Kamalaa
Ilkka pohjalainen kirjoittaa aiheesta
Nainen houkutteli miehen Vaasasta Seinäjoelle – Päiväkodin pihassa hänen kimppuunsa kävi neljän hengen joukko.
Miten tällaista voi sattua Seinäjoella?
Nainen houkutteli miehen Vaasasta Seinäjoelle pahoinpitely alkoi
16
275
Vastaukset
- Anonyymi
Koska huumeet, siksi.
Koska raamattuvyöhyke, siksi.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815191r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Koska huumeet,siksi. Koska äärivasemmisto,siksi. Koska haittamaahanmuutto, siksi. Koska työttömyys,siksi. Koska vapaakasvatus,siksi.
- Anonyymi
.. ja koska raamattu, siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. ja koska raamattu, siksi.
Koska koraani,siksi.
- Anonyymi
Mus.....et.
- Anonyymi
Tummat.
- Anonyymi
Koska naiset,siksi
- Anonyymi
Mesu ja Helly Hanssenit Haii
- Anonyymi
Romanit voisi pistää kaikki venäjälle
- Anonyymi
Junan tuomia.
- Anonyymi
Voi kuule sisko hyvä.Se on tänään kansallinen romaanipäivä.
Tenho on jo rippikoulun jälkeen hakenut eläkkeelle mutta eivät oo päästäneet kun auto ja hevoskauppa kannattaa.
Kelatuki on mukava lisä pimeän tulon päälle.Polle tuo ja Mersu vie- Anonyymi
ja seinäjoki vahvistaa mainettaan väkivalta keskuksena joka viikko. ainut etu siitä taitaa olla se että nyt kun ruvetaan suunittelemaan vaasan lääninvankilan sulkemista/muuttoa museo ym tllaksi tulee iso luultavasti avovankila näille vain
- Anonyymi
Koska oli tyhmä, eikä ajatellut yläpäällä vain alapäällään..
- Anonyymi
Ei tainnut saada pillua Vaasan mies.
- Anonyymi
Onneksi jäivät kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398