Mutta sen sijaan on kuin vilkkilässä kissoja, siis omatekoisia ja itse itsensä korokkeella nostaneita (profeettoja).
Kukaan näistä jotka kehuvat:
* olen profeetta
* olen Suomen profeetta
* olen se luvattu profeetta...
* olen ylin profeetta...
Kukaan ei ole koskaan todistetusti väittänyt, että olisi Jumalan kutsuma, asettama, valtuuttama!
No, kukin leikkiköön hiekkalaatikollaan, pelatkoon profeetta-peliään!
Mutta varokoon sitä, mitä Jumala on lausunut vääristä profeetoista!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17796283/jumala-ei-ole-asettanut-suomen-profeettaa-----
Jumalalla ei ole profeettoa Suomessa
4
242
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta jo honkkeli.
- Anonyymi
Kukahn se honkkeli on, ellet sinä itse???
- Anonyymi
Jumalahan on todennut jo ajat sitten, profeetat te kivitätte.
Pidätko Jumalaa tyhmänä?
Ja just sen takia hän lähettää poikansa, ristiin naulitsitte sen sitten.
Viimein hän lähettää, nuorimman ja rakkaimman poikansa pelastamaan Teidät, Ukrainan ja maailman sodasta, super inflaatiosta, enerkian puuteesta, ilmaston muutoksresta ja muiststa katastrofeista.
Ja Te: "ikäänn kuin teurastitte" hänet, siihen Teillä varmasti hyvät syyt.
Hulluthan ja sudet vain teurastaa huvikseen ja venäläiset.
Pulaaan jos joudutte, Jumalalla ei ole enää mitään millä autaa Teitä, profeetat tapettu, tai ehkä on, ikään kuin teurastettu karitsa.
Ehkä imiskunnan ainut mahdollisuus, lähestyminen omalla vastuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527