Palstalla häärii ateisti, joka on sukupuoli rasisti rajoittaessaan sadat eri sukupuolet kahteen ja sanoessaan ihmislajilla olevan vain kaksi sukupuolta.
Siare pitää harhaisuutena sitä, jos mies uskoo olevansa nainen ja nainen uskoo olevansa mies.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17799528/montako-sukupuolta-ihmisilla-on#comment-120107568
On tämä aivan kauheaa!
Siare kirjoitti sukupuoli harhoista
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Erotettakoon ateistien yhteydestä kerettiläisenä.
Tosi ateisti tunnustaa ihmislajilla olevan enemmän kuin kaksi sukupuolta.
Jos mies uskoo olevansa nainen ja nainen uskoo olevansa mies, niin se ei ole harhaisuutta.- Anonyymi
Se on kulttuurievoluutiota. Jos esim. mies alkaa lapsesta asti leikkimään nukeilla, pukeutuu hameeseen jne. niin ihmisen aivot muovautuu siihen muottiin.
Mitään kulttuurievoluutiota ei olisi ilman naismaisia maneereja, vaatteita jne. Eläinmaailmassa ei kulttuuria, eikä siksi syytä vaihtaa sukupuolta.
Kun mies tuntee olevansa nainen, niin on loogista, että kulttuuri syrjäyttää biologian, jolloin tulee tarve muuttaa biologiaa.
Evoluution kannattajien on huomioitava kulttuuri, joka muovaa meitä. Kaikenlainen kulttuuri on luksustuotetta, joka on hävitettävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kulttuurievoluutiota. Jos esim. mies alkaa lapsesta asti leikkimään nukeilla, pukeutuu hameeseen jne. niin ihmisen aivot muovautuu siihen muottiin.
Mitään kulttuurievoluutiota ei olisi ilman naismaisia maneereja, vaatteita jne. Eläinmaailmassa ei kulttuuria, eikä siksi syytä vaihtaa sukupuolta.
Kun mies tuntee olevansa nainen, niin on loogista, että kulttuuri syrjäyttää biologian, jolloin tulee tarve muuttaa biologiaa.
Evoluution kannattajien on huomioitava kulttuuri, joka muovaa meitä. Kaikenlainen kulttuuri on luksustuotetta, joka on hävitettävä.Kun vanhemmat ovat toivoneet tyttöä, mutta tulikin poika ja tämä saa sen tietää, niin alkaa sitten pukeutua ja käyttäytyä kuin tyttö, jotta saisi vanhempien hyväksynnän ja rakkauden.
Kehityshäiriö johtaa transsukupuolisuuteen.
- Anonyymi
Biologinen sukupuoli ja sosiaalinen sukupuoli ovat eri asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401