Mistä saa pullo ja mukitelineitä jonka voi liimata tai ruuvata kiinni LMC:n ulkoseinään. Auton kun hätäisesti parkkiin ja tuolin ulos niin olis kiva kun isompikin pullo olisi telineessä auton ulkoseinässä tuolin vieressä
LMC:n kylkeen pulloteline
14
166
Vastaukset
- Anonyymi
Oot jälkeen jäänyt pullopoika. Tölkkitelineet löytyy parhaimmista matkakulkimista.
- Anonyymi
Tosi ammattilainen istuu ulkona kapteenituolissa jossa on käsinojassa tölkkikolot. Lisävarusteena saa vielä sivupöydän jolla voi pitää grillimakkaralautasta.
- Anonyymi
En ole nähnyt yhdessäkään matkakulkimessa tölkkitelinettä ulkoseinässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ammattilainen istuu ulkona kapteenituolissa jossa on käsinojassa tölkkikolot. Lisävarusteena saa vielä sivupöydän jolla voi pitää grillimakkaralautasta.
Siihen tuolin käsinojaan tölkkikoloon ei mahdu litran kossupullo. Lisäksi se on vaarallinen paikka lasipullole, jos tuoli kaatuu niin pullo voi mennä rikki.
Jos pulloteline olisi auton kyljessä siinä tuolin lähettyvillä niin tuskin auto kaatuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt yhdessäkään matkakulkimessa tölkkitelinettä ulkoseinässä!
Et kai ole nähnyt kun et kulje missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tuolin käsinojaan tölkkikoloon ei mahdu litran kossupullo. Lisäksi se on vaarallinen paikka lasipullole, jos tuoli kaatuu niin pullo voi mennä rikki.
Jos pulloteline olisi auton kyljessä siinä tuolin lähettyvillä niin tuskin auto kaatuu.Kun ostaa rahalla oikeat välineet mahtuu myös litran kossupullo sille kuuluvaan paikkaan. Ymmärrän jos ei ole varaa ostaa sopivia välineitä. Kaikkea saa mutta niistä joutuu maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai ole nähnyt kun et kulje missään.
Kyllä minä oon kytännyt kaikkien autot campingalueella
- Anonyymi
Kaasupullonkotelosta saa nikkaroitua hyvän baarikaapin.
Niksinurkka Kuopiosta- Anonyymi
Ja jos ei itse osaa mitään tehdä, niin sen muutostyön voi käydä teettämässä esim. Lappeenrannassa paikallisessa caravan-huollossa. Itse teetätin siellä seinäluukun Ford LMC kulkimeeseeni.
- Anonyymi
Onko sama paikka jossa teetit Elnakistasi hevoskuljetusauton ???
- Anonyymi
Ja minulla ei pullot ehdi telineeseen.
Hurmuri Kuopiosta- Anonyymi
Mulla on yksi pullo aina tyhjenemässä ja vaimo on jo tuonut toisen pullotelineseen.
- Anonyymi
Ilmat lämpiää, joko olette lähdössä koittamaan tarkeneeko rumatikillä??
- Anonyymi
On kokeiltu jo. Hyvin tarkeni. Kolilla viime viikonloppuna. Yöllä oli miinus 14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575