakaan sitä toista pitäisi sattua


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en ole ollut mistään saamassa seksiä muutoinkaan... Maailman ihmehän se olisi.

        No etkö sä sitä varten käy töissä että voit tarvittaessa huorissa käydä et pillua saat


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla ei ole tytärtä...

        Mistäs tiedät kuinka monta tytärtä sulla on monestiko olet vaihtanut eläessäsi paikkakuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan meinasit odottaa? et sä mikään nuori enää ole ja sullakin tulee ikää lisää.Mitä enemmän aikaa ja vuosia menee niin sitä huonompi todennäköisyys on että hän ottaa yhteyttä.Miksi luulet että hän ottaa suhun yhteyttä? Mikä sussa teki vaikutuksen?

        Ikä 57


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla ei ole tytärtä...

        On pas


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.

        Oma tytär?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en ole ollut mistään saamassa seksiä muutoinkaan... Maailman ihmehän se olisi.

        Ethän sä ole halukas.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla ei ole tytärtä...

        On Pas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä ole halukas.

        Mistä sinä minun haluista tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö sä sitä varten käy töissä että voit tarvittaessa huorissa käydä et pillua saat

        Sitä se harrastaa.
        Seksiaddikti.
        Perversioita.
        Rahaa on palanut ja ihmissuhteiden tynkiä.
        Vedätyksiä.
        Valheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se harrastaa.
        Seksiaddikti.
        Perversioita.
        Rahaa on palanut ja ihmissuhteiden tynkiä.
        Vedätyksiä.
        Valheita.

        Joo just. Minä häivyn täältä nyt...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en ole ollut mistään saamassa seksiä muutoinkaan... Maailman ihmehän se olisi.

        Eihän sua huvita. Ei nappaa.
        Ootko kaapissa?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sitä voi olla ihastuneena, kuin yhteen kerrallaan.

        Kyllllä sinä voit.
        Ei se niin vakavaa ole.

        Kysy ne tilitiedot, työsuhde, perintömahdollisuus, sukuhistoriaa, poliittista osallistumista, asumismuoto ekakohtaamisella.

        Sit alat sen pyörityksen ja näyttelemisesi, kunnes uhri satimessa.

        Taidat päätyä naimisiin elämäsi ehtoopuolella vielä.

        Onnea, onnea tulevaan elämääsi.

        Ja: muista puhua tunteista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No siinäpä, kun en tiedä. Saa olla aika ihmeellinen ja kiva se, joka saisi minut uudelleen ihastumaan.

        Samat tunnelmat täällä.
        Nih. Niinku Nihtisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on ihan yhtä hyvät saumat saada tyttö kuin vaikka sinulla saada David Beckham.

        Rinssille sopisi, både och, kumpi vain!
        Tästä ei koko kansa ollut tietoinen.


    • Nyt lähden täältä pois muutamaksi tunniksi... Kivaa iltaa vaan.

    • Anonyymi
      • Kiva video ja kappale. Kiitos sinulle. 🤩


    • Anonyymi

      Mitä lässytät.

      Eihän mulla ole huonekaluja, verhoja.. eikä kahvinkeirintä eikä pyykinpesykonetta.

      Lopeta toi lässytys, mieslapsi.

    • Anonyymi

      Öitä 🤴kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 🦁👸❤️

      • Hyvää yötä leijona rinsessa 😊😌


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvää yötä leijona rinsessa 😊😌

        Minä olen maatiaskissa, ISO, oranssiraitainen, syli-syli-sylikissa. Hidas, kiltti ja nukun paljon ja usein mielelläni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen maatiaskissa, ISO, oranssiraitainen, syli-syli-sylikissa. Hidas, kiltti ja nukun paljon ja usein mielelläni.

        Ei kiinnosta isot vanhat kissat, etenkään laiskat ja väsyneet.


    • Anonyymi

      Mistä musasta 🤴 tykkäät? 👸

      • Tämä on aika vaikea kysymys, kun en osaa vastata lyhyesti. Tykkään niin monenlaisesta. Kuuntelen laajalla skaalalla. Äskettäin kuuntelin kiinalaista punkkia. Voin kuunnella teknoa, klassista, ambienttia, japsipoppia, k-poppia, metallia... Siis melkein mitä vaan milloinkin tekee mieli kuunnella. 🙂


      • Mistä musasta 👸 tykkäät? 🤴


    • Anonyymi

      Amorphis hyvä . Samoin suomainen Dirt bändi😉 kuuntelepa, suosittelen 💥

    • Anonyymi

      Siis suomalainen Dirt rock bändi 😄

      • Kyllä tiedän sen. Tiedän vaikka mitä bändejä. Olen kuunnellut lähestulkoon kaikkia ja käynyt monia katsomassa livenä. Olen sellainen musafriikki. :)


    • Anonyymi

      Juttelin keikan jälkeen Dirtin Aleksi Tiaisen kaa, on niin rock kunkku että 😄

      • No on varmasti. 😄


    • Anonyymi

      Kuka niin vai yritätkö vai kalastel jos joku edes syöttiin tarttuis joko sulla on hoitoaika varattuna vai pääsitkö suoraan suljetulle hoitoon

    • Anonyymi

      Huonoa huomenta

    • Anonyymi

      Olisko halpis-Epsanja? Vähän tyylitöntä kyllä. Muuttanut vanhuudenpäivikseen sinne piirtelemään ja maalaamaan kissoineen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe