Tiesitkö että Israelin tämän päivän Kunikas on Leeviläinen?

Anonyymi-ap

Israelin kuninkaan, tämäpäivä, on loistava historia :)
On paljon pappeja sekä ylipappeja !
Mutta miten Haam ja Jaafet sen on saannut kysyy Koorahilaiset ja Mooses tulistuu!

no sama se, kun Efrain, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin sekä Joosefin että Efaimin, jälkeläiset palavaa Luvatuun maahan, OIKEUDELLA jonka Jumala on heille, Efraimille antanut, siellä olevat ei edes saa olla siellä !

joten poistaako Efraim siellä luvattomasti olevat, väkevällä Kädellä Kuten Mooses pelasti esikoiset ja kansan?

eikö ole Kirjoitettu:
Ps. 80:8
Sinä siirsit viinipuun Egyptistä, sinä karkoitit pakanat ja istutit sen.

"Egyptistä minä kutsuin poikani." ! ! !

Ps. 80:
Kuuntele, Israelin paimen. Sinä, joka johdat Joosefia niinkuin lammaslaumaa, sinä, jonka valtaistuinta kerubit kannattavat, ilmesty kirkkaudessasi.

Johdatit Joosefia !

Joh 10
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Missä tämä lauma oli silloin ja nyt!

ja Aasafat jatkaa ps 80

2 (80:3) Efraimin, Benjaminin ja Manassen edessä herätä voimasi, tule meidän avuksemme.

Efraimin edessä? ESIKOINEN!
Koska Efraim on ollut ahdinkossa?

3 (80:4) Jumala, saata meidät entisellemme, valista kasvosi, niin me autetuiksi tulemme.

Saata meidät entisellemme, eli Kun Herra katsoo Efraimin puoleen, jossain Pohjoisessa se tulee entiselleen sanoo Profeetat, sopiiko Hes 37 tähän?

NO en kopio koko Psalmia mutta lue se!

Eikö Jaakob ja Mooses siunaa erikoisella siunauksella Efraimia!

13 Ja Joosefista hän sanoi: "Herra siunatkoon hänen maansa kalleimmalla, kasteella, joka tulee taivaasta, kalleimmalla, mikä tulee syvyydestä alhaalta,
14 kalleimmalla, minkä aurinko antaa, kalleimmalla, minkä kuun vaiheet tuottavat,
15 kalleimmalla, mikä tulee ikuisten vuorien huipuilta, kalleimmalla, mikä tulee ikikukkuloilta,
16 kalleimmalla, minkä maa kasvaa, ja kaikella, mitä siinä on, ja mielisuosiollaan, hän, joka pensaassa asui. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.
17 Uljas on hänen härkiensä esikoinen, sen sarvet ovat kuin villihärän sarvet; niillä se puskee kumoon kansat, kaikki tyynni maan ääriin saakka. Sellaisia ovat Efraimin kymmenet tuhannet, sellaisia Manassen tuhannet."

MAAN ÄÄRIIN saakka!

"hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa."
Kuten Hoosea että Jeremia sanoo!

1. Moos. 49:
1 Sitten Jaakob kutsui poikansa ja sanoi: "Kokoontukaa, niin minä ilmoitan teille, mitä teille päivien lopulla tapahtuu.

- - - "Kokoontukaa, niin minä ilmoitan teille, mitä teille PÄIVIEN LOPULLA tapahtuu.

22 Joosef on nuori hedelmäpuu, nuori hedelmäpuu lähteen reunalla; sen oksat ulottuvat yli muurin.
23 Jousimiehet hätyyttävät häntä, ampuvat ja ahdistavat häntä.
24 Mutta hänen jousensa pysyy lujana, ja hänen käsivartensa ovat notkeat Jaakobin Väkevän avulla, kaitsijan, Israelin kallion,
25 isäsi Jumalan, avulla, joka sinua auttakoon, Kaikkivaltiaan avulla, joka sinua siunatkoon, antakoon siunauksia taivaasta ylhäältä, siunauksia syvyydestä alhaalta, siunauksia nisistä ja kohdusta.
26 Sinun isäsi siunaukset kohoavat yli minun vanhempaini siunausten, yli ikuisten kukkulain ihanuuden. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, veljiensä ruhtinaan päälaelle.

No sama se.

Joten, mitä mieltä olette?

Tuleeko Efrain ja nousee kaikkien veljien yläpuolelle???

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mooses laitetaan museoon?

      Jer. 23:
      5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
      6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      Ofcaus, monet tulkitsevat että tässä seuraavassa on, joku muu kuin Efarim ja Juuda, joka mukamas nyt on Isrealissa.

      Jer. 3:
      12 Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

      eli Efaraim ja Juuda tekee sovinnon (hoosea !)
      aj ei pidä enää vihaa toisillensa.

      Muta entäs käännynäiset?

      Näyttää siltä että tässä puhutaan avioerosta ja luopio vaimosta?
      Miten Muut Profeetat tätä asiaa kommentoi!

      etsi itse!

      Nyt Jeesuksen aikana Puhutiin liitonarkista?
      16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

      ja vielä tänäkin päivänä?
      Missä sen liitonarkin tulee olla ? Temppelissä?

      Jer. 16
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      Puhutaanko NYT tänäpäivänä Mooseksesta ja Liitonarkista ja uhreista?

      Miten se sopii, OIKEIDEN Profeeojen ilmoitukseen?

      Jumala sanoo KUN Efraim palaa ei enää PUHUTA:
      Mutta nyt tänäpäivän puhutaan.

      Onko Jumala erhtynyt tai sitten Raamatun selittäjät, wannabe juutalaiset!

      eli joku juttu ei nyt täsmää:

      Joten olen samaa Mieltä mitä Jumala ja Jeesus että Ilmestyskirja.
      pahat saavat palkansa.
      Ilm 2:9 ja Ilm 3:9!

      no sama se.

      Tuskin teitä Kiinnostaa, mitä Jumala nyt tekee ja mitä "huomenna"!

      mutta sama se.

      ja sitten lisää kahvia!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä Jumala on jos, joku ei Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin eli käännynnäinen, tavoittelee valtaa ja hallitsee?

      5. Moos. 17:15
      15 niin aseta itsellesi kuninkaaksi se, jonka Herra, sinun Jumalasi, valitsee. Aseta joku veljistäsi kuninkaaksesi; älä korota hallitsijaksesi muukalaista miestä, joka ei ole sinun veljesi.

      Toki KAIKKI miehet, ovat ympärileikkauksen kautta sitten Isrealin kansaa vaikka ei ole jälkeläinen.
      eli muukalainen vaikka olisi Jaafetin suvusta ja sitten ympärileikannut itsensä, ei voi tulla Kunikaaksi?

      vai miten tämä tulee tulkita?

      Eli tule olla: "veljesi" eli jälkeläinen ei käännynnäinen?

      no sa,ase.


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Olet sekaisin kuin seinäkello.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä Jumala on jos, joku ei Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin eli käännynnäinen, tavoittelee valtaa ja hallitsee?

        5. Moos. 17:15
        15 niin aseta itsellesi kuninkaaksi se, jonka Herra, sinun Jumalasi, valitsee. Aseta joku veljistäsi kuninkaaksesi; älä korota hallitsijaksesi muukalaista miestä, joka ei ole sinun veljesi.

        Onko tänäpäivänä, Israelin hallitsijat,
        A - Seemiläisiä
        B - Haamilaisia
        C - Jaafetilaisia

        Mitä sanoo "juutalaisten", käännynnäisten oma tietosanoa-kirja!

        Mitä sanoo Historia?

        Mitä sanoo Geeni- merkki lihassa, Perimä?

        itke ja valita kurjuuttasi.


    • Anonyymi

      Kun Efraim palaa Luvattuun maahan, Jeremias ja muut, niin

      16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

      EI ENÄÄ puhuta liitonarkista, ei laista, "MOOSES" ei uhreista!

      "se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä."

      Ollaanko nyt tekemässä 3:tta tempeliä ja siellä valmistaudutaan uhraamaan, Mooseksen lain mukaan?

      eli Efraim ei siis ole, Jumalan Todistuksen, (Profeetat) palanut luvattuun maahan 1948!

      KUKA siellä sitten on?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Aivan sekava sinä olet, ei sitä käy kiistäminen. Varmaan lääkityksessä, mutta jätät lääkkeet ottamatta.
        Kyllä sinun viestisi tulee Kangasalan seudulta, mutta ainakin Tampereelta, sen verran nörtti näkee. Onko sinut ehkä juopottelun vuoksi erotettu seurakunnasta, ja siksi kateus jyllää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sekava sinä olet, ei sitä käy kiistäminen. Varmaan lääkityksessä, mutta jätät lääkkeet ottamatta.
        Kyllä sinun viestisi tulee Kangasalan seudulta, mutta ainakin Tampereelta, sen verran nörtti näkee. Onko sinut ehkä juopottelun vuoksi erotettu seurakunnasta, ja siksi kateus jyllää!

        Sano nyt, voiko Jaafetilainen olla Israelin Kuninkas tai pääministeri ?
        toki sen verran voit itse tutkia :)

        Totuus totisesti, käännetään päälelleen kuten Herra on sen jo aikoja sitten sanonut!

        Miten ihmeessä voit katsoa itseäsi peilistä???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe