Eläimellinen meno seurakunnassa

Anonyymi-ap

Kokemuksia Helluntaiseurakunnassa...

"Olen kerran käynyt Lammin helluntaisrk.ssa Järvisen kokouksessa, ja toiste En mene.
Siellä kokouksessa ei ne eläin äänillä kiljuvat ja vääntelehtivät naiset ainakaan olleet Jumalasta.
Kesken oli pakko poistua,
kun porukka rupes kiljumaan ja haukkumaan kuin jokin eläin. ja porukka meni rukousjonoon kaatumaan ja kaadettavaksi jos ei meinannut ruveta kaatumaan.
Missä kohtaa Raamatussa oli tätä kaatumista kun apostolit julistivat evankeliumia."

27

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailaiauus ei ole uskonpuhdistusta ja protestanttisuutta.
      Heillä on aivan muut henget ja villitykset.

Matteuksen mukaan 7:6

Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä (protestantteja).

• Anonyymi

Voiko joku selittää kun helluntailiikkeessä puhutaan Pyhästä Hengestä ja omitaan se itselleen, mutta kun
      heidän kokouksissaan kuullaan kuitenkin eläinääniä ja muuta
      iljettävää toimintaa ja ne vielä silminnähden.
      Toiminnassa pyörii paljonin rahaa jolla on tärkein rooli.

• Minä en ole koskaan ollut kokouksessa, missä olisi kuullut eläinten ääniä, ei edes norsun törähdyksiä. En tiedä, missä kokouksessa sinä olet ollut.

Mistä tiedät, miten paljon rahaa pyörii toiminnassa ? Seurakunta tarvitsee rahaa, mistä maksetaan palkat, sähkö, lämpö, vesi ja muut menot.

• Anonyymi

Helluntailaisuudessa on tulikouluja ja käytännön harjoituksia eläinäänistä hulluntai twistillä.
      Mahtavaa puhua joukkkohurmoksessa kielillä.

• Anonyymi

Jos jättäisitte edes lapset rauhaan

"Seurakunnassa lapsia uhkailtiin helvetillä ja "tempauksella", jossa oikein uskovat temmataan taivaaseen ja syntiset jäävät maan päälle kuolemaan. Pelkäsin tätä tempausta todella paljon. Saatoin herätä yöllä kauhuissani siitä, että vanhempani oli temmattu ja minut jätetty, hylätty. En vieläkään oikein kestä yöllistä hiljaisuutta, kuuntelen lähes aina musiikkia hiljaisella."

• Anonyymi

Lapset piti mennä kokouksiin istumaan pitkäksi aikaa kuuntelemaan aikuisille tarkoitettua sanomaa tarhan tai koulun jälkeen oltiin virkeitä lähtemään,usein uni tuli väsymisen takia,on noloa unitella kokouksessa. Seurakunnasta soitettiin lasten siunaamisesta sängystä ylös ja menoksi uniasun päälle kokousasu ei aikaa unitella molemmin puolin saatettiin autoon hieman huippasi syömättä ja juomista sekä aamutoimet ehtii sitten illalla,mutta ketään lapsista ei ole missään näkynyt.Vanhimmistoveljien lapset kasvoivat erilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset piti mennä kokouksiin istumaan pitkäksi aikaa kuuntelemaan aikuisille tarkoitettua sanomaa tarhan tai koulun jälkeen oltiin virkeitä lähtemään,usein uni tuli väsymisen takia,on noloa unitella kokouksessa. Seurakunnasta soitettiin lasten siunaamisesta sängystä ylös ja menoksi uniasun päälle kokousasu ei aikaa unitella molemmin puolin saatettiin autoon hieman huippasi syömättä ja juomista sekä aamutoimet ehtii sitten illalla,mutta ketään lapsista ei ole missään näkynyt.Vanhimmistoveljien lapset kasvoivat erilleen.

Onhan sitä maailmassa. Lasten on paettava kotoa, humalaista isää ja myös joissain äitiäkin.
        Mone norkoilevat yömyöhään kadulla, kun kotia ei ole menemistä.
        Eräätkin kertoivat tv7 skan ohjelmassa, että ostivat viimeiset suklaapatukat ja kiipesivät kerrostalon katolle, että hyppäävät tätä pahaa maailmaa pakoon kuolemaan.
        Eli sellaisen perheen lapset, heille koti on helvetti.

Nuoruuteni kodin naapureissa, eri perheistä, pari äitiä, hyppäsi kahdeksannesta kerroksesta kuolemaan, eri aikoina, väkivaltaista ja ikävää miestään pakoon.
        Ikävä vain, ne miehet olivat meidän talossa töissä.

Olikohan näillä miehillä aikuisille kuuluvaa sanomaa, jota toi jälkipolville sitä murhetta.

Josku näen kaupassa tuon toisen perheen jälkipolvea kääntymässä.

• Anonyymi

Kaatajapapit eivät kuulu kristittyjen seurakuntaan. Helluntailainen Juha Norolampi ainakin julistaa perinteistä parannus saarnaa.

• Anonyymi

Niin, kirkkoherra Tampereella toimi juuri näin, porukkaa tuli bussilasteittan ympäri Suomea.
        Hän oli kuuluisa siitäkin, että ruumishuoneella rukoiltiin kuoleelle elämää.

Ehkä tämän kirkkoherran käsissä oli niin Pyhän Hengen voimaa, että ihmiset eivät pysyneet pystyssä, Pyhä kohtasi ihmistä. Mene ja tiedä.

• Anonyymi

Upotus >< Kaataminen <> Tempaus (kolminaisuus helluntailaisuudessa)

- näillä päääsee pitkää...lle ja korkealle

• Anonyymi

Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

• Anonyymi

Taidat itse syyllistyä nyt syytekohtiisi kun rupeat panettelemaan silminnäkijöiden todistuksia eksytyksistä ja eksyttäjistä.
        "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa",
        et kestä kun mätä paljastuu teiltä Shavuot:in nimen omineilta susilta lammasten vaatteissa!
        Onneksi kohta tulee se Malakian kirjan lupaama, joka puhdistaa !

• Anonyymi

Helluntailaisuudessa pilkataan kristittyjä ja protestantteja.
      Jättäkää edes pienet lapset rauhaan rakkaat helluntailaiset.

• Anonyymi

Tuollaistako se on se helluntailaisten lähimmäisten rakkaus ja toinen toistensa kunnioittaminen ?
        Vai ovatko täällä äänessä vain hiukan mieleltään sairaat yksilöt ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaistako se on se helluntailaisten lähimmäisten rakkaus ja toinen toistensa kunnioittaminen ?
        Vai ovatko täällä äänessä vain hiukan mieleltään sairaat yksilöt ?

Raamattu varoittaa lähtemästä helluntailaiseksi väkevämpien hengellisten kokemuksien houkuttelemana..

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• En ole koskaan kuulut siinä seurakunnassa, missä käyn, pilkattavan kristittyjä ja protestantteja.

Tietysti voisin pilkata esi-isääni ja äitiäni, jotka murhasivat miehen ja heidät teloitettiin, voisin pilkata siitä, että he luterilaisena syyllistyivät murhaan. Mutta minä säälin häntä ja hänen vaimoaan ja heidän lapsiaan. Heillä oli monta lasta, nuorin oli 4-vuotias, kun heidät mestattiin. Lapset joutuivat kärsimään paljon vanhempiensa tähden. Eivät olleet minun esivanhempani esimerkillisiä luterilaisia. Mutta en minä yleistä, että kaikki luterilaiset ovat murhaajia, vaikka esivanhempani olivatkin.

En ole koskaan kuullut, että me ahdistelisimme lapsia. Minusta pedofiilit ahdistelevat lapsia.

• Anonyymi

Pyhä Henki joka mahdollisesti paljasti kuulijoissa riivaajiahengen:
      Mark1: 26 Silloin saastainen henki kouristi miestä ja lähti hänestä huutaen kovalla äänellä.

• Anonyymi

Sielujen pyydystys on saatanan juoni.
      Mitähän ihmeitä tapahtuu kokouksessa.
      Kokous alkaa hengen pumppaamisella.

• Olen käynyt Paavo Järvisen kokouksissa, mutta ei silloin ole ollut tuollaista, mitä kirjoitit. Kävin ruokoiltavanakin ja Paavo Järvinen rukoili puolestani. Hän sanoi, että Jumala parantaa minun alemmuudentunteeni. Ja Jumala on parantanut minut siitä. Ennen olin kuin maan matonen ja annoin kaikkien ihmisten pyyhkiä jalkansa minuun, tein kiltisti ihmisten mielen mukaan. Mutta ei siellä kiljuttu eikä kukaan nainen vääntelehtinyt. Eikä kukaan haukkunut kuin koira eikä naukunut kuin kissa, ei kuulunut myöskään norsun törähdyksiä eikä hevosen hirnumista.

Meitä ihmisiä on kaikenlaisia, minä hämäläisenä en oikein meinaa ymmärtää savolaisia. Tätini on savolainen ja hänen käytöstään en meinaa ymmärtää. Jos joku on luonteeltaan iloinen, minulta meinaa palaa käämit hänen kanssaan, mutta minun pitää ymmärtää, että me ihmiset olemme niin eri luontoisia. Enhän minä voi vaatia, että kaikki ihmiset olisivat samanlaisia kuin minä.

Minun ystäväni kuuluu Lammen helluntaiseurakuntaan, täytyy kysellä, millaista menoa siellä on. Hän on hyvin rauhallinen luonteeltaan ja olisi kyllä kertonut, jos Lammilla olisi tuollaista, mitä kirjoitit.

• Anonyymi

Sinähän se varsinainen pilkkaaja olet, katso nyt Järvisen hengen heimolaisia youtubesta Kenneth Copeland kokouksia niin tiedät mistä oli kyse, tai Heidi Baker niin sinullekin saivartelijalle selviää.
        Hyvin on Herra teistä sanonut: "Kuulemalla kuulkaa, mutta älkää käsittäkö."

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se varsinainen pilkkaaja olet, katso nyt Järvisen hengen heimolaisia youtubesta Kenneth Copeland kokouksia niin tiedät mistä oli kyse, tai Heidi Baker niin sinullekin saivartelijalle selviää.
        Hyvin on Herra teistä sanonut: "Kuulemalla kuulkaa, mutta älkää käsittäkö."

Minä en ole katsellut Kenneth Copelandin kokouksia. En ole katsellut myöskään Heidi Bakerin kokouksia. En halua katsella sellaisia julistajia, jotka eivät julista raamatun sanaa.

Joskus olen ostanut kirjan ja alkanut lukea sitä. Sitten olen huomannut, että siinä on raamatun vastaista kirjoitusta. Silloin olen laittanut kirjan paperinkeräykseen.

Miksi olen pilkkaaja ? Kerro minulle, että voin tehdä parannusta. En halua pilkata ketään. Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen, niin kuin sinullakin. Minä en tunne sinua, etkä sinä tunne minua, silloin meidän on vaikea sanoa mielipiteitämme toisistamme.

Siitä on vuosia, kun kävin Järvisen kokouksessa. Minusta se oli hyvä kokous. Hän piti hyvän saarnan, siellä ei ollut mitään sellaista, mikä olisi ollut erikoista, esim. erikoisia ääniä rukouksen aikana. Hän oli silloin Hollolassa. En ole häntä katsonut youtubessakaan pitkään aikaan.

• Anonyymi

Hälytyskellojen pitäisi soida ja kovaa.

Parhamin syyte tuli sodomiasta.

Engl.kielisissä maissa sodomialla tarkoitetaan myös eläinten kanssa parittelua.

Hyi saatana sentään!

• Anonyymi

Sodomia
        Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin. Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin ja eläimiinsekaantumiseen. Wikipedia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sodomia
        Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin. Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin ja eläimiinsekaantumiseen. Wikipedia

Katos kuule kun melkein joka savussa on tietokoneet ja netit !
        Tajusitko..., no tuskin.

• Anonyymi

Tuollainen alun mainittu hurmosuskovaisuus ja teatraalisuus ei ole Jumalasta. Ihan järkytti aloittajan kuvaelma mitä kokouksessa tapahtuu. Pysy kaukana tuollaisesta.
      Mistähän ovat ottaneet vaikutteita. Tosi kristillisyys on tuollaisista sirkus huveista kaukana.
      Kristilliset kokoukset ovat tai pitäisi olla hengen, rauhan ja rakkauden täyttämiä hengellisiä turvasatamia, jossa fokus on Raamatun yhteisessä tutkimisessa, hengellisissä lauluissa ja Raamattuun perustuvissa puheissa.
      Jokainen voi sätkyä ja kieriä kotonaan transsissa tai muussa ihmetilassa.

• Anonyymi

Paavo Järvinen onkin harhaopettaja ja vieraiden henkien markkinamies!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2789
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1546
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79