Kuka teistä on se kuuluisa kanalauman johtaja?
Kuka täällä määrää
13
91
Vastaukset
Minä OLEN palsta, mutta oiskohan se toi Empress kanalauman liideri 🤣
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Eli ohjailen sinua? 🤔🤭
Mä arvasin, että löydät just tämän ketjun kuin ohjus vaikka se olisi sivulla 10 🤣🤣
Jaa juu... niin ohjailee... Ööö, ok, sovitaan niin 😁
- Anonyymi
Puheenjohtaja, johtajan johtaja tai harhaanjohtaja tietysti
- Anonyymi
Kukkakauppias-harjoittelija. Perunan alkuperän väärinsijoittaja ja sen projisoija häntä viisaimpiin jotka tiesivät tuon jutun jo ala-asteella ja joka uskoo Kolumbuksen löytäneen Amerikan mantereen ensimmäisenä. Eli palstan transubimbo joka häviää viikinkien miehekkäässä holmgangissa minulle.
- Anonyymi
Kyllä tuo trollikin mun mielipiteille altis on eli myötäilee pienen vittuilun, kiusan ja vastarinnan jälkeen. Joten uskallan väittää et mä oon tän puljun kingi!
Trollinkin pään saan pienen väännön jälkeen käännettyä!
T: Karoliina- Anonyymi
Tulihan se sieltä "kingi" 😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä "kingi" 😅😅😅
Mies on ”perheenpää ” mutta nainen sitä päätä kääntelee. Eiks vaan trolli? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on ”perheenpää ” mutta nainen sitä päätä kääntelee. Eiks vaan trolli? 😂
Aina on oikeassa kun keskustelee luomiensa pikku-ukkojen kanssa.
- Anonyymi
Wau! Taidatkin olla intellektuelli laajasta sanavarastosta päätellen.
- Anonyymi
Voit olla palsata mutta olet minun sukkanöyhtä💩
- Anonyymi
AP Sä et löydä sitä tyyppiä tuolla tavalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275211Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072012- 1381423
- 1061272
- 951242
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871101Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471032
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861