Militantti ateismi

Ihmistä solvataan militantiksi ateistiksi, jos hän ei usko hihhuleiden tuputtamaa deluusiota. Jos ateisti perustellusti osoittaa hihhulin uskon irrationaaliseksi, hän on militantti ateisti, joka on valmis tuhoamaan marttyyrihihhulin. Hihhuleilla on varattu militantti haukkumasanaksi eri mieltä oleville ja marttyyrius on varattu omaksi puolustuskeinoksi.

It's rare to walk anywhere in public and not see some religious advertisement every few moments. Imagine if the cause of non-belief were promoted to even one hundredth this degree? Theists would be totally outraged. Yet if an atheist decides to react to the overwhelming pro-religion propaganda that's in his face on a daily basis, he's labeled as "militant", "intolerant" and "extremist."

—Morgan Matthew, Why atheists care about religion

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole ihan normaalia vaatia tautiluokitusta

    • Anonyymi

      Ei ole ihan normaalia vaatia tautiluokitusta muutettavaksi ja kristittyjä vangittavaksi, jotta kristityt saadaan suljettua mielisairaaloihin ja vankiloihin tai tapettua.

      Kaltaisiasi on oikein kutsua militantiksi ateistiksi.

      Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.

      Mistä nyt tuulee?

      • ”Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.”

        Höpsistä, olen kehunut olevani 100% positiivinen ateisti mukaan lukien se, että olen 100% varma, ettei historiallista Jeesusta ollut olemassa. Pidät minua militanttina ja suvaitsemattomana koska olen kyykyttänyt sinua lukemattomat kerrat ja olet siitä peppukipuinen.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        ”Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.”

        Höpsistä, olen kehunut olevani 100% positiivinen ateisti mukaan lukien se, että olen 100% varma, ettei historiallista Jeesusta ollut olemassa. Pidät minua militanttina ja suvaitsemattomana koska olen kyykyttänyt sinua lukemattomat kerrat ja olet siitä peppukipuinen.

        Muistan kyllä mitä sanoit.

        Miksi salaat nyt sen, että olet militantti ateisti?

        Häpeätkö sitä mitä olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyllä mitä sanoit.

        Miksi salaat nyt sen, että olet militantti ateisti?

        Häpeätkö sitä mitä olet?

        Virkistä muistiani suoralla lainauksella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyllä mitä sanoit.

        Miksi salaat nyt sen, että olet militantti ateisti?

        Häpeätkö sitä mitä olet?

        Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?

        Älä ole noin takakiree! Pikku panot virkistää!


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Virkistä muistiani suoralla lainauksella?

        En kaiva vanhoja viestejä historiasta niin kuin sinä teet. Minulle riittää se, että tiedän muistavani oikein ja sen lisäksi tunnen sinut niin hyvin että tiedän mitä edustat ja millainen olet.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?

        En ole osallistunut NATO keskusteluun.

        Olet luulosairas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole osallistunut NATO keskusteluun.

        Olet luulosairas.

        Minulla on Suoli24:lla tasan yksi perskärpänen ja se olet sinä. Reppana kuvittelit vielä niin, että olen kääntynyt Natomyönteiseksi sinun perässä 😂 Arvelit vielä, että tulen kohta myös uskoon [sinun perässäsi] eli implisiittisesti myönsit olevasi uskovainen hihhuli etkä ateisti kuten valehtelet täällä ateismipalstalla.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Minulla on Suoli24:lla tasan yksi perskärpänen ja se olet sinä. Reppana kuvittelit vielä niin, että olen kääntynyt Natomyönteiseksi sinun perässä 😂 Arvelit vielä, että tulen kohta myös uskoon [sinun perässäsi] eli implisiittisesti myönsit olevasi uskovainen hihhuli etkä ateisti kuten valehtelet täällä ateismipalstalla.

        Mene hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe