Hiihtelijän koira kuoleentui...maan suru ja liputuskin?

Anonyymi-ap

Melekoista pelleilyä hohhoijaa!

30

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi mikähän mahtoi Hänelle tulla

• Anonyymi

Tuakkoolasta kuali sitte viimeeneki mulli ja muuta ei oo sattunutkaan.

• Anonyymi

koissu poissa on ei kelpaa nakki

• Anonyymi

HALUAA OLLA JULKISUUDESSA JA TUEN VARASSA,VAIKKA HIIHTO TÖKKII..HUILAAMAAN!

Maastohiihtäjä Krista Pärmäkoski jatkaa menestyksekästä hiihtouraansa ainakin tulevan kauden 2023–24 ajan.

Ensi kaudella ei ole ohjelmassa hiihdon arvokisoja, joten MM-kisoissa ja olympialaisissa Pärmäkoskea ei välttämättä enää nähdä. Hän ei tosin sulkenut pois jatkoa ensi kauden jälkeen.

• Anonyymi

Onhan se surullista,koira on kuin perheenjäsen.

• Anonyymi

Kevään tapahtumien myötä, kun Carla nukkui pois, olisin ollut vielä enemmän yksin.

Hiihtäjän koira siirtyi ajasta ikuisuuteen maaliskuussa Lahden maailmancupin aikaan.

• Anonyymi

EI KANTSI LOPETTAA...SAA SUKSITELLA VEROVAROIN

Pekingin olympiamitalistit Kerttu Niskanen (vas.) ja Krista Pärmäkoski saivat 20 000 euron tuen

• Anonyymi

Otitko jo aamulääkkeet?muista ottaa!

• Anonyymi

Paikoillanne valmiinan hep suosikaa kasvin syöjä lemmikkejä

• Anonyymi

Ei uskaltanut kohdata Matintaloa. Samanlaista pelkuruutta kun ei uskaltanut huutaa Olympialaisissa kilpakaverille harhaan hiihtoa. Reilu meininki, eikö totta?

• Anonyymi

JO ON HIIHTELIJÄN JUTUNAIHEET VÄHISSÄ....

Krista Pärmäkosken juoksu­lenkki sai saastaisen käänteen – "Arka ois keskeyttänyt"
      Pieni vastoinkäyminen ei hiihtäjää lannistanut.

• Anonyymi

Mistä moinen sairaalloinen katkeruus?Eikö tullut lusikkaa koulun hiihtokisoissa?

• Anonyymi

LAPSELLISTA...KETÄ KIINNOSTAA

Krista Pärmäkoskelta koskettavia sanoja Riitta-Liisa Roposesta – yllättävä paljastus

• Anonyymi

Hohhoijaa...Krista Pärmäkoskella ja Riitta-Liisa Roposella kauhea päivä USA:ssa

• Anonyymi

Mikä on mielesi noin myrkyttänyt?

• Anonyymi

Jo on uutinen...hohhoijaa.....Krista Pärmäkoskelta tunteikas viesti Riitta-Liisa Roposelle

• Anonyymi

Onhan se kova paikka,on yksi perheenjäsen,

• Anonyymi

Rymmärränhyvin surun koijrasta.

• Anonyymi

Ymmärrän kyllä suurin.

• Anonyymi

NO ON OIKEET ASIAT VÄHISSÄ...HOHHOIJAA

Krista Pärmäkoski sai ainutlaatuisen kutsun Instagramissa – koki jotain aivan uutta
      Krista Pärmäkoski päätti jatkaa uraansa ja on nauttinut suuresti uudenlaisesta harjoituskaudesta.

Krista Pärmäkoski päätti jatkaa uraansa, mutta ajatusmalli ja suhtautuminen siihen muuttui.

• Anonyymi

Kovaa tulosta oli firma tehnyt....

• Anonyymi

Tämä taitaa olla joku maan suosetuin aamupala ketju joka antaa tuotanolle vinkkejä liukastettuun nopeampaan etenemiseen jossa kaikenlainen mukavuus yhdistyy.

• Anonyymi

Ruvetkaa itse hiihtämään.

• Anonyymi

On sielä mukava huhkia latua kukkasten ja muiden kasvavien asoiden varrella vielä tossa tilanteessa kautta. Ja lopusta saa viela listatiedot kuitille niinku itsenäisyys juhlassa illallisen

• Anonyymi

SUKSI EI VAAN KULJE VOIVOI

Maastohiihtotähti Krista Pärmäkosken yrityksen talousluvut ovat ennätyskorkealla.

Krista Pärmäkoski oy:n tuoreesta tilinpäätöksestä ilmenee, että yrityksen liikevaihto tilikaudella 1.5.2022–30.4.2023 oli ennätykselliset 389 524,39 euroa.

• Anonyymi

NYT VOI PÄRMÄKIN LOPETTAA..EI MITÄÄN MAHIKSIA

Johaugin paluu ei tule ihan puskista, sillä nainen haluaisi tiettävästi taistella MM-mitaleista ensi vuonna MM-kotikisoissa, jotka järjestetään Trondheimissa.

NRK:n mukaan Johaug on harjoitellut viime aikoina jo ihan tosissaan. Tammikuussa treenimäärä oli yli 60 tuntia.

• Anonyymi

Krista Pärmäkoskesta elämäkerta
      Menestyshiihtäjästä on työstetty kirjaa kahden vuoden ajan.

HOHHOIJAA...KERROTAANKOHAN KOIRASTA

• Anonyymi

Lopettakaa jo niistä koiristanne puhuminen. Ei kiinnosta millaisen karvakuonon hiihtäjät on synnyttäneet. Puhuvat itsestään äitinä ja isänä. Jotenkin öllöttää tuo koirien ihannointi. Ihan tavallisia eläimiähän koirat on.

• Anonyymi

Onhan se surullista,se on yksi perheenjäsen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe