Onko kellään olut Suolistomato sisällään vuosia ja useita vuosia. Esim. Kapea heidimato, lapamato ym.
Onko mennyt aivoihin.
Mitä tuntemuksia, iltaisin näläntunnetta, muistinmenetystä .
Tämä ei ole provo. Minulla tuli ulos 10 cm " narunpätkä" , tai joku mato. Ja ongelmana on ollut 10 vuotta että en ole pystynyt laihduttamaan . Ennen laihdutin lähes vuosittain 8 kg ja se oli helppoa. Olen vain normaalipainon ylärajalla, mutta tiedän kuinka ihanaa olisi olla hieman kevyempi. 8 kg laihdutuksessa lähtee vain nestettä ja maksastä rasvaa, ei vielä lihaksia. Olo on hurjan ihanaa.
En ole pyytänyt pääni kuvausta, lääkäri ehkä nauraisi. Ulostetta kylä tutkitu.
Laitan myöhemmin linkin mitä ongelmaa yleensä tarkoitan.
Onko kellään ollut Suolistomatoa aivoissa, Kapea heisimato tai muu.
1
332
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988