🤔🍿🥤 popparit ja vaalivalvojaiset. Mites teillä?
Illalla ohjelmassa
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
P.S. Olen äänestänyt ennakkoon. Siksi sitä ei ole ohjelmassa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17806709V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Töissä tänään. Jää valvojaiset väliin.
- Anonyymi
No eipä setulos miksikään muutu katsoi tai ei. Tai ei ainakaan pitäisi äänestyksen jälkeen muuttua. Huomenna sitä tulee joka uutisissa.
- Anonyymi
Ei vaalivalvojaisia. Katson sitten huomenna tulokset netistä.
- Anonyymi
Minä (aloittaja) katson tunnin verran. Siihen mennessä laskenta on jo aika pitkällä ja tulos ei paljoo muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (aloittaja) katson tunnin verran. Siihen mennessä laskenta on jo aika pitkällä ja tulos ei paljoo muutu.
Mitäs tuolla on väliä kun kukaan ei saa yli 50.1 %
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omista televisiota, niin ei tule edes tuota tuntia katsottua.
- Anonyymi
Ennakko äänestys oli minullakin se hoituu mukavasti kauppa reissun yhteydessä.
- Anonyymi
Vaalivalvojaisia on kiva katsoa televisiosta, totta kai.
Turha kattella, huomenna se on aamukahvilla luettavissa netsasta.
- Anonyymi
Tekken 3. Thats it all.
- Anonyymi
en taida syventyä vaaleihin ollenkaan. pitää keskittyä muihin asioihin. tärkeitä asioita mielessä ja hoidettavana huomenna. ei poppareita, sipsejä kyllä löytyy, mutta .. äsh .. ei niitäkään .. laitan kohta läppärin kii ja alan syventyä tärkeisiin juttuihin, kun ei mua täällä kukaan ikävöi. turhaa taas kaipaan vaan. no mutta tuli ainakin käytyä kertomassa , että anteeksipyyntökin tulisi suustani, mikäli pääsisin sen sanomaan, en pääse. enkä muitakaan asioita. pettymys. iso.
- Anonyymi
Mitä pyytäisit anteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pyytäisit anteeksi?
tavallaan pyysin jo tuolla toisessa ketjussa. erinäisiä asioita, niitä olisi kai useampikin, mutta ainakin ensi alkuun sitä, että olen loukannut häntä. tosin tietämättäni, mutta kuitenkin. olen siis loukannut ja ymmärrän täysin hänen ärtymyksensä minua kohtaan. se ei ole selitys, etten tiennyt asioista, se on vain totuus. ja tästä en nyt tässä ala tämän enempää asiaa avaamaan. tämä ei kuulu tänne kokonaisuudessaan ollenkaan. ei ei, meni jo yli kaiken, ja jos sen oisin tajunnut tai tiennyt jo aiemmin, olisin ollut hiljaa enkä huutanut tai tullut ollenkaan tänne. en vain tiennyt. en mistään mitään. tyhmyyttäni kai anteeksi pyytäisin, mutta toisaalta .. onko se tyhmyyttä, jos ei tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavallaan pyysin jo tuolla toisessa ketjussa. erinäisiä asioita, niitä olisi kai useampikin, mutta ainakin ensi alkuun sitä, että olen loukannut häntä. tosin tietämättäni, mutta kuitenkin. olen siis loukannut ja ymmärrän täysin hänen ärtymyksensä minua kohtaan. se ei ole selitys, etten tiennyt asioista, se on vain totuus. ja tästä en nyt tässä ala tämän enempää asiaa avaamaan. tämä ei kuulu tänne kokonaisuudessaan ollenkaan. ei ei, meni jo yli kaiken, ja jos sen oisin tajunnut tai tiennyt jo aiemmin, olisin ollut hiljaa enkä huutanut tai tullut ollenkaan tänne. en vain tiennyt. en mistään mitään. tyhmyyttäni kai anteeksi pyytäisin, mutta toisaalta .. onko se tyhmyyttä, jos ei tiedä?
Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä. Toisaalta on velvollinen ottamaan selvää monista asioista kuten lait, liikennesäännöt ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehdä silloin mitään jos ei kerran tiedä pitäisikö ensin selvittää ennen kuin tekee elämänsä suurimman virheen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehdä silloin mitään jos ei kerran tiedä pitäisikö ensin selvittää ennen kuin tekee elämänsä suurimman virheen
ei se mee niin. eikä mennyt niin. jos on jo tullut tänne huutamaan ikäväänsä ja saa vasta viikkojen jälkeen tietää tai tajuta, niin miten siinä olisi voinut olla tietoinen mistään? tulin ja mylväisin ikäväni tänne, tämä kun sattuu olemaan ikäväpalsta. en voinut mitenkään tietää mistään muusta. siksi on tyhmää syyllistää minua muusta kuin siitä, että ikävöin ihmistä. se ei ole rikos. se ei ole väärin ketään kohtaan. se ei ole virhe. miten olisin voinut edes älytä selvittää sellaista asiaa? en mitenkään. seuraavana saan niskaani ryöpyn stalkkaamisista jne, jotka nekään eivät pidä paikkaansa. jonkun muun se tässä pitäisi nyt yrittää ymmärtää käsittäneensä asioita väärin eikä minun. tämä muu oli tietoinen minusta koko ajan, minä en hänestä kuin vasta viime aikoina. ja nyt kun minut stalkattu ja tehty yhtä jos toista hallaa, niin joudun ainoastaan sen vuoksi kärsimään, että ikävöin ihmistä. miksi tämä palsta sitten yleensä on olemassa, jos täällä ei oikeesti saa vuodattaa ikäväänsä? muuten vain pölistään? miksi ei ihminen voinut itse ottaa yhteyttä ja sanoa, miten asiat ovat? miksi sitten kaataa mun päälle se kaikki viha? minun, joka ainoastaan ikävää ilmoitti ja ajatteli, että jospa kerrankin elämässä hän kuulisi huutoni. hän kuuli, kyllä, hän kuuli .. mutta .. luuli sen olevan stalkkausta, vaikka en tiennyt. en todellakaan tiennyt. ja nyt on tilit ja kaikki sekaisin. huomenna hoidettava niitä kuntoon. onko kiva? onko oikeesti? kysyn ihan ystävällisesti. mitä voitit? mun mielestä et muuta kuin teit harmeja ihan itsellesi vain. tämähän on totuus. pyysin monta kertaa keskustelemaan muualla kuin täällä, muttei se käynyt. tämä paikka ainoastaaan. silti halusit pitää yhteyttä edes tätä kautta. miksi? kerro. ja kun olisit tullut kertomaan koko iutun ja selvittämään nämä kaikki ihan henkkoht mun kans, niin ois vältytty isommilta murheilta. pakkohan mun on puolustaa omia tilejä, ymmärräthän sen? pakko saada ne takaisin ja ilman että tulevaisuudessa sinne menee kukaan stalkkaa, vaikkei mitään niin salaista olekaan, mitä yrität vihjailla. höh. ihan hölmösti teit tämän asian. ihan hölmösti. kaikki olisi ollut puhuttavissa, mutta jostain syystä sulla on vaikeaa puhua kanssani. mieluummin ajat itsesi liriin, minut ajoit jo. pahaan sellaiseen. sitä selvitän tässä nyt ja huomenna lisää. tai oikeestaan koko ensi viikko siinä menee ainakin, mutta on jo alulla eri paikoissa ja jatkan, että saan palautettua kaiken ennalleen .. koska .. joku toimi väärin .. niin väärin. ihan vain siksi, että itse käsitti väärin eikä vaivautunut kysymään, miten asiat oikeasti ovat. oletusta toisensa perään. pelkkiä oletuksia. ei kiva. olisit vain vastannut puhelimeen tai viesteihin. olisi ollut niin paljon yksinkertaisempaa kuin lähteä nyt sitten selvittämään iso vyyhti asioita ulkopuolisten kanssa, jotka olisi todellakin olleet selvitettävissä ihan meidän kesken. en näe muutakaan ratkaisua, ja pakko mun on saada ne kaikki kuntoon, ymmärräthän`? mä en tee kiusaa enkä tahallani, olisin halunnut sun osallistuvan kaiken palauttamiseen, niin ei olisi tarvinnut ulkopuolisia sotkea tähän ollenkaan. ei tässä voi kertoo tämän enempää. tiedät kuitenkin, mistä on kyse. mun puhelinnumero ei ole sit enää käytössä, kas kummaa, tietyistä syistä, mutta tiedät varmaan, mitä kautta minut tavoittaa halutessaan. ihan ystävällisesti oon koko ajan yrittäny saada sua "talkoisiin" pelastamaan tilini takaisin ja selvittämään kaiken. saan vain silti tuota samaa vihaa, jota en ole ansainnut. en vihaa edelleenkään, mutta aion pitää puoleni. ei tässä muusta ole kysymys. anteeksi, ettet osannut nähdä omaa toimintaasi. en kai osannut näyttää sinulle tarpeeksi hyvin, että tiedän, missä mennään. pahalle tuntuu, kun joutuu turvautumaan muihin tahoihin tämän takia, todella pahalle. en ikinä olisi halunnut tämän menevän näin.
- Anonyymi
onkin kuin joku jännityselokuva seurata että voittaako epä-suomalainen vai perus-seuomalainen vai luuseri-sanna...
- Anonyymi
Suomen suurin sirkus se on silti kävi miten tahansa
- Anonyymi
Sie on vaa kaks sataa tirehtööriä jotka jokainen yrittää saada toinen toisensa tekemään temppuja eikä yhdelläkään heistä ole kykyä ottaa vastuuta edes siitä mitä sanovat
- Anonyymi
tuntuisi että joku kokoomus ja sdp eivät soveltuisi kovin hyvin samaqn hallitukseen kun toinen oikeistoaq ja toinen venäjää eli vasemmistoa
- Anonyymi
No empä tylsempää tekemistä keksis tuloksen näkee lehdistä huomen kuitenkin
- Anonyymi
Säälittää persuvalvojaisten sakki, mikä näkyy telkkarissa. Kyllä ovat ne ruokajonon leivät ansainneet. Miten ne luulee jonkun oikeistopuolueen pitävän niitten asioista puolta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975888Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2811184