Ihmistä solvataan militantiksi ateistiksi, jos hän ei usko hihhuleiden tuputtamaa deluusiota. Jos ateisti perustellusti osoittaa hihhulin uskon irrationaaliseksi, hän on militantti ateisti, joka on valmis tuhoamaan marttyyrihihhulin. Hihhuleilla on varattu militantti haukkumasanaksi eri mieltä oleville ja marttyyrius on varattu omaksi puolustuskeinoksi.
It's rare to walk anywhere in public and not see some religious advertisement every few moments. Imagine if the cause of non-belief were promoted to even one hundredth this degree? Theists would be totally outraged. Yet if an atheist decides to react to the overwhelming pro-religion propaganda that's in his face on a daily basis, he's labeled as "militant", "intolerant" and "extremist."
—Morgan Matthew, Why atheists care about religion
Militantti ateismi
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ihan normaalia vaatia tautiluokitusta
- Anonyymi
Ei ole ihan normaalia vaatia tautiluokitusta muutettavaksi ja kristittyjä vangittavaksi, jotta kristityt saadaan suljettua mielisairaaloihin ja vankiloihin tai tapettua.
Kaltaisiasi on oikein kutsua militantiksi ateistiksi.
Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.
Mistä nyt tuulee?”Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.”
Höpsistä, olen kehunut olevani 100% positiivinen ateisti mukaan lukien se, että olen 100% varma, ettei historiallista Jeesusta ollut olemassa. Pidät minua militanttina ja suvaitsemattomana koska olen kyykyttänyt sinua lukemattomat kerrat ja olet siitä peppukipuinen.- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
”Ei ole kulunut kauan aikaa, kun vielä ylpeänä kehuit olevasi militantti ateisti.”
Höpsistä, olen kehunut olevani 100% positiivinen ateisti mukaan lukien se, että olen 100% varma, ettei historiallista Jeesusta ollut olemassa. Pidät minua militanttina ja suvaitsemattomana koska olen kyykyttänyt sinua lukemattomat kerrat ja olet siitä peppukipuinen.Muistan kyllä mitä sanoit.
Miksi salaat nyt sen, että olet militantti ateisti?
Häpeätkö sitä mitä olet? Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyllä mitä sanoit.
Häpeätkö sitä mitä olet?Virkistä muistiani suoralla lainauksella?
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyllä mitä sanoit.
Häpeätkö sitä mitä olet?Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?
Älä ole noin takakiree! Pikku panot virkistää!
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Virkistä muistiani suoralla lainauksella?
En kaiva vanhoja viestejä historiasta niin kuin sinä teet. Minulle riittää se, että tiedän muistavani oikein ja sen lisäksi tunnen sinut niin hyvin että tiedän mitä edustat ja millainen olet.
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Miksi muuten tulit perskärpästelemään ja sotkemaan Natokeskustelua? Aloit pää märkänä vaahtoamaan ateismista vaikka siitä keskustelu on sillä alueella täysin asiatonta. Luuletko, että olen sinun peppufrendi, jonka pitää viihdyttää sinua ja lievittää yksinäisyyttäsi ja huomionkipeyttäsi?
En ole osallistunut NATO keskusteluun.
Olet luulosairas. Anonyymi kirjoitti:
En ole osallistunut NATO keskusteluun.
Olet luulosairas.Minulla on Suoli24:lla tasan yksi perskärpänen ja se olet sinä. Reppana kuvittelit vielä niin, että olen kääntynyt Natomyönteiseksi sinun perässä 😂 Arvelit vielä, että tulen kohta myös uskoon [sinun perässäsi] eli implisiittisesti myönsit olevasi uskovainen hihhuli etkä ateisti kuten valehtelet täällä ateismipalstalla.
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Minulla on Suoli24:lla tasan yksi perskärpänen ja se olet sinä. Reppana kuvittelit vielä niin, että olen kääntynyt Natomyönteiseksi sinun perässä 😂 Arvelit vielä, että tulen kohta myös uskoon [sinun perässäsi] eli implisiittisesti myönsit olevasi uskovainen hihhuli etkä ateisti kuten valehtelet täällä ateismipalstalla.
Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366