Ateismilla ei ihminen tule onnelliseksi

Anonyymi-ap

Voin kertoa sen omasta kokemuksestani.

59

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on Jeesus seurana?

    • Anonyymi

      ..no, kerro..

    • Anonyymi

      Totta. Tänään juon Jumalan ja Allahin kanssa viinaa!

      • Anonyymi

        He ovat hyvää ryyppyseuraa! Eivät taatusti juo salaa sinun viinojasi!


    • Anonyymi

      Ateismi on tyhjyyttä. Ihminen kaipaa yhteyttä Jumalaan. Suurin ilo ihmisellä on usko Jeesukseen ja pelastusvarmuus.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. Ihminen kaipaa yhteyttä Allahiin.


      • Anonyymi

        Olet väärässä. Ihminen kaipaa yhteyttä Zeukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Ihminen kaipaa yhteyttä Zeukseen.

        Minä tarvin vaan yhteyden vapauteen ja sitten kuolen. Vitut muista 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen onnellinen, ja suht tyytyväinen elämääni ateistina. Ja onhan elämässä oltava muutakin kuin ateismi niinkuin läheiset, työ, harrastukset, taide, musiikki, kirjallisuus. Jumalajutut jätän niille jotka uskovat joulupukkiin.

    • Anonyymi

      Onko kukaan koskaan väittänyt, että totuus toisi onnellisuutta?

      Moni voi mieluummin elää onnellisessa valheessa, kun kohdata todellisuuden.

      • Anonyymi

        Uskova elää juuri näin, onnellisessa hötössä mielikuvituskaverien seurassa.


    • Anonyymi

      Ateistit elävät valheessa. Luulevat että juopottelu, huoraaminen, työnantajalta varastaminen ja sen semmoinen tuo onnen, mutta toisin kävi. Onnettomuus siitä seurasi.

      • Anonyymi

        Yritä nyt pitää deluusiosi kurissa. Onko niin mahdottoman kivaa elää koko ajan harhojen vallassa.


      • Anonyymi

        Juopottelulla, huoraamisella, työnantajalta varastamisella ja sen semmoisilla ei vain ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Miksi höpötät ihan typeriä?


      • Anonyymi

        Eikö moinen sopisi paremmin uskovaisiin ? Jos pelastumisen ehtona olisi vain usko niin silloinhan uskovaiset olisivat niitä kaikkein pahimpia syntisäkkejä. Niin kauan kuin henkilö uskoisi Jumalaan ja silloin tällöin rukoilisi syntejään anteeksi hän voisi päivästä toiseen rypeä synnissä, koska tietäisi, että pelastuisi uskonsa ansioista joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Minä olen ihan onnellinen koska saan withVittuilla ihmisille. Siinä on sisältöä
      ja annan palaa niin että imuri yskii. Katselen omia kirjoituksiani ja onanoin.

      Tunnen olevani kaikkien yläpuolella ja koko galaksi kiertää Orbit kiertoradallaan
      vain pelkästään minua. Jotkut puhuvat narsismista, mutta he ovat itse 00.00.

      Ateismin tuki turva ovat uskonnot ja uskovat, joista energia lähtee ja mistä
      peilaamme omaa egoamme. Kuten kaikki muutkin ateistit. Se on elämän lähde

      ja turvallinen tapa elää. Uskovilla on Jeesus. Minulla tuki tulee vajakeilta.

    • Kerro omista kokemuksistasi. Odotan mielenkiinnolla,

      • Anonyymi

        En voi
        t. avaaja


    • Voin kertoa omasta kokemuksesta, ettei syfiliksen sairastamattomuudella tule onnelliseksi.

      • Anonyymi

        On totta, että palsta-ateismissa on paljon naurettavaa. Vaikka sitä muualla kutsutaankin petomaniaksi. Mutta kuten tiedämme on palsta-ateismissa aivan omat käsitteensä ja merkityksensä sanoille.
        https://www.youtube.com/watch?v=3kH-3V5Y3q8


    • Anonyymi

      Kävin silmälääkärissä ja lekuri sanoi että kundi hei sulla on syfilis.
      "Mä näen sen tällä koneella että sulla on sukupuolitauti vitun kojootti"
      " Kondomipakkaus maksaa näin vähän
      C:: kato atte C:: laitan tähän kolehtia muutama euro. Ja nyt olet täynnä matoja.

      "Olisko parempi näin kesän alla suojautua ja pyytää syntejä anteeksi"
      Ota vastaan kristillinen viesti vaikka olet peräpuolen ja kujan kulkija.

      No siinä kävi niin. Ettei ollut sukupuolitautia. Löin kikkelin molskille
      tutkittavaksi ja opiskelijat haukkoivat henkeään. Ei sairauksia.

      Jeesus pelasti minut monesta muustakin paikasta tämän jälkeen.
      Luulin tehneeni syntiä vaikka en käynyt edes naisissa sillä tavalla.

    • Anonyymi

      antamisen lahja on suurempi lahja kuin omistamisen lahja
      ja tämä totuus pätee sekä bordelleissa, että ruokajonoissa ja
      ompa lahjasta lauluakin syntynyt.

      Lahjan kautta voidaan muodostaa suhteita ja rakentaa rauhaa kuten JouluPukki konsanaan isojen säkkiensä kanssa.
      CC:: Lahja on tapa kertoa vastaanottajalle, kuinka tärkeä hän on. Siksi annamme
      kukkia puolisolle ja läheisille

      Tee siis antamisesta elämäntapa ja anna hyvä mieli lähimmäiselle.
      Jeesus lahjoitti suurimman lahjan mitä kukaan voi omistaa.

    • Anonyymi

      onnellisuus on seuraus ulkoisesta ärsykkeestä , jos ostat jotain olet hetken onnellinen
      jatkuva onnellisuus on sairasta , eikä johda kehitykseen 🙂

      • Anonyymi

        Onhan kaikilla ankeita ja surullisiakin päiviä, mutta se tekee onnellisuuden hetkistä vielä parempia. Kyllähän uskovillakin on epäilyksen hetkiä. onhan se kovaa, kun pitää uskoa mielikuvitusjuttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kaikilla ankeita ja surullisiakin päiviä, mutta se tekee onnellisuuden hetkistä vielä parempia. Kyllähän uskovillakin on epäilyksen hetkiä. onhan se kovaa, kun pitää uskoa mielikuvitusjuttuihin.

        Ei siitä mitään tulisikaan jos pitäisi uskoa yksin, mutta kun joukolla hoetaan samoja mantroja vuodesta toiseen, syydetään omilta tv- ja radiokanavilta laaja-alaista uskonnolta propakandaa 24/7, niin tilanne muuttuu jopa erittäin helpoksi. Tämä kun aloitetaan jo varhaislapsuudessa, niin isompi haaste on päästä eroon tälläisestä epäterveestä ympäristöstä. Ihminen saadaan psykologisella manipuloinnilla uskomaan melkeinpä mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä mitään tulisikaan jos pitäisi uskoa yksin, mutta kun joukolla hoetaan samoja mantroja vuodesta toiseen, syydetään omilta tv- ja radiokanavilta laaja-alaista uskonnolta propakandaa 24/7, niin tilanne muuttuu jopa erittäin helpoksi. Tämä kun aloitetaan jo varhaislapsuudessa, niin isompi haaste on päästä eroon tälläisestä epäterveestä ympäristöstä. Ihminen saadaan psykologisella manipuloinnilla uskomaan melkeinpä mitä vaan.

        Sen takia istun joen rannalla, ja katson kun väki menee virran mukana tietämättä mitä mutkan takana on.


    • Anonyymi

      Raamattu - Sananlaskut 3:5-6

      "Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,
      vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan.
      Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi,
      hän viitoittaa sinulle oikean tien."

      • Anonyymi

        Tuo pitää paikkansa. Toinen hyvä kirja on Zohar, ja kolmas Jesuit relations, joka kertoo heidän työstään 1600 luvulla intiaanien parissa. Ihmeitä tapahtui.

        "Kun kristitty intiaani tuli sanomaan, että Jumala oli maailman Luoja, läsnä olevien vanhin päällikkö käskee hänen hiljentyä ja kertoo hänelle, että hän tekee väärin kertoa ranskalaisten, ei Huronien tarinoista, että maa, joka oli upotettu vedessä, on syrjäyttänyt niistä tietyn kilpikonnan, joka ylläpitää sitä ja palvelee sitä tukena, - ilman jota maan maapallo painuisi sen jälleen veteen ja aiheuttaisi tässä maailmassa kaiken ihmiskunnan yleisen autioitumisen.

        Kristitty, jolle he olivat asettaneet hiljaisuuden, sanoi uskottomalle päällikölle:
        "Ole hiljaa itse, Suostuin kuuntelemaan sinua ja vaikenin uskoen, että opetat meille jotain parempaa. Mutta nähdessäni, että sanot vain tarinoita, joilla ei ole perustaa, minulla on enemmän oikeutta puhua! Missä ovat kirjoitukset, jotka antavat meille uskoa siihen, mitä sanot? Jos jokaisella on mahdollisuus keksiä tarinoita, onko outoa, että emme tiedä mitään totuutta, koska meidän on tunnustettava, että Huronit ovat olleet valehtelijoita kaiken aikaa?"

        Poppamies, joka kuului alueen tunnetuimpiin, sanottuaan monta jumalanpilkkaa Jumalaa vastaan, kehui, että hänen vallassaan oli hankkia sateet ja lopettaa ne, ja estää pakkasia, jotka voivat vahingoittaa maissia, ja hän teki itsensä sään tuomariksi - edellyttäen, että ihmiset turvautuivat häneen ja kunnioittivat demonia, johon hän vetoaa.

        Tämä ylimielinen noita otti kristityn syrjään ja kertoi hänelle, että kristityllä ei ollut mitään syytä olla ihailematta poppamiehen voimaa, ja koska ei ihaillut, se oli merkki hänen hulluudestaan, että hänestä oli tullut kristitty.

        Kristitty vastasi: "Minulla on ollut vain myötätunto sinulle, kuullessani sinun jutut, Olen valmis ihailemaan ihmeitäsi, jos näen ne. Jos saat vuoren nousemaan tänne jokaisen silmän edessä, silloin tunnustan, että todella sinun voimasi on suuri. Mutta jos et voi tehdä sitä, niin anna minun rakastaa Häntä yksin, joka on tehnyt kaikki vuoret. Opetta meille täällä viisautesi periaatteet, näemme, onko se ihastuttavampi kuin Jumala. Jos tiedät hänen käskynsä, tunnustat heidän olevan oikeudenmukaisempia kuin sinun."
        Ja poppamies vetäytyi hämmentyneenä, ja siitä lähtien hän ei ole palannut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa. Toinen hyvä kirja on Zohar, ja kolmas Jesuit relations, joka kertoo heidän työstään 1600 luvulla intiaanien parissa. Ihmeitä tapahtui.

        "Kun kristitty intiaani tuli sanomaan, että Jumala oli maailman Luoja, läsnä olevien vanhin päällikkö käskee hänen hiljentyä ja kertoo hänelle, että hän tekee väärin kertoa ranskalaisten, ei Huronien tarinoista, että maa, joka oli upotettu vedessä, on syrjäyttänyt niistä tietyn kilpikonnan, joka ylläpitää sitä ja palvelee sitä tukena, - ilman jota maan maapallo painuisi sen jälleen veteen ja aiheuttaisi tässä maailmassa kaiken ihmiskunnan yleisen autioitumisen.

        Kristitty, jolle he olivat asettaneet hiljaisuuden, sanoi uskottomalle päällikölle:
        "Ole hiljaa itse, Suostuin kuuntelemaan sinua ja vaikenin uskoen, että opetat meille jotain parempaa. Mutta nähdessäni, että sanot vain tarinoita, joilla ei ole perustaa, minulla on enemmän oikeutta puhua! Missä ovat kirjoitukset, jotka antavat meille uskoa siihen, mitä sanot? Jos jokaisella on mahdollisuus keksiä tarinoita, onko outoa, että emme tiedä mitään totuutta, koska meidän on tunnustettava, että Huronit ovat olleet valehtelijoita kaiken aikaa?"

        Poppamies, joka kuului alueen tunnetuimpiin, sanottuaan monta jumalanpilkkaa Jumalaa vastaan, kehui, että hänen vallassaan oli hankkia sateet ja lopettaa ne, ja estää pakkasia, jotka voivat vahingoittaa maissia, ja hän teki itsensä sään tuomariksi - edellyttäen, että ihmiset turvautuivat häneen ja kunnioittivat demonia, johon hän vetoaa.

        Tämä ylimielinen noita otti kristityn syrjään ja kertoi hänelle, että kristityllä ei ollut mitään syytä olla ihailematta poppamiehen voimaa, ja koska ei ihaillut, se oli merkki hänen hulluudestaan, että hänestä oli tullut kristitty.

        Kristitty vastasi: "Minulla on ollut vain myötätunto sinulle, kuullessani sinun jutut, Olen valmis ihailemaan ihmeitäsi, jos näen ne. Jos saat vuoren nousemaan tänne jokaisen silmän edessä, silloin tunnustan, että todella sinun voimasi on suuri. Mutta jos et voi tehdä sitä, niin anna minun rakastaa Häntä yksin, joka on tehnyt kaikki vuoret. Opetta meille täällä viisautesi periaatteet, näemme, onko se ihastuttavampi kuin Jumala. Jos tiedät hänen käskynsä, tunnustat heidän olevan oikeudenmukaisempia kuin sinun."
        Ja poppamies vetäytyi hämmentyneenä, ja siitä lähtien hän ei ole palannut."

        Siinä oli kahden poppamiehen keskustelu.


    • Anonyymi

      Matrixissa oli kuuluisat sininen ja punainen pilleri.

      Sininen pilleri = Nukut unta muiden ohjailemassa harhamaailmassa ja olet onnellinen.
      Punainen pilleri = Heräät todellisuuteen ja näet sen kauheuden.

      Kukaan ei ole väittänyt, että totuus toisi onnellisuutta.

      • Anonyymi

        Ruskea pilleri = KEPU maamiina.


    • Miten sen, että ei usko yhdenkään jumalhahmon olemassaoloon vaikuttaisi tämän onnellisuuteen tai onnettomaksi itsensä kokemiseen?

      Monet uskovaiset toki ovat onnellisia, mutta kovin moni uskovaisista täälläkin on selvästi onnettomia.

    • Anonyymi

      Miten onnellisuus voisi riippua ihmisen ateismista?

      Ateismi ei ole aate eikä maailmankatsomus kuten uskonto, mutta sitä uskovaiset eivät tietenkään voi tajuta...

      • Anonyymi

        Uskonnotkin ovat maailman katsomuksia pronssikautisten kirjoitusten puitteissa.


    • Anonyymi

      Pelkkää teeskentelyä päivästä toiseen!

    • Anonyymi

      Se ero ateismilla ja kristinuskolla on, että jälkimmäinen tekee onnelliseksi ja saa rakastamaan, mutta ensimmäinen ei vaikuta juuri muuta kuin vihan ja katkeruuden tunteita yhdessä tyytymättömyyden kanssa.

      • Anonyymi

        Puhut turhuudesta!


    • Anonyymi

      Mikä tekee ateistin onnelliseksi?
      Totuuksien kieltäminen!

      • Anonyymi

        Mikä tekee uskovaisen onnelliseksi?
        Eläminen mielikuvituspilvessä!


      • Anonyymi

        totuuksien kieltäminen tekee onnelliseksi ? eli kun isis leikkaa päitä niin nämä sanoivat ettei ole totta . Ne jotka olivat paikalla tai näkivät kuvatut videot niin eivät hyppineet onnesta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totuuksien kieltäminen tekee onnelliseksi ? eli kun isis leikkaa päitä niin nämä sanoivat ettei ole totta . Ne jotka olivat paikalla tai näkivät kuvatut videot niin eivät hyppineet onnesta 🤣

        Jokainen ateisti tietää olevansa sukellusveneessä, joka on vajoamassa, mutta sukellusveneessä pysytään silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ateisti tietää olevansa sukellusveneessä, joka on vajoamassa, mutta sukellusveneessä pysytään silti.

        Lisään että Jeesuksen uskovainen avaa kattoluukun, Jumalan luo päästäkseen
        -ei siis yrityksen yritystä auttamaan ruetakseen omatoimisesti

        Aina vain hän ja hänen Jeesus

        Omahyväisiä on Kristityt


    • Anonyymi

      Ateismi ei ole jokin ideologia, jonka olisi tarkoitus tehdä ihminen onnelliseksi. Se on vain sitä, että ei uskota Jumalaan tai jumaliin: se on jumal-uskon puutetta.

    • Anonyymi

      Kokeilin ateismia muutaman vuoden ajan ja se jätti minut ihan kylmäksi: ei tuntunut miltään. Palasin takaisin isieni uskoon juutalaiseksi ja nyt olen taas onnellinen.

    • Anonyymi

      ateismi parantaa uskovaisia

    • Anonyymi

      ateismissa uskovaisilla on tilaisuus olla uskomatta

      • Anonyymi

        Lähetyskäsky on jokaiselle kuuluva elämäntarkoutus.
        Ateistit käyttää sen ajan dokaamiaeen ja pervoiliin


    • Anonyymi

      Ei tule niin, koska elämästä katoaa tosi tarkoitus.
      Sitä ei ole dokaaminen, hoppelihommat ja.....

    • Anonyymi

      Tylsää elämää....syömistä, juomista, töihin, nukkumaan, syömistä, juomista, töihin, nukkumaan jne

    • Anonyymi

      Vaikka uskot mihin hyvänsä ? Se ei tuota lisäarvoa elämääsi .

    • Anonyymi

      Osoittaa melkoista laiskuutta, kun ei kiinnosta mikään tärkeä totuus!

    • Anonyymi

      Ateismi on hukkaan heitettyä elämää, joka pv turhuutta!

      • Anonyymi

        Niin, täytyyhän sinun toki puolustella teistin elämääsi kaikin mahdollisin tavoin.Muutenhan elämätäsi putoaisi pohja.


      • Anonyymi

        Ihan vahingossa synnyitkin ja täysin turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, täytyyhän sinun toki puolustella teistin elämääsi kaikin mahdollisin tavoin.Muutenhan elämätäsi putoaisi pohja.

        Ateistihan siellä pohjassa myllertää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vahingossa synnyitkin ja täysin turhaan.

        Kaikella on tarkoitus, toiset käyttää sen oikein, toiset huuhaaseen!


    • Anonyymi

      Niin. Onko parempi elää onnellisessa valheessa, vai hyväksyä karu totuus?

      Olisitko valmis ottamaan punaisen pillerin?
      - Maailmassa ei ole Taika-Setiä, jotka huolehtivat Sinusta ja rankaisevat kaikkia tuhmia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ei varmasti.
      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.
      😵😵‍💫🤬😡🥵😫😣😖

    • Anonyymi

      Ateistisuudessa elämän tarkoitus menee syömiseen, nukkumiseen, huuhaassa pyörimiseen jne

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe