Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi? Nyt saisi pomminvarmaa tietoa. Älä epäröi, tartu tilaisuuteen!
P.S. Ruiks.
Ennustan taas persesilmästä! Kysy tulevaisuudestasi!
3
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kakka tulee. Mikä on mummoni lähestyvä kuolinpäivä? Ois nimittäin fyffee tulossa. Porssen tilaus pitäis tehrä...
Rampa homo 19v, Vantaa - Anonyymi
Heips täältä aurinkoisesta Monacosta
olen 60 vuotias miljardööri poikamies. Seurustelen 25 vuotiaan kauniin povikaunottaren kanssa. Kolme kuukautta on vietetty yhdessä laatuaikaa,
Olen ostellut hänelle timanttikoruja ja antanut uuden Porchen lahjaksi.
Nyt hän on alkanut kyselemään joskos mentäisiin naimisiin kun niin paljon tykätään toisistamme. Miten on Pieris näetkö sieltä silmästäsi milloin hääkellot soivat meille.
Onko rakkautemme aitoa, Olen kiinnostunut hänen povestansa ja hän on kiinnostunut lompakostani. Eikös juuri se olekin sitä aitoa pyyteetöntä kahden ihmisen välistä rakkautta. Kerro pian. - Anonyymi
Pieris, olet saanut paljon postia tulevaisuudestaan huolestuneilta kollegapaskojiltasi.
Nyt ryhdistäydy, tutki ruparesoriasi ja kakkelbergmarjojasi, ja, oi tietäjä, kerro meille.
Laita samaan myös lotto- ja eurojaskanummerot. Stana.
T: Persauki-Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877