yliannostus aina kivulias?

Anonyymi-ap

onks yliannostus aina kivulias kohtalo vai onks joku lääkeyhdistelmä semmonen mikä ei tuota kipua?

7

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi varmaan parempi jos et miettisi tälläisiä juttuja ja soittaisit vaikka Mieli ry:lle numeroon 09 2525 0111, he osaavat auttaa.

    • Anonyymi

      On aika ristiriitaista, jos ihminen haluaa tappaa itsensä, mutta pelkää aiheuttaako se mahdollisesti vaikka kipua.
      Pohjimmaisena ei varmaankaan ole aito halu tehdä itselleen mitään niin vakavaa, ehkä on vain halu ja tarve päästä ulos vaikeasta elämän tilanteesta.
      Ja siihen on olemassa muitakin keinoja, ei sen takia tarvitse itseään tappaa.

      Ristiriitaa on samalla tavalla, jos joku on itsetuhoinen ja haluaisi kuolla, siltikin voimakkaassa paniikkikohtauksessa kaikkein eniten pelkää, että kuolee.

      Mielen liikkeet ovat todella monimutkaisia, miten kukaan toinen voisi ymmärtää, kun ihminen ei aina itsekään ymmärrä.

      Itsekin vuosia sitten yritin henkeni riistää useampaankin kertaan, mm. lääkkeillä, siinä kuitenkaan onnistumatta.
      Tänä päivänä olen tyytyväinen, että olen edelleen elossa ja elämä sujuu paremmin kuin ennen. Vaikka eihän tämä mitään ruusuilla tanssimista ole, mutta eihän se sitä ole kellään.

      • Anonyymi

        mä vaan mietin ku mun läheinen riisti henkensä lääkkeilä, en tiiä millä. mut jotenki on nyt mietityttäny että paljon sitä sattu vai onks mahollista ettei sattunu. toivon että mahdollisimman levollisesti pääsi lähtemään.


      • Anonyymi

        kyl mä ainaki mielummin valitsen mahd kivuttoman tavan kuolla kun et ehdoin tahdoin valitsen kivuliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyl mä ainaki mielummin valitsen mahd kivuttoman tavan kuolla kun et ehdoin tahdoin valitsen kivuliaan.

        Varmaan jokainen, joka saattaa joskus kuolemaansa ajatella, toivoo, että se tulisi olemaan kivuton.
        Toivottavinta olisi kuitenkin, ettei kukaan lähtisi oman käden kautta ennenaikaisesti.
        Vaikka elämässä vaikeuksia onkin, usein ne ovat ohimeneviä, enemmän tai vähemmän.

        Hänelle, joka mietti kaverinsa mahdollisia kipuja yliannostuksessa, luultavasti on käynyt niin, että kaveri on ollut lääkkeiden vaikutuksesta tajuton, eikä ole kipuja tuntenut.
        Tietenkään asiasta ei voi olla mitenkään varmuutta. He, jotka valitettavasti ovat samalla tavalla tehneet, eivät ole enää olleet kertomassa, miltä tuntui.
        Itselle saa paremmin mielen rauhan, kun ajattelee, että kaverilla ei ole luultavimmin kipuja ollut.

        Toisaalta on hyväkin, että tällaisetkin asiat saavat erilaisia ajatuksia aikaiseksi, ehkä on parempi, kun saa asiat käsitellyksi, eivät jää ehkä sitten niin vaivaamaan omaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyl mä ainaki mielummin valitsen mahd kivuttoman tavan kuolla kun et ehdoin tahdoin valitsen kivuliaan.

        Silloin, kun ihminen ei itse itseään tapa, on aika vaikeaa valita tapaa kuolla.
        Jotkut sairastuvat, jotkut kuolevat vanhuuteen, jotkut onnettomuuksissa, jne. Noita ei etukäteen valita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe