Tik tokis mamu haastaa kenet seinäjokisen!hieno mies!mistähän vaan on hieno mies on palkokasvin tuotteen ottanut sieraimiinsa🤣ja onkohan etelän vetelä suunnitellut pakotiensä kuinka hyvin jos sattuukin et tuleekin käkättimeen?? On vaan pitkiä tunteja olla ottavansa osapuolena ennen kuin seuraava juna lähtee!!niin ja mihin junaan kaveri pääsee/laitetaan!!
Haastaa kaikki seinäjokiset
11
202
Vastaukset
- Anonyymi
ei täkäläiset uskalla hakata kun porukalla pienempiään,puukolla
- Anonyymi
Ei puukolla enää husi ku naiset. Aseet on nykypäivää. Miksi käydä salilla ku muitakin vaihtoehtoja on? Kysyi yksi poika männäviikolla torilla.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178158694
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lapsellista touhua, tappelu. Lukekaa mieluimmin sivistäviä kirjoja.
- Anonyymi
Mut mitä kun hiekka/camelin pas,,,a rakennetuista majoista on lähdetty sivistyksen pariin niin mitä odottaa!ne ei ymmärrä kuin väkivaltaa !!ja jos olet erimieltä,ni sinä rasisti!tai sit joku viisas vetää vihapuhekortin heti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mitä kun hiekka/camelin pas,,,a rakennetuista majoista on lähdetty sivistyksen pariin niin mitä odottaa!ne ei ymmärrä kuin väkivaltaa !!ja jos olet erimieltä,ni sinä rasisti!tai sit joku viisas vetää vihapuhekortin heti!!
Se on just näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sivistyneen toivois osaavaan kuitenkin kirjoittaa edes pari lausetta oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sivistyneen toivois osaavaan kuitenkin kirjoittaa edes pari lausetta oikein.
Anteeksi kun en osaa vielä kunnolla suomea. Sinä olet rasisti kun haukut minua.
- Anonyymi
Tuu läski torille
- Anonyymi
Mistä muusta tiedät että hän on ylipainoinen paitsi siitä että luultavasti original seinäjokinen?
- Anonyymi
"Tik tokis mamu haastaa kenet seinäjokisen" Häh? Saisiko saman selvällä Suomen kielellä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388