Hyvää palmusunnuntaita!

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Luonto ainakin antaa nyt auringonpaistetta, mutta ilmestyykö Jeesus jossakin sielläkin missä ei kaksi ole koolla hänen nimessään.

Tuskinpa. Kaipaan ilmestystä kun edellisestä on jo 11 vuotta aikaa eli oli 2012. Mutta Ilmestys edellyttää kokoontumista Kristuksen nimen tiimoilta ja niin ei nyt ole.

Hoosianna! DAAVIDIN POIKA.

Hiljainen viikko on edessä. Tuomioksi minä olen tullut maailmaan jotta sokeat saisivat näkönsä ja näkevät sokeutuisivat.

Tuntuu kuin olisi sokea kun ei käy kokouksissa eikä todista Kristuksesta. Ei ole koolla eikä voi kokea ilmestystä.

Saisipa uuden alun elämään juuri nyt. Mutta Jeesus näki ennalta mikä kohtaisi Jerusalemia, joka ei ottanut häntä kuninkaana vastaan. Samoin voi olla tänä päivänä kadulla lapsia huutamassa Hoosianna! Mutta enemmistö torjuu hänet ja kääntää selkänsä. Ja se johtaa myöhemmin tuhoon. En minä ole tullut tuomaan Rauhaa maan päälle, vaan miekkaa.......

Mistä ne uskovat löytävänsä avun, jotka kirkosta nyt eroavat? Maailmassa on aina kuin eksyksissä ja kun tuhon luuta pyyhkii yli aikanaan ei ole helppoa olla.

Niin : Virvon varvon tuoreeks terveeks alkavan vuoden onneksi.
Sulle vitsa mulle palkka!

Rauhaa!

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On muitakin seurakuntia kuin kirkko, ja pelkkä kirkossa oleminen ei ole välttämättä edes uskoa, vaan olemista Usko tulee kuulemisesta, Jumalan Sanan kautta, ja Jumala lahjoittaa uskon kenelle itse haluaa, mutta pyytävälle annetaan uskoa.

• Anonyymi

Pääsiäinen: Miksi Jumalan antama sapatti on merkattu kalenterissa arkipäiväksi ? Perjantai, sunnuntai ja maanantai pyhäpäiviksi.

• Anonyymi

eikös ne ole ihmisten päättämiä ja kalenteriin laittamia päiviä, ei niitten laittajilla ole välttämättä uskoa ollut, vaikka ovat ottaneet päivät mielestään hyvin huomioon. Ihmisten ajatukset eivät ole Jumalan ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1741
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1656
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      323
      1305
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1268
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1215
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe