Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi? Nyt saisi pomminvarmaa tietoa. Älä epäröi, tartu tilaisuuteen!
P.S. Ruiks.
Ennustan taas persesilmästä! Kysy tulevaisuudestasi!
3
230
Vastaukset
- Anonyymi
Kakka tulee. Mikä on mummoni lähestyvä kuolinpäivä? Ois nimittäin fyffee tulossa. Porssen tilaus pitäis tehrä...
Rampa homo 19v, Vantaa - Anonyymi
Heips täältä aurinkoisesta Monacosta
olen 60 vuotias miljardööri poikamies. Seurustelen 25 vuotiaan kauniin povikaunottaren kanssa. Kolme kuukautta on vietetty yhdessä laatuaikaa,
Olen ostellut hänelle timanttikoruja ja antanut uuden Porchen lahjaksi.
Nyt hän on alkanut kyselemään joskos mentäisiin naimisiin kun niin paljon tykätään toisistamme. Miten on Pieris näetkö sieltä silmästäsi milloin hääkellot soivat meille.
Onko rakkautemme aitoa, Olen kiinnostunut hänen povestansa ja hän on kiinnostunut lompakostani. Eikös juuri se olekin sitä aitoa pyyteetöntä kahden ihmisen välistä rakkautta. Kerro pian. - Anonyymi
Pieris, olet saanut paljon postia tulevaisuudestaan huolestuneilta kollegapaskojiltasi.
Nyt ryhdistäydy, tutki ruparesoriasi ja kakkelbergmarjojasi, ja, oi tietäjä, kerro meille.
Laita samaan myös lotto- ja eurojaskanummerot. Stana.
T: Persauki-Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937