Melekoista pelleilyä hohhoijaa!
Hiihtelijän koira kuoleentui...maan suru ja liputuskin?
30
1255
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi mikähän mahtoi Hänelle tulla
- Anonyymi
Tuakkoolasta kuali sitte viimeeneki mulli ja muuta ei oo sattunutkaan.
- Anonyymi
koissu poissa on ei kelpaa nakki
- Anonyymi
HALUAA OLLA JULKISUUDESSA JA TUEN VARASSA,VAIKKA HIIHTO TÖKKII..HUILAAMAAN!
Maastohiihtäjä Krista Pärmäkoski jatkaa menestyksekästä hiihtouraansa ainakin tulevan kauden 2023–24 ajan.
Ensi kaudella ei ole ohjelmassa hiihdon arvokisoja, joten MM-kisoissa ja olympialaisissa Pärmäkoskea ei välttämättä enää nähdä. Hän ei tosin sulkenut pois jatkoa ensi kauden jälkeen. - Anonyymi
Onhan se surullista,koira on kuin perheenjäsen.
- Anonyymi
Kevään tapahtumien myötä, kun Carla nukkui pois, olisin ollut vielä enemmän yksin.
Hiihtäjän koira siirtyi ajasta ikuisuuteen maaliskuussa Lahden maailmancupin aikaan. - Anonyymi
EI KANTSI LOPETTAA...SAA SUKSITELLA VEROVAROIN
Pekingin olympiamitalistit Kerttu Niskanen (vas.) ja Krista Pärmäkoski saivat 20 000 euron tuen- Anonyymi
Otitko jo aamulääkkeet?muista ottaa!
- Anonyymi
Paikoillanne valmiinan hep suosikaa kasvin syöjä lemmikkejä
- Anonyymi
Ei uskaltanut kohdata Matintaloa. Samanlaista pelkuruutta kun ei uskaltanut huutaa Olympialaisissa kilpakaverille harhaan hiihtoa. Reilu meininki, eikö totta?
- Anonyymi
JO ON HIIHTELIJÄN JUTUNAIHEET VÄHISSÄ....
Krista Pärmäkosken juoksulenkki sai saastaisen käänteen – "Arka ois keskeyttänyt"
Pieni vastoinkäyminen ei hiihtäjää lannistanut.- Anonyymi
Mistä moinen sairaalloinen katkeruus?Eikö tullut lusikkaa koulun hiihtokisoissa?
- Anonyymi
LAPSELLISTA...KETÄ KIINNOSTAA
Krista Pärmäkoskelta koskettavia sanoja Riitta-Liisa Roposesta – yllättävä paljastus - Anonyymi
Hohhoijaa...Krista Pärmäkoskella ja Riitta-Liisa Roposella kauhea päivä USA:ssa
- Anonyymi
Mikä on mielesi noin myrkyttänyt?
- Anonyymi
Jo on uutinen...hohhoijaa.....Krista Pärmäkoskelta tunteikas viesti Riitta-Liisa Roposelle
- Anonyymi
Onhan se kova paikka,on yksi perheenjäsen,
- Anonyymi
Rymmärränhyvin surun koijrasta.
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä suurin.
- Anonyymi
NO ON OIKEET ASIAT VÄHISSÄ...HOHHOIJAA
Krista Pärmäkoski sai ainutlaatuisen kutsun Instagramissa – koki jotain aivan uutta
Krista Pärmäkoski päätti jatkaa uraansa ja on nauttinut suuresti uudenlaisesta harjoituskaudesta.
Krista Pärmäkoski päätti jatkaa uraansa, mutta ajatusmalli ja suhtautuminen siihen muuttui.- Anonyymi
Kovaa tulosta oli firma tehnyt....
- Anonyymi
Tämä taitaa olla joku maan suosetuin aamupala ketju joka antaa tuotanolle vinkkejä liukastettuun nopeampaan etenemiseen jossa kaikenlainen mukavuus yhdistyy.
- Anonyymi
Ruvetkaa itse hiihtämään.
- Anonyymi
On sielä mukava huhkia latua kukkasten ja muiden kasvavien asoiden varrella vielä tossa tilanteessa kautta. Ja lopusta saa viela listatiedot kuitille niinku itsenäisyys juhlassa illallisen
- Anonyymi
SUKSI EI VAAN KULJE VOIVOI
Maastohiihtotähti Krista Pärmäkosken yrityksen talousluvut ovat ennätyskorkealla.
Krista Pärmäkoski oy:n tuoreesta tilinpäätöksestä ilmenee, että yrityksen liikevaihto tilikaudella 1.5.2022–30.4.2023 oli ennätykselliset 389 524,39 euroa. - Anonyymi
NYT VOI PÄRMÄKIN LOPETTAA..EI MITÄÄN MAHIKSIA
Johaugin paluu ei tule ihan puskista, sillä nainen haluaisi tiettävästi taistella MM-mitaleista ensi vuonna MM-kotikisoissa, jotka järjestetään Trondheimissa.
NRK:n mukaan Johaug on harjoitellut viime aikoina jo ihan tosissaan. Tammikuussa treenimäärä oli yli 60 tuntia. - Anonyymi
Krista Pärmäkoskesta elämäkerta
Menestyshiihtäjästä on työstetty kirjaa kahden vuoden ajan.
HOHHOIJAA...KERROTAANKOHAN KOIRASTA - Anonyymi
Lopettakaa jo niistä koiristanne puhuminen. Ei kiinnosta millaisen karvakuonon hiihtäjät on synnyttäneet. Puhuvat itsestään äitinä ja isänä. Jotenkin öllöttää tuo koirien ihannointi. Ihan tavallisia eläimiähän koirat on.
- Anonyymi
Onhan se surullista,se on yksi perheenjäsen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569