Oletteko te muut Juntit altistuneet aivopesulle kuten minä, joka ajattelen tätä aihetta alituiseen.

Anonyymi-ap

Satujen kertominen, kopioiden väsäily, päivämäärien väärentely ja poistaminen, vanhojen kuvien kaivelu ja muistelu, ympärivuorokautinen päivystys, tyhjänpäiväisistä asioista höpseminen, mielikuvituskaverit ja itsensä kanssa keskustelu, velkojen muuttaminen saataviksi, unohtaminen, muuttuvat tarinat, väärin muistaminen, lukemattomat erilaiset työhistoriat, sankarillisia ammatteja, miljoonacondoja, Rolls Royceja, titaaniamex-kortteja, uhoa, kehuskelua rusinavaimolla ja monilla asioilla joilla ei voi kukaan kehua, halpa on mahtavaa erinomaista ja kallis narsismia.
Koko elämäsi on silkkaa itsepetosta ja olet onnistunut alistamaan vain yhden ihmisen väkisin uskomaan satuihisi, mutta ei hänkään oikeasti usko. Esittää vaan.
62 vuotias... hehhehheh!

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

laiffila lisääntyykö ahdistuksesi...

• Anonyymi

Noista ns. harhoista, minun ei tarvitse väärennellä päivämääriä, laiffila, kun voi ottaa kuvat suoraan paikanpäältä, voit toki laittaa oman vaimosi kuvan katsotaan onko sellaista edes olemassa, edes rusinan muodossa, ei minulla ole ollut mitään sankariammatteja, nuoriso ja tietokonetöitä, ja niihin ylempi korkeakoulututkinnot, joka ovat pakollisia viran saamiseksi, tosin palkkataso on ollut kohtuullinen varsinkin viimeisessä ammatissa että eläke on varsin hyvä, lopun elämääni... miten on meinaatko jatkaa taideteoksien väsäilyä kattiloista, possoista, ja näyttää selkeästi avohoidon tason suomessa, sekä keskustelua itsesi kanssa, kommenttejasi tukien, milloin mitenkin...

• Anonyymi

Mielisairaan ja liikuntakyvyttömän erakon loputon valehtelu, lapsekkaat turinat ja herjat ovat siis nykyisin aivopesua? Mulla on mennyt sitten tietosanakirjat vanhoiksi, sillä niissä ei lue aivopesun kohdalla mitään tuollaista.

• Anonyymi

en ole puhut mitään aivopesusta laiffila, tällä palstalla koskaan, väitän että olet vain kokemusasiantuntija sekä avohoitopotilas, joka hoitotasapaino on pahasti pielessä, eikä minulla ole mitään tekemistä avauksen kanssa... ainoa työpaikka mihin sinulla on resursseja on kuntouttava työtoiminta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole puhut mitään aivopesusta laiffila, tällä palstalla koskaan, väitän että olet vain kokemusasiantuntija sekä avohoitopotilas, joka hoitotasapaino on pahasti pielessä, eikä minulla ole mitään tekemistä avauksen kanssa... ainoa työpaikka mihin sinulla on resursseja on kuntouttava työtoiminta,

en ole puhunut mitään, ja ystäväni senssu se oli, joka päästi löysät potatot kellohameeseeni, en minä itse... KHIAI!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole puhunut mitään, ja ystäväni senssu se oli, joka päästi löysät potatot kellohameeseeni, en minä itse... KHIAI!!!

Ja näin Pattayan matkailusaitin tasoa pitää yllä rakkaista rakkain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe