Muista, Marin, kerätä ne jauhojengin

Anonyymi-ap

pienet Minigrip pussit, mitkä sisältää valkoista jauhetta, pois sieltä Kesärannasta.
Sinne muuttaa kohta ihan oikea PÄÄMINISTERI, kansan kukkarosta syövän ja bailaavan bileprinsessan tilalle.

Seuraava ei tarvitse sinun tai jengissi jauhoja, joten kerää ne talteen ja häivy, sut on nähty.

21

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä naiiveja typeryksiä riittää kommentoimaan. Ei voisi olla lapsellisempaa syytä alkaa vainota jotakuta kuin tanssi ja nauru, ja vain tyttöporukassa. Aira Samulin vetänyt tässä pisimmän korren kautta elämänsä. Suositellaan tanssia jokaiselle..
      vapaa- ajallaan saa olla vapaa.
      Tylsiä ihmiset jotka ei tanssi, vaan rautakankeja. Jos sana " jauhojengi" edes on oikein kuultu, on päivänselvästi parodiaa, vitsi. Mustaa huumoria.
      Joku on huorannut eli saanut rahaa siitä( kenties poliittinen juoni) että laittaa julkisuuteen yksityisen videon.

      • Anonyymi

        Sinusta pitäisi Niinistönkin tanssia alasti päissään Kultarannassa joukolla?


      • Anonyymi

        Aira ei ollut pääministerinä.


    • Anonyymi

      Marin on ollut asiallinen, älykäs, harrastaa pitkiä juoksulenkkejä, kurinalainen.
      Miespoliitikkojen likainen elämä kautta historian, naisineen, juomineen ja korruptioineen on itsestäänselvyys.

      • Anonyymi

        Hei alkuun, todista Sanna Marinin älykkyys.

        Niinpä, mahdoton tehtävä.

        Joo, on se kova imuroimaan, ainakin omien juttujensa mukaan. Varmaan juossut Kesärannan tontilla imuri kainalossa joka yö. Varmaan imuroinut jauhoja tontilta mitkä jauhojengiltä pääsi putoamaan.
        En ole juonut edes kaikkia ravintolan viinoja ja olen oikein toimintakykyinen vaikka tulisi mikä kriisi juuri nyt. Lattia on vaan niin kalteva että siksi tässä hopertelen, äläkä sinä Uusivirta nyt lääpi mun persettä, anna mun lääppiä sun persettä.

        Mä voin bailata perse huurussa, koska mulla on lapsenvahtina se Markus kus. Mulla on aina yksityistä aikaa kun mä bailaan, mua ei mitkään pääministerin vastuut tai velvollisuudet koske, ja vielä vähemmin edes alkeelliset käytöstavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei alkuun, todista Sanna Marinin älykkyys.

        Niinpä, mahdoton tehtävä.

        Joo, on se kova imuroimaan, ainakin omien juttujensa mukaan. Varmaan juossut Kesärannan tontilla imuri kainalossa joka yö. Varmaan imuroinut jauhoja tontilta mitkä jauhojengiltä pääsi putoamaan.
        En ole juonut edes kaikkia ravintolan viinoja ja olen oikein toimintakykyinen vaikka tulisi mikä kriisi juuri nyt. Lattia on vaan niin kalteva että siksi tässä hopertelen, äläkä sinä Uusivirta nyt lääpi mun persettä, anna mun lääppiä sun persettä.

        Mä voin bailata perse huurussa, koska mulla on lapsenvahtina se Markus kus. Mulla on aina yksityistä aikaa kun mä bailaan, mua ei mitkään pääministerin vastuut tai velvollisuudet koske, ja vielä vähemmin edes alkeelliset käytöstavat.

        Olikos se vielä näin,että ei yhden ihmisen tarvitse hoitaa kaikkia tarpeitani, voin käyttää muitakin.


    • Anonyymi

      Jätetäämpä nyt se sukupuolen korostaminen pois, jookos?
      Marin on Suomen historian kaikkien aikojen surkein pääministeri, ylivoimaisesti.
      Jopa SDP käski Marinin painua vittuhun johdosta.
      SDP ei ole koskaan ollut vastaavan punikin käsissä, eikä edes kommunistit Suomessa.
      Tästä Marinin aikakaudesta Suomen kansa kärsii vielä pitkään, ja SDP vielä pitempään.

      Tämä korni SDP:n vaalivoitto, varastamalla äänestäjiä muilta hallituspuolueilta, tulee kipeästi nilkkaan seuraavissa eduskuntavaaleissa kun äänestäjät palaavaat aikaisemmin kannattamiensa puolueiden äänestäjiksi.
      Silloin SDP:n paikkamäärä eduskunnassa voi pudota jopa 15 paikan verran.
      Sen siitä saa kun laskee demariksi naamioituneen punikin valtaan.

      Neuvostoliitossa oli aikoinaan lähes vastaava talousnero(Josif Stalin) vallassa, mutta ei edes hän pystynyt vastaavaan tuhoon omana aikanaan.

      Se mitä tuleva uusi hallitus on pakotettu tekemään tuntuu kansan selkänahassa kipeästi, mutta sen aiheuttaja Sanna Mariin joutuu luikkimaan kiven alle lymyilemään.
      Hänen polittinen uransa(onneksi ohi) tuli järkyttävän kalliiksi kansalle.

      Ei hän ollut muuta kuin isoääninen kommunistien politrukki, ihan oikeasti todella vastenmielinen.

      Eikä se jauhojengeily nyt ihan pikkuinen juttu ollut Suomen polittisessa historiassa, siitä hänet tullaan historian kirjoissa muistamaan, kuten perseelleen johdetusta talouspolitiikasta.
      Marin lähtee nokka valkoisena toteuttamaan uusia pettymyksiä uusille tahoille.
      Jauhojengi jee jee tulee mukana kaikkine muine kohuineen.

      • Anonyymi

        Täyttä asiaa💪👍. Marin oli 🇫🇮historian surkein, epäpätevin, ja tyhmin nauta mitä tämän maan poliittisessa historiassa on nähty. Se että tuollaiset nilviäiset 🪳🪱saavat rellestää politiikassa miten huvittaa ei onnistu muualla kuin Suomessa ilman että olisi tullut sanktioita.
        Se mitä saa palkaksi että on pistänyt maan talouden lopulliseen syöksyyn palkitaan tietysti huipputason EU viran ja kovalla palkalla kuten Katainen, Urpilainen ja jne. Tuon enempää ei voi enää kukaan paskoa oman puolueensa (SDP) muroihin. Seuraava hallitus joutuu paikkaamaan tuon ämmän jälkiä vielä piiitkään ennenkuin ollaan edes lähelläkään sitä mitä ennen Sipilää ja Marinia oltiin.


    • Anonyymi

      Marini sai hallituksen pidettyä koossa jakamalla joka puolueelle mitä pyysivät!

      • Anonyymi

        Juu, jakoi jauhoa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jakoi jauhoa kaikille.

        Zelenskikin odottaa yhä niitä hornetteja!


    • Anonyymi

      Instituutioita on nyt ravisteltu aivan riittävästi, kansalaisia pilkattu boomereiksi, natseiksi, rasisteiksi, vihapuhujiksi, rikkaiksi ja vuorineuksetkin saivat osansa.
      Viron pääministeri ei ole pilkannut kansalaisia eikä ravistellut instituutioita, häneltä puuttuu ylimielisyys ja öykkäröinti, siksi jatkaa pääministerinä.

    • Anonyymi

      Ei ihme miten vihaisia kirjoituksia Marin saa neljän vuoden rupeamasta.
      Pöytä oli katettu valtiontalouden tasoitukseen edellisen hallituksen toimesta...suunta oli oikea. Mitä teki vihervasemmistolainen hallitus, heti ensi töikseen kaksinkertaisti avustajien määrän. Seuraavaksi jokainen sai haluamansa hyvityksen....maksoi mitä maksoi. Korona, no se maksoi ja sillä oli muiden tuki ja VAIN SIIHEN. Ei tyttöjen pienissä aivonystyröissä kiertänyt veri kun eivät ymmärtäneet että silloin tavoitteista pitää hiukan joustaa.....perin ymmärtämätön asia kun luonne ei jousta, me jos kukaan osataan hoitaa MUTTA VELAKSI JA TAAS UUTTA VELKAA.
      JA NYT SITÄ VILJAA NIITETÄÄN, NAIKKOSTEN TEKOJA VIHATAAN!

    • Anonyymi

      Tytöt tahtoi pitää vähän hauskaa valtion(kansan) kustannuksella. Jokainen tyttö oli oikea talousnero ja se tuntuu ylenpalttisena hyvänä kansan kukkarossa, nyt meillä on varaa mihin vain.

      Nyt kun Marin sai järjestettyä Hornetit Ukrainaan, niin samalla me voimme antaa Finnairin koneet Ukrainaan, koska Suomessahan ne olisivat vain elitin käytössä. Tytöt voi lennellä yksityiskoneilla.

      Nämä julkeat yksityisautot otetaan valtion haltuun ja laitetaan menemään Ukrainaan ja Sudaniin. Tämä päätöshän on Maria Ohisalon tekemä. Samalla määrätään pieruvero ihmisille ja eläimille, koska metaani. Ensi kuun alusta vero on kympin pieru.

      Tämä ruotsin kielinen komukka, Andersson sai tahtonsa läpi, ja ensi kuun alusta kukaan yksityishenkilö ei saa omistaa enää edes kusen polttamia kalsareita, puhumattakaan muusta omaisuudesta. Nykyisille ja entisille ministereille annetaan rajaton käyttöoikeus kaikkeen valtion omistamaan hyvään.

      Saarikko roikkuu vieläkin Suomi nimisen lehmän utareissa yrittäen saada vielä lypsettyä viimeisenkin herkkutipan ulos ennen Suomi-lehmän teuraalle menoa.

      Henriksson on valmiina lähtemään pakolaiseksi Ruotsiin. Istuu jo soutuveneessä Turun satamassa airot vedessä.

      Mitä me tästä hallituksesta tulemme muistamaan?
      Alle minkään arvostelun menneestä taloudenpidosta, epämääräisistä pääministerin biletyksistä, samaisen henkilön aamiaisten syömisestä(tuhat euroa kuukaudessa) kansan piikkiin. Hornetti horinoista. Ja suurimpana tulee olemaan kansan kurjistaminen joka tulee viiveellä.

      Siinä hallituksessa ei ollut kuin nämä viisi naisoletettua(voivat olla muun sukupuolisia) ministereinä. Hehän marssivat aina lehdistön eteen kuin lauma variksia kun piti antaa joku tiedonanto mistä tahansa.

    • Anonyymi

      Marin, Andersson, Ohisalo eivät jatka roskasakkiensa keulakuvina.
      Milloin Saarikko ilmoittaa jättävänsä mullikka puolueen puheenjohtajuuden?
      Henriksson jatkaa ilman muuta koska hurri.

      Toivottavasti tuo viisikko osaa hävetä silmätkin päistään. Ja sitten sokeain liiton puheenjohtaja kilpaan.

    • Anonyymi

      Kuis toi Marin voi olla noin luuranko, kun kuitenkin melkein tonnilla söi ilmaisia aamupaloja kuukaudessa Kesärannassa verovaroilla?
      Olen aika suursyömäri itse, mutta en kyllä aamupaloihin saa menemään edes 200 euroa kuukaudessa. Enkä kaikkeen syömääni saa menemään 1000 euroa kuukaudessa, vaikka tulee syötyä muutaman kerran kuukaudessa ravintolassakin.

      Tai no, ilmaisia tai ilmaisia. Maksoi sitten, ainakin osan, takaisin kun jäi kiinni. Tosin sittenhän alkoi oikea valehtelijan kierros, valheita valheiden perään siitä mitä ne aamupalat maksoivat.
      No mutta, sellaisia nämä kommunismin kukkaset, politrukit, ovat, läpeensä mätiä.

    • Anonyymi

      Juuri tulleen hevosmiesten uutistoimiston mukaan Kesärannassa on nähty satusetä Haapala , Orpo ja Purra epätoivoisesti penkomassa Sannan roskiksiä. Orpo löysi tyhjän Anni Helenan jauhopussin joka on selvä todiste huumeiden käytöstä.
      Haapalalla on jo otsikkokin valmiina: Sanna käytti Anni Helenalta saamaansa kokaiinia biletysjuhlissaan!

    • Anonyymi

      Ai niin, Marinhan oli Pariisissa sen yhden homppelin kanssa.
      Miksi muuten narkomaanit tykkää käydä pariisissa? No sieltähän saa lähes vapaasti ostettua Subutexiä euron kappale, vaikkapa Metrossa.
      Siitähän oli ihan elokuvakin kuinka lapin narkkijengi lähti Pariisiin Subuilemaan.

      Kun mikään ei riitä.

      • Anonyymi

        Vanha viidakon sanonta, ei paska timantiksi muutu, vaikka kuinka puristelee. Sama koskee Marinia.


    • Anonyymi

      Nyt jauhonosto ligviteetti vaikeutuu...

      • Anonyymi

        Kyllähän Anni Helenan jauhoja saa ihan hyvin K-kaupoista!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe