Mut kutsuttiin limboon. vedin limboo ja ristiselkäni nyrjähti sijoiltaan. Nyt joudun kävelemään olkapäät ja pää miltei maata hipoen. Onhan tää vähän kiusallista ja huomiota herättävää kun jalat kulkevat pystyssä ja suoraan. Ja muutenkin en haluu pitää itsestäni hirveästi melua. Yöllä jos lähden liikkeelle joudun matujen ryöstämäski ja puukottamaksi. Kun täällä pk-seudulla asun.
Limboonko?
4
307
Vastaukset
Kuvittelin, että limbo jäi 60- luvulle! Silloin, kun keksittiin korkeushyppy, niin tuo jäi muodista. Kun Dick Fosbury floppas, limbo stoppas!
Hyvä, että olet huomannut vaaran paikat eli Kallion baarikierrokset. Kun olet nyt noin hankalassa asemassa, niin kannattaa pitää matalaa profiilia. Sulaudu paikallisiin eli maalaa naamasi mustalla tai ruskealla kenkäplankilla ja hoet vain kaikille, jotka sinut pysäyttää: "Yes Poks!"
Jos tuosta joskus oikenet, niin sinulla on litteä vatsa, hirmuiset pohkeet ja pakarat kuin ravihevosella, joten toivoa ei sovi heittää!
Toivottavasti et kokeile enää muita 60- luvun villityksiä. Varo etenkin palmuun kiipeämistä, vaikka Esplanadille istutetaan pian niitä! Jätetään se touhu Kekkoselle, koska muuten voi tulla Helsingin kaupungilta noottia!
Tietokysymys: Missä laulussa lauletaan limboriman alittamisesta? Vastaus tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=jE5NtL8Gxlw- Anonyymi
Arktiseen limboon Samuli Putron sanoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467