Viikonlopun musiikkinurkka

90

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kovaa meininkiä. Brian Johnsonille on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista elämän varrella ja hän oikea tarinaniskijä, juttua riittää ja huumoria. Ja haastatteluiden perusteella ystävällinen ja kohtelias, oikea herrasmies. Ei öykkäri, vaikka onkin rockstara.



      • Ja vaikka pidänkin Brian Jonsonista persoonana ja myös hänen jutuistaan, joita kertoilee muistelmissaan, niin Bon Scott on mun suosikki AC/DC:n laulajista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kovaa meininkiä. Brian Johnsonille on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista elämän varrella ja hän oikea tarinaniskijä, juttua riittää ja huumoria. Ja haastatteluiden perusteella ystävällinen ja kohtelias, oikea herrasmies. Ei öykkäri, vaikka onkin rockstara.

        Olis kyllä varmaan mielenkiintoista lukee se sen elämänkerta. Viimenen rokkarin elämänkerta minkä luin tais olla Nikki Sixxin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kovaa meininkiä. Brian Johnsonille on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista elämän varrella ja hän oikea tarinaniskijä, juttua riittää ja huumoria. Ja haastatteluiden perusteella ystävällinen ja kohtelias, oikea herrasmies. Ei öykkäri, vaikka onkin rockstara.

        Tai siis se Heroiinipäiväkirjat kirja.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Olis kyllä varmaan mielenkiintoista lukee se sen elämänkerta. Viimenen rokkarin elämänkerta minkä luin tais olla Nikki Sixxin.🙂.

        Suosittelen, jos löydät jostain kirjastosta. Brian on loistava tarinankertoja. Ja jos olet Judas Priestin ystävä, niin Rob Halfordin muistelmat on myös hyvä ja varsinkin KK Downingin (tämä super ja tosi hauska vielä, pitää ehkä joskus lukea uudestaan).

        Suosittelisin kyllä lukemaan englanniksi, jos vain taittuu englannin kieli ja jos jostain löytyy englanninkielinen versio, tosin suomennos on tosi hyvä. Tykkäsin lukea Bernie Marsdenin (englantilainen blues rock kitaristi, Whitesnaken perustajia ja toinen originaali kitaristi) muistelmia, koska on englanniksi (ei kai ole suomennettukaan) ja siinä todella näkee asianosaisen tyylin paremmin ja voi sitten verrata suomennokseen, jos haluaa, jos suomennos olemassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Suosittelen, jos löydät jostain kirjastosta. Brian on loistava tarinankertoja. Ja jos olet Judas Priestin ystävä, niin Rob Halfordin muistelmat on myös hyvä ja varsinkin KK Downingin (tämä super ja tosi hauska vielä, pitää ehkä joskus lukea uudestaan).

        Suosittelisin kyllä lukemaan englanniksi, jos vain taittuu englannin kieli ja jos jostain löytyy englanninkielinen versio, tosin suomennos on tosi hyvä. Tykkäsin lukea Bernie Marsdenin (englantilainen blues rock kitaristi, Whitesnaken perustajia ja toinen originaali kitaristi) muistelmia, koska on englanniksi (ei kai ole suomennettukaan) ja siinä todella näkee asianosaisen tyylin paremmin ja voi sitten verrata suomennokseen, jos haluaa, jos suomennos olemassa.

        Jep. Kyllä mä englantia osaan puhua ja lukeekin ihan kohtalaisesti en vaan oo ikinä oikein jostain syystä tykänny lukea englanniks vaikka osaankin. Kun mä olin reilun viikon damissa aikoinaan ja siellä höpötettiin pelkkää englantia kaikkien kanssa niin kun tulin kotiin niin ajattelinkin asiat päässäni englanniks vielä pari viikkoo ja meinasin välillä ruveta puhuun vielä täälläkin englanniks vahingossa välillä.😄. Niin nopeesti se tarttuu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Toi on hyvä. Mä tykkään Hells Bellssistäkin.🙂. https://youtu.be/etAIpkdhU9Q

        Hyvä kappale.

        Sitä joskus ihmettelen, että kun jotkut artistit heiluttaa ja vispaa päätään kovasti lavalla niin kuin vaikka Angnus Young enemmän tai vähemmän, niin miten niska on oikein kestäny. On täytyny tulla jossain vaiheessa niskaan jotain vaivoja tai viimeistään vanhana.

        Tuosta niskan ja pään heiluttelusta tulee aina mieleen Bruce Dickinsonin muistelmissaan kertoma juttu. Hän oli kiertueella kasarina Maidenin kanssa ja keksi heilutella päätään musiikin tahdissa. Sitten hänen niskansa tuli tosi kipeäksi ja hän meni lääkäriin. Lääkäri sanoi, että niskanikamien välissä on pullistuma ja niska pitäisi leikata. Bruce ei halunnut jäädä pois kiertueelta ja osti lääkärin lopulta suositteleman vetohoitolaitteen ja se auttoi eikä kiertueelta tarvinnut jäädä pois.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä kappale.

        Sitä joskus ihmettelen, että kun jotkut artistit heiluttaa ja vispaa päätään kovasti lavalla niin kuin vaikka Angnus Young enemmän tai vähemmän, niin miten niska on oikein kestäny. On täytyny tulla jossain vaiheessa niskaan jotain vaivoja tai viimeistään vanhana.

        Tuosta niskan ja pään heiluttelusta tulee aina mieleen Bruce Dickinsonin muistelmissaan kertoma juttu. Hän oli kiertueella kasarina Maidenin kanssa ja keksi heilutella päätään musiikin tahdissa. Sitten hänen niskansa tuli tosi kipeäksi ja hän meni lääkäriin. Lääkäri sanoi, että niskanikamien välissä on pullistuma ja niska pitäisi leikata. Bruce ei halunnut jäädä pois kiertueelta ja osti lääkärin lopulta suositteleman vetohoitolaitteen ja se auttoi eikä kiertueelta tarvinnut jäädä pois.

        Joo on noissa hevareiden headbangauksissa vammojakin sattunu vaikka millasia. Toisaalta saattaahan siihen tottuakin kun lihakset vahvistuu.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä kappale.

        Sitä joskus ihmettelen, että kun jotkut artistit heiluttaa ja vispaa päätään kovasti lavalla niin kuin vaikka Angnus Young enemmän tai vähemmän, niin miten niska on oikein kestäny. On täytyny tulla jossain vaiheessa niskaan jotain vaivoja tai viimeistään vanhana.

        Tuosta niskan ja pään heiluttelusta tulee aina mieleen Bruce Dickinsonin muistelmissaan kertoma juttu. Hän oli kiertueella kasarina Maidenin kanssa ja keksi heilutella päätään musiikin tahdissa. Sitten hänen niskansa tuli tosi kipeäksi ja hän meni lääkäriin. Lääkäri sanoi, että niskanikamien välissä on pullistuma ja niska pitäisi leikata. Bruce ei halunnut jäädä pois kiertueelta ja osti lääkärin lopulta suositteleman vetohoitolaitteen ja se auttoi eikä kiertueelta tarvinnut jäädä pois.

        https://youtu.be/kMEz4cFMlZE.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Kyllä mä englantia osaan puhua ja lukeekin ihan kohtalaisesti en vaan oo ikinä oikein jostain syystä tykänny lukea englanniks vaikka osaankin. Kun mä olin reilun viikon damissa aikoinaan ja siellä höpötettiin pelkkää englantia kaikkien kanssa niin kun tulin kotiin niin ajattelinkin asiat päässäni englanniks vielä pari viikkoo ja meinasin välillä ruveta puhuun vielä täälläkin englanniks vahingossa välillä.😄. Niin nopeesti se tarttuu.🙂.

        No mulla saattaa tarttua jo siitä, että katon paljon englanninkielisiä Youtubevideoita, esim. artistien haastatteluita ja sitten joskus meinaa unohtua joku suomankielinen sana ja jopa meinaan kirjottaa päiväkirjaakin englanniks =D Mutta sitten jonkun ajan päästä suomenkieli taas alkaa muistumaan =D Tosin joskus tulee joitain sanoja englanniks ajateltua ja kirjotettua joskus tännekin tekstiä, jossa joitain sanoja tai lauseita on englanniksi suomenkielisen sepustuksen joukossa. Mutta välillä taas täytyy oikein muistella mitä se ja se tarkoittaa englanniksi.



      • Norppa83 kirjoitti:

        No mulla saattaa tarttua jo siitä, että katon paljon englanninkielisiä Youtubevideoita, esim. artistien haastatteluita ja sitten joskus meinaa unohtua joku suomankielinen sana ja jopa meinaan kirjottaa päiväkirjaakin englanniks =D Mutta sitten jonkun ajan päästä suomenkieli taas alkaa muistumaan =D Tosin joskus tulee joitain sanoja englanniks ajateltua ja kirjotettua joskus tännekin tekstiä, jossa joitain sanoja tai lauseita on englanniksi suomenkielisen sepustuksen joukossa. Mutta välillä taas täytyy oikein muistella mitä se ja se tarkoittaa englanniksi.

        Joo vähän noin se mullakin menee. Helpoiten se kääntyy päässäkin kieli englanniks kun sitä joutuu/saa puhua jonkun kanssa. Välillä kyllä jotkut sanat on hukassa vaikka tietääkin tietävänsä ne mutta ei vaan saa päähänsä. Mitä enemmän sitä käyttää tavalla tai toisella niin sen paremmin se taas mieleenkin muistuu.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä (Quiet Riot -Metal health). On sekoitus AC/DC:tä ja Judas Priestiä.

        Joo tuli tosta Headbangauksesta mieleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo on noissa hevareiden headbangauksissa vammojakin sattunu vaikka millasia. Toisaalta saattaahan siihen tottuakin kun lihakset vahvistuu.😄.

        Mutta nyt huomiseen tai johonkin muuhun päivään. Palaillaan taas juttujen äärelle =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta nyt huomiseen tai johonkin muuhun päivään. Palaillaan taas juttujen äärelle =)

        Jeps. Näin tehdään ystäväiseni.🙂. Nukuhan hyvin kun nukkumaan menet.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Näin tehdään ystäväiseni.🙂. Nukuhan hyvin kun nukkumaan menet.😊.

        Ai minä vai? En ihan aina jaksa vastata kaikkeen ja ei ole ihan aina mitään sanottavaa. Mutta vastaan toki, jos on jotain sanottavaa. Enkä ihan aina jaksa katsoa ja kuunnella kokonaan linkin takaa paljastuvaa videota. Ja jos en vastaa, niin joskus voi olla, etten ole paikan päällä täällä tai vaikka olisin, niin jollain muulla palstalla.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Näin tehdään ystäväiseni.🙂. Nukuhan hyvin kun nukkumaan menet.😊.

        Anteeks, piti vastata tohon alapuolella olevaan kommenttiin (siihen mikä kommentoi Pujottelijalle).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Anteeks, piti vastata tohon alapuolella olevaan kommenttiin (siihen mikä kommentoi Pujottelijalle).

        No hetken mä vähän ensin ajattelin että en nyt ihan saa jutun juonesta kiinni😄 mutta sitten hiffasin että on tainnut väärään osoitteeseen nyt viesti lipsahtaa ja niinhän se sitten olikin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No hetken mä vähän ensin ajattelin että en nyt ihan saa jutun juonesta kiinni😄 mutta sitten hiffasin että on tainnut väärään osoitteeseen nyt viesti lipsahtaa ja niinhän se sitten olikin.🙂.

        Jep. Väärä vastaanottaja =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Väärä vastaanottaja =D

        Sellaista sattuu paremmissakin piireissä joten älä huoli ystäväiseni vahinko on vahinko ja ihan ymmärrettävää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sellaista sattuu paremmissakin piireissä joten älä huoli ystäväiseni vahinko on vahinko ja ihan ymmärrettävää.🙂.

        Joo. Sattuu. En huoli.


      • Anonyymi

        Miksei toi oo vastannut sulle?


    • Anonyymi
      • Öitä. Tämä sai tanssimaan.


      • Tämä on hyvä kappale.



      • Xena-183 kirjoitti:

        Tänä iltana Gotye: Somebody That I Used To Know

        https://youtu.be/8UVNT4wvIGY

        Tuttu kappale, oon jossain kuullu ennen, mutta esittäjät ei ollu ennestään tuttuja.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuttu kappale, oon jossain kuullu ennen, mutta esittäjät ei ollu ennestään tuttuja.

        Joo, tää biisi tuli jo joskus 10 vuotta siten, ainakin, muistaakseni. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Joo, tää biisi tuli jo joskus 10 vuotta siten, ainakin, muistaakseni. 🙂

        Oisinko joskus kuullu radiosta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oisinko joskus kuullu radiosta.

        Varmasti. Ainakin Nova soittaa tätä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Varmasti. Ainakin Nova soittaa tätä.

        Ehkä oon kuullu jossain liikeessä tai kauppakeskuksessa. Ite en kotona kuuntele kovin paljon radiota nykyään ja jos joskus kuuntelen, niin yleensä Radio Suomi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä oon kuullu jossain liikeessä tai kauppakeskuksessa. Ite en kotona kuuntele kovin paljon radiota nykyään ja jos joskus kuuntelen, niin yleensä Radio Suomi.

        Ehkä olet kuullut tämänkin joskus? 🙂

        Prince: Purple Rain
        https://youtu.be/TvnYmWpD_T8

        Hyvää yötä 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ehkä olet kuullut tämänkin joskus? 🙂

        Prince: Purple Rain
        https://youtu.be/TvnYmWpD_T8

        Hyvää yötä 😴

        Tuttu on tuo Purple Rain.



      • Xena-183 kirjoitti:

        Tämä päivä minulla menikin töitä tehden 😅
        https://youtu.be/qkngd3ieaoE

        "Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen...." =D

        Mää tässä välillä oon seurannu vaalien tulosiltaa Yle Areenasta. Mutta en mää jatkuvasti jaksa tuijottaa vaaleja, kun ei se politiikka tai ainakaan poliitikot mua ihan niin paljon kiinnosta, tosin kyllä sen verran, että haluan tietää mikä puolue saa eniten ääniä ja kenestä tulee uus pääministeri. En halua sellaista, joka aikoo leikata kaikesta ja varsinkin pienituloisemmilta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        "Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen...." =D

        Mää tässä välillä oon seurannu vaalien tulosiltaa Yle Areenasta. Mutta en mää jatkuvasti jaksa tuijottaa vaaleja, kun ei se politiikka tai ainakaan poliitikot mua ihan niin paljon kiinnosta, tosin kyllä sen verran, että haluan tietää mikä puolue saa eniten ääniä ja kenestä tulee uus pääministeri. En halua sellaista, joka aikoo leikata kaikesta ja varsinkin pienituloisemmilta.

        Juu, minäkin suljin varttia vaille kahdeksan työkoneen ja siirryin telkkarin ääreen 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, minäkin suljin varttia vaille kahdeksan työkoneen ja siirryin telkkarin ääreen 😄

        Mulla ei oo teevee päällä, mutta välillä katon Areenan puolelta koneella vaaleja. en tiedä siirrynkö jossain vaiheessa television ääreen. Musiikin kuuntelu kuitenkin taitaa houkuttaa enemmän ja jos sohvalle meen, niin kirjan lukeminen tai sanaristikkojen teko.


      • Sää tiedät paljon uudempia nykyajan artisteja, joista mää en oo ees kuullu. Mää oon enemmän keksittyny menneisyyden musiikkeihin, että nykyajan artistiuutuudet on menny multa ainakin osittain ohi =D Joitain uusia löydän joskus, mutta lähinnä ehkä rockin parista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sää tiedät paljon uudempia nykyajan artisteja, joista mää en oo ees kuullu. Mää oon enemmän keksittyny menneisyyden musiikkeihin, että nykyajan artistiuutuudet on menny multa ainakin osittain ohi =D Joitain uusia löydän joskus, mutta lähinnä ehkä rockin parista.

        Noo olen utelias ja tykkään tanssittavasta, niin tulee pengottua laaria. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Noo olen utelias ja tykkään tanssittavasta, niin tulee pengottua laaria. 😊

        Hyvä hyvä =)


      • Romania on rikas musiikkimaa, vaikka ei sieltä paljoa muita kansaivälisiä kuuluisuuksia ole kuin Inna ja panhuilisti Gheorghe Zamfir. Vuonna 2006 Romanian euroviisubiisi oli tämä Tornero, josta suomalainen juontaja sanoi, että jumppasalibiisi. Ajattelin, että menevä ralli. Jos joskus jumppaan tämä soi. Edelleen olen samaa mieltä; jos joskus jumppaan, tämä soi.

        https://m.youtube.com/watch?v=1SyPb8IOimE&pp=ygUSdG9ybmVybyBldXJvdmlzaW9u


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Romania on rikas musiikkimaa, vaikka ei sieltä paljoa muita kansaivälisiä kuuluisuuksia ole kuin Inna ja panhuilisti Gheorghe Zamfir. Vuonna 2006 Romanian euroviisubiisi oli tämä Tornero, josta suomalainen juontaja sanoi, että jumppasalibiisi. Ajattelin, että menevä ralli. Jos joskus jumppaan tämä soi. Edelleen olen samaa mieltä; jos joskus jumppaan, tämä soi.

        https://m.youtube.com/watch?v=1SyPb8IOimE&pp=ygUSdG9ybmVybyBldXJvdmlzaW9u

        Mää en tällaista euroviisukappaletta muista.

        Jos mää joskus jumppaan, niin tämä soi (tosin ei ole vielä soinnut jumpatessa, joskus muuten kyllä on):
        Bronski beat "Small town boy"
        https://www.youtube.com/watch?v=E5i2Wa7daDA


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en tällaista euroviisukappaletta muista.

        Jos mää joskus jumppaan, niin tämä soi (tosin ei ole vielä soinnut jumpatessa, joskus muuten kyllä on):
        Bronski beat "Small town boy"
        https://www.youtube.com/watch?v=E5i2Wa7daDA

        Kaikki Jimmy Sommerville on menevää syntikkapoppia. Kyllä kelpaa jumpata, hiki tulee.

        Toi Romanian biisi on siltä vuodelta kun Lordi voitti.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kaikki Jimmy Sommerville on menevää syntikkapoppia. Kyllä kelpaa jumpata, hiki tulee.

        Toi Romanian biisi on siltä vuodelta kun Lordi voitti.

        Jep. Jimmy Sommervillen musiikki sopii hyvin vaikka aerobictunnille ja muutenkin joku menevä kasarin syntikkapopbiisi.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Romania on rikas musiikkimaa, vaikka ei sieltä paljoa muita kansaivälisiä kuuluisuuksia ole kuin Inna ja panhuilisti Gheorghe Zamfir. Vuonna 2006 Romanian euroviisubiisi oli tämä Tornero, josta suomalainen juontaja sanoi, että jumppasalibiisi. Ajattelin, että menevä ralli. Jos joskus jumppaan tämä soi. Edelleen olen samaa mieltä; jos joskus jumppaan, tämä soi.

        https://m.youtube.com/watch?v=1SyPb8IOimE&pp=ygUSdG9ybmVybyBldXJvdmlzaW9u

        Alexandra Stan, Antonia Iacobescu, Dan Balan, Edward Maya, Adrian Claudiu Sînă/Akcent yhtye. Nuo nyt tulee äkkiä mieleen Innan lisäksi.

        Maija hii Maija huu, Maija hah hah. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Alexandra Stan, Antonia Iacobescu, Dan Balan, Edward Maya, Adrian Claudiu Sînă/Akcent yhtye. Nuo nyt tulee äkkiä mieleen Innan lisäksi.

        Maija hii Maija huu, Maija hah hah. 😄

        "O-Zone oli kolmen Romaniaan muuttaneen moldovalaismiehen muodostama eurodance-yhtye, joka tuli kesällä 2004 ympäri Euroopan tunnetuksi kappaleillaan "Dragostea din tei" ja "Despre tine". "


      • G-LoveR kirjoitti:

        Alexandra Stan, Antonia Iacobescu, Dan Balan, Edward Maya, Adrian Claudiu Sînă/Akcent yhtye. Nuo nyt tulee äkkiä mieleen Innan lisäksi.

        Maija hii Maija huu, Maija hah hah. 😄

        Juu, onhan noita. Itse aattelin lähinnä sellaisia, jotka on enemmän kuin yhden hitin ihmeitä. Hyvin on sulla romanialaiset hallussa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Juu, onhan noita. Itse aattelin lähinnä sellaisia, jotka on enemmän kuin yhden hitin ihmeitä. Hyvin on sulla romanialaiset hallussa.

        Nojoo, eivät niin Eurooppalaisen listamusiikin tähtiä. Mutta maansa tähtiä. Andreea Bănică ja Andreea Bălan unohtui. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, eivät niin Eurooppalaisen listamusiikin tähtiä. Mutta maansa tähtiä. Andreea Bănică ja Andreea Bălan unohtui. 🙂

        Ja mun yksi suosikeistani. Radio killer.

        https://youtu.be/MRVdjk3CMew


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin :)

        AV- killed The Radio Star

        https://youtu.be/HRXeBKys-Sw

        Näin se saattoi mennä joillakin, että videot tuhosivat uran. Kun Music television 1981 tuli kuvioihin mukaan, joidenkin ura saattoi lopahtaa, kun eivät olleet tarpeeksi hyvän näköisiä tai mielenkiintoisen näköisiä musiikkivideoihin.

        Myös äänielokuvien tulo 1920-luvun lopulla tuhosi joidenkin mykkäkauden näyttelijöiden uran, kun heidän äänensä ei sopinut heidän mykkäkauden imagoonsa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo, eivät niin Eurooppalaisen listamusiikin tähtiä. Mutta maansa tähtiä. Andreea Bănică ja Andreea Bălan unohtui. 🙂

        Sulla tota tietoa piisaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla tota tietoa piisaa.

        Vain heistä jotka on kiinnostanut.. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vain heistä jotka on kiinnostanut.. 🙂

        Näin se mullakin menee enimmäkseen. Tietoa on, mutta eniten niistä artisteista ja bändeistä, jotka enemmän kiinnostaa.


      • Hauska =D Bee Geesin pojat tosiaan aloitti musiikillisen uransa nuorena.


      • Mietin yhtenä päivänä mikä tän kappaleen nimi on, kun olisin halunnut kuunnella Youtubesta ja tallentaa tän, mutta en muistanu. Nythän se selvisi. Kiitos =) Tykkään tässä kappaleessa tosta saksofonilla soitetusta osiosta, joka on kappaleen alussa ja välillä säkeistöjen välissäkin.


      • Sulla on hyviä kappalevalintoja niin kuin tää ja sitten yhtenä kertana se "Parisienne walkways" (tää viimeks mainittu oli huippu ja varsinkin liveversiona, jonka laitoitkin).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla on hyviä kappalevalintoja niin kuin tää ja sitten yhtenä kertana se "Parisienne walkways" (tää viimeks mainittu oli huippu ja varsinkin liveversiona, jonka laitoitkin).

        Sinulla on hyvä muisti. Voi jee!
        Itse en aina muista, mitä olen tänne linkittänyt. Joskus voi tulla tuplana.

        Tuon kappaleen saksofoni on koukuttava. Jään aina kuuntelemaan sitä hartaudella. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Sinulla on hyvä muisti. Voi jee!
        Itse en aina muista, mitä olen tänne linkittänyt. Joskus voi tulla tuplana.

        Tuon kappaleen saksofoni on koukuttava. Jään aina kuuntelemaan sitä hartaudella. 😊

        Tykkään muutenkin saksofonimusiikista.

        No tuon Parisienne walkwaysin muistan, kun siitä ei ole kovin kauan aikaa, kun linkitit sen tänne. Mutta muita sun linkittämiä en sitten ikävä kyllä muista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään muutenkin saksofonimusiikista.

        No tuon Parisienne walkwaysin muistan, kun siitä ei ole kovin kauan aikaa, kun linkitit sen tänne. Mutta muita sun linkittämiä en sitten ikävä kyllä muista.

        Ihan ok. Ei haittaa. En muista minkään. 😂




      • tosi.typy kirjoitti:

        Kivan symppis ja mukava fiilistely biisi.

        Vaihtari:

        ~ Electric Light Orchestra - Last Train to London ~
        https://youtu.be/Up4WjdabA2c

        Tässä on diskotyyliä. Electric light osrchestran laulaja näytti aikoinaan ihan Blue Oyster Cultin laulajalta Eric Bloomilta. Kummallakin oli aikoinaan samanlainen tukka ja samanlaiset aurinkolasit ja parta ja viikset. He olis voinnu olla kaksoset tai kaksoisolentoja.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Tässä on diskotyyliä. Electric light osrchestran laulaja näytti aikoinaan ihan Blue Oyster Cultin laulajalta Eric Bloomilta. Kummallakin oli aikoinaan samanlainen tukka ja samanlaiset aurinkolasit ja parta ja viikset. He olis voinnu olla kaksoset tai kaksoisolentoja.

        Tässä vielä yksi vaihtari illan iloksi:

        ~ Don Henley - The Boys Of Summer ~
        https://youtu.be/6RUIeX6UCT8



      • tosi.typy kirjoitti:

        Tässä vielä yksi vaihtari illan iloksi:

        ~ Don Henley - The Boys Of Summer ~
        https://youtu.be/6RUIeX6UCT8

        Tästä kappaleesta tykkään. Siis tykkäsin jo ennen kuin laitot linkin tohon.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tässä vielä yksi vaihtari illan iloksi:

        ~ Don Henley - The Boys Of Summer ~
        https://youtu.be/6RUIeX6UCT8

        Mutta nyt öitä. Palaillaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta nyt öitä. Palaillaan.

        Kauniita unia.

        öitä! 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kauniita unia.

        öitä! 😊

        Hyvää uuden päivän iltaa =) Ja hyvää vaalipäivää.


    • Anonyymi

      piti oikein jännittää oli hycvä kilpailu newlosella firma-faermi ohjwelmaSSA SOLMUJEN TEKEMISTÄ

    • Anonyymi
      • Arvasin heti, edes avaamatta linkkiä, että kyseessä on Maidenin "Number of the beast". Ja kun avasin linkin, niin sehän se oli.


    • Eikä vain vaali-iltana tai jouluna, vaan aina.

    • Anonyymi
    • Tökkään taas kerran lemppari bändini biisin, yhden niistä no lemppareistani.

      https://youtu.be/MPybgmWPZtE

      😄

    • Anonyymi

      tulee jotenkin hassusti mielee tyttöjen hieno kyllä esitys Helsingin raketit taitoluistelu tytöiltä.. mieleen joku M72 Lawrocket, rakkausraketti Loverocket.

    • Rory Gallagher "Edged in blue"
      https://www.youtube.com/watch?v=3hAO2DZdYFA

      Rory eli koko elämänsä yksin. Eikä hän koskaan opetellut ajamaan autoa. Musiikki oli hänelle lähes koko elämä (muita kiinnostuksenkohteita olivat elokuvat ja kirjallisuus, etenkin dekkarit). Hän oli useana päivänä vuodesta tien päällä ja kun ei keikkaillut teki ja levytti musiikkia. Hänen elämänsä tärkeimpiä ihmisiä olivat äiti ja managerina ja autokuskina kiertueilla toimiva veli (myöhemmin myös veljen perhe). Hän kunnioitti aina fanejaan ja jutteli heidän kanssaan.

      Rory oli luonteeltaan ystävällinen, lempeä, kohtelias ja huumorintajuinen. Ehkä hieman ujokin. Tosin lavalla tuo ujous karisi ja hänestä kuoriutui energinen esiintyjä, joka aina esiintyi satasella oli lava sitten pieni tai isompi ja oli kuulijoina sitten muutama ihminen, muutama kymmenen, muutama sata tai tuhansia.

      Rory kuoli liian varhain (oli 47-vuotias). Voi vain ajatella mitä hän olisi vielä tehnyt, jos olisi saanut elää. Mutta toisaalta hän eli ja koki elämänsä aikana ehkä enemmän kuin monet vanhaksikaan eläessään. Hän oli elänyt unelmaansa ja nähnyt monia paikkoja ja ihmisiä maailmassa. Omaa perhettä hän ei saanut, mutta hänellä oli sen sijaan kyky tulkita musiikkia ja kohdata ihmiset samanarvoisina. Hieno ihminen ja hyvä muusikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe