Tässä kuvia Sannan tilaisuudessta Karhupuistosta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bac31407-7e3a-4123-824e-80c34a67abc8
”Ei kannata mennä puhumaan kun täällä on vain kampanjaväkeä” – Näin alkoi Orpon viimeinen kampanjapäivä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8ad231b6-55f1-4f8d-993e-d5df83917c5c
Sannan ympärillä Karhupuistossa oli aivan valtava tungos, Orpolla vain kampanjaväkeä
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tuo Karhupuiston tungos kertoo jotain tästä illasta.
- Anonyymi
Sanna Marin on ollut hyvä pääministeri Suomelle moneista syistä. Tässä muutamia niistä:
Johtajuus ja päätöksentekokyky: Sanna Marin on osoittanut johtajuutta ja päätöksentekokykyä johtamalla Suomea COVID-19-pandemian aikana. Hän on tehnyt vaikeita päätöksiä, kuten rajoitusten ja rokotusstrategian suhteen, ja kommunikoinut selkeästi ja avoimesti kansalaisten kanssa.
Nuoruus ja uudistusmielisyys: Sanna Marin on Suomen historian nuorin pääministeri ja hän on tuonut uudenlaista uudistusmielisyyttä suomalaiseen politiikkaan. Hän on puhunut avoimesti monista yhteiskunnallisista kysymyksistä, kuten tasa-arvosta ja työelämän uudistamisesta.
Edistyksellisyys ja tasa-arvon edistäminen: Sanna Marin on edistyksellinen poliitikko ja hän on tehnyt työtä tasa-arvon ja ihmisoikeuksien edistämiseksi. Esimerkiksi hän on puhunut avoimesti LGBT-oikeuksista.
Suomen brändin edistäminen: Sanna Marin on ollut aktiivinen Suomen brändin edistämisessä ulkomailla. Hän on edustanut Suomea ulkomailla ja markkinoinut maata modernina, tasa-arvoisena ja edistyksellisenä yhteiskuntana.
Kansansuosio: Sanna Marin on saanut kansansuosiota ja on ollut suosittu pääministeri Suomessa. Hänen johtajuutensa ja uudistusmielisyytensä ovat saaneet paljon positiivista huomiota kansainvälisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788