Olen Nato vastainen Persu, ketä voin äänestää?

Anonyymi-ap

Onko ehdotuksia?

45

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Natovastaiset Persut emme voi äänestää Natottaja Persuja. 🤦🤦🤦 Älä äänestä Nato puolueita! Persut vaihtoivat puolta ja ovat Nato lobbareita.

      • Anonyymi

        Vapauden liitto


    • Anonyymi

      Valta Kuuluu Kansalle

    • Anonyymi

      Liike Nytissä ovat sinisten jämät.

    • Anonyymi

      Valta Kuuluu Kansalle eli VKK. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Valta Kuuluu Kremlille eli VKK. En suosittele.


    • Anonyymi

      Minä en äänestä ketään. Persut alkoivat Natottamaan.

    • Anonyymi

      Äänestä jotain kuka ei natota Suomea

    • Anonyymi
    • VKK-puolueessa on mielipiteenvapaus. Voit olla Naton puolesta tai vastaan.

      Itse ole Naton puolesta, mutta Ano on lienee Natoa vastaan jos olen oikein ymmärtänyt.

      Muista, että VKK-puolueesta ei loikata muihin puolueisiin kun runsas äänisaalis on saatu! Puolueloikkarit mereen!

      • Anonyymi

        Saako itse valita lankun jota pitkin kävelen mereen....?:P


    • Anonyymi

      Aloittajalle:
      Helsingissä esim: SKE, Panu Huuhtanen, 238.
      https://vaalit.yle.fi/vaalikone/eduskuntavaalit2023/1/ehdokkaat/1209

      Hki, PerSut: Tom Packalen, 204:
      https://vaalit.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit/ehdokas/tom-packalen

      Packalen on ilm. ollut NATO-vastainen, mutta tiukan paikan tullen meni kuitenkin eduskunnassa natottajien puolelle. Aiemmin vankka ehdokkaani menetti nyt ääneni Huuhtaselle, SKE. Packalen on kuitenkin Hgin perSuista mielestäni se paras mahdollinen (en väitä etteikö muitakin ehkä olisi).

      Ilmeisesti noin muutoin VKK taitaa nyt olla kärkisijoilla saada enemmän itse aitosuomalaisia äänestäjiä taakseen. Taitaa tehdä Jytkyn.

      Kuka sitten VKK:sta? Oli kiikun, kaakun, ettei Johan Bäckman saanut ääntäni. Hän on melkoisen hurja tapaus:
      https://www.vaalikone.fi/eduskunta2023/hs/ehdokkaat/26c31e63-a812-45a1-861c-0fa8f672c9e0

      Nyt tarvitaan Suomen ja Venäjän välisen rauhan ja ystävyyden äänet Eduskuntaan! Siksi perSuista ääni jollekin vahvalle, suomenmieliselle, tai esim. SKE tai VKK.

      Itärajan tuolla puolen elää miljoonia suomalaiskansoihin kuuluvia, meikäläisiä "mongoloideja", "jurttaryssiä" (kuten rkp:läiset meitä tälläkin foorumilla, viim. eilen nimittelivät). Rauha heille, kuin myös maan slaaveillekin! He voisivat olla ystäviämme, mutta päälle vuosi sitten Niinistö-Marin-Haavisto (Kok. demukat, vihr. = Ruotsin / Rkp:n johdolla ja käskyttäminä) rikkoivat kaiken, n. 75 vuotisen, yhteisen, hyvän rauhantyömme. Luottamus ei enää helpolla palaa.

      Myllärit - Petroskoi:
      https://www.youtube.com/watch?v=mBkJ9sL6HYQ
      *

    • Anonyymi

      Jos henkikultasi on sinulle kallis niin rupeat Naton kannattajiksi, niin kuin tekí lähes koko kansa Venäjän hyökkäyksen vuoksi. Ennen oltiin Nato vastaisia, mutta tilanteen mukaan on järkeävää elää.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.
        Te sitten jaksatte valehdella.


      • Anonyymi

        Näinhän te natottajat olette, Suomen viranomaisten tukemana, jo yli vuoden ajan tälläkin foorumilla uhanneet "etsiä NATO-vastaiset käsiinne ja viedä saunan taa". Ajattelitteko ampua, käyttää kirvestä, puukkoa, vasaraa, köydenpätkää?

        Suomenkansa elää! ✊

        En pelkää teitä pätkääkään. Ainoastaan syvästi halveksin teitä: olette osoittaneet pettävänne kaikki, niin meitä kohtaan ystävällisen ja rauhantahtoisen itänaapurimme, kuin samoin rauhan puolesta toimivat suomalaisetkin.


    • Anonyymi

      Äänestä Putinia kuten yleensäkin.

    • Anonyymi

      Äänestä tyhjää niin kuin Niikko tai sitten pienpuolueita tai Väyrystä.

      • Anonyymi

        Väykkä on hyvä valinta.


    • Anonyymi

      Persuaate pesuun ja natovastaisius uudelleen kunniaan. Emme kannata Natottaja Persuja.

      Älkää Natovastaiset Persut äänestäkö Natottajia Persuja koskaan🤦🤦🤦

    • Anonyymi

      Olen itse EU, Venäjä ja Nato vastainen arvokonservatiivi. Eipä ole minun mielistä puoluetta Suomessa. Kävin juuri äänestävässä ääneni sai kompromissiehdokas.

      • Anonyymi

        Samat kannat minulla, mutta ihmettelen, että löysit ehdokkaan..! Itse olen ollut jo hyvän aikaa nukkuvissa tosin muutenkin.


    • Anonyymi

      Natovastaiset Persut ettehän äänestä Natottaja Persuja koskaan🤦🤦🤦

    • Anonyymi

      Emme kannata Natottaja Persuja eikä he saa ääniämme

      • Anonyymi

        Natopersut boikottiin


    • Anonyymi

      Olet Natovastainen, et silloin voi äänestää natottajia

    • Anonyymi

      Natopersut ja Natodemarit pettivät Suomen

    • Anonyymi

      NATO = NAismaiset TOllot

    • Anonyymi

      Natopersut pettivät aidot isänmaalliset Persut.

    • Anonyymi

      Jos olet oikeasti Natovastainen, et voi äänestää Natottajia. Et voi äänestää Persuja.

    • Anonyymi

      Keskustaa

      • Anonyymi

        No, kepulit käy nippa, nappa, kunhan valitsee joukosta rauhantahtoisen = NATO-vastaisen henkilön.

        Kekkonenkin oli tuota Kepu-linjaa, eli tuon ajan Maalaisliittolainen.
        Paras presidentti Suomella, ikinä.

        Oi niitä aikoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Natopersut romahtavat heti vaalien jälkeen kun Natovastaiset Persut vaihtavat Natovastaisten puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natopersut romahtavat heti vaalien jälkeen kun Natovastaiset Persut vaihtavat Natovastaisten puolelle.

        Luultavammin olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natopersut romahtavat heti vaalien jälkeen kun Natovastaiset Persut vaihtavat Natovastaisten puolelle.

        En tiedä, onko mitään enää pelastettavissa itse NATO:on menon suhteen. Meidäthän vietiin siinne vastoin tahtoamme ja jos tahtoamme yritimme osoittaa, meidät uhattiin tappaa. Näin toimii USA ja NATO Suomessa.

        Ei ihmisiä voi pompottaa sinne, tänne, ei venäläisiäkään. He tarjosivat meille rauhaa, mutta virallinen "NATO- Ukrainasuomi" vastasi heille sodalla. Vielä vallitsevan eduskunnan mukaanhan Suomi ja Ukraina ovat yhtä ja samaa valtiota ja sen on kyllä huomannut.

        Venäläiset ovat kuunnelleet ja vielä kuuntelevat kärsivällisesti meitä, antavat paljon mahdollisuuksia valita, mutta kun he tulevat tiettyyn käsitykseen asiassa, he tekevät päätöksen ja toimivat sen mukaan. He eivät ole kepeitä takinkääntelijöitä, heissä on voimaa.

        Vielä on rauha. Säilykö se, riippuu nyt yksistään meidän suomalaisten / meidän nimissämme toimivien ei-suomenmielisten pettureiden päätöksistä.

        Joku perkeleen ulkomaalaisniminen kokkari (juutalainen?) piti vaalivideollaan vierekkäin Suomen ja Ukrainan lippuja, mutta on muka "Helsingin ääni"! (Muistanpa aidon, aurinkoisen Helsingin hyvin kauan sitten....) Kokoomus on kaikkea muuta kuin suomalais-isänmaallinen puolue, se ajaa vain juutalaisten rahamiesten, globalistien asiaa, me alkuperäsikansana emme merkitse heille mitään.

        USA:n saatua jalansijan Suomessa, alkuperäiskansamme jäsenet varmaan teurastetaan kuin muinoin USA:n alkuperäiskansat, intiaanitkin. Meitä varmaan saa pian alkaa ihastella hirttoköysissä puiden oksilla roikkumassa. Tämä on yleinen amerikkalainen, jos myös saksalaisten natsienkin tapa.


    • Anonyymi

      Jos olet Natovastainen et äänestä Natottajia.

    • Anonyymi

      Et ketään, eduskuntavaaleissa pitää olla Suomen kansalainen.

    • Anonyymi

      Suosittelen VKK.

    • Anonyymi

      Pian arvotaan Natovastaisten Persujen uudet puolueet.

      On selviö, Natottaja Persut ja Natovastaiset Persut tuskin mahtuvat vaalien jälkeen samaan pöytään ja puolueeseen. Natovastaiset ovat vähemmistö joten saavat luvan poistua Natopersujen riveistä.

    • Anonyymi

      Natovastainen muka persu....eli pietarin trolli, tai maksettu putinisti. Eihän tollaisilla saastoilla ole edes äänioikeutta Suomessa. Moskovan vaalipiiri ei kuulu Suomeen, joten äänestä (taas kerran) putinia. Upotat oman kansasi.

      • Anonyymi

        Pietarin trollitehdas vaikenee pian kun äänestysluukut suljetaan


    • Anonyymi

      Persut taitaa taas hajota

    • Anonyymi

      Natopersut voittaa ja on Suurin!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      23
      2458
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      140
      1872
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1871
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1662
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1651
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1287
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1183
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1081
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe