Sellanen pääsiäisyllätys

Anonyymi-ap

Naisystävä raskaana. Ei ollut ihan suunnitelmissa...

87

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen vasektomiaa.

• Anonyymi

Ei tähän tapaukseen. Sanoin tuon yleisellä tasolla.

• Anonyymi

Kyllä ehkäisykin voi pettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ehkäisykin voi pettää

Tottakai voi, mutta vasektomia toimii yli 99 prosenttisesti eli on yksi parhaista ehkäisymuodoista. Tosin seksistä kokonaan pidättäytyminen on vieläkin parempi. Näin naisena sanon, että kumppanina mies, jolle on tehty vasektomia olisi lahja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai voi, mutta vasektomia toimii yli 99 prosenttisesti eli on yksi parhaista ehkäisymuodoista. Tosin seksistä kokonaan pidättäytyminen on vieläkin parempi. Näin naisena sanon, että kumppanina mies, jolle on tehty vasektomia olisi lahja.

No eiks se aja saman asian kun mies käyttää kumia? Mitä se naiseen vaikuttaa? Miehestähän se kumi tuntuu tunnottomalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tähän tapaukseen. Sanoin tuon yleisellä tasolla.

Tässä kohtaa lobotomia olisi ehkä parempi vaihtoehto... Tai sitten vain nauttia perhe-elämästä täysillä. Lapset on ihania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiks se aja saman asian kun mies käyttää kumia? Mitä se naiseen vaikuttaa? Miehestähän se kumi tuntuu tunnottomalle.

En minä kumin käytössä itseäni ajattelekaan, vaan sitä miestä! Minullehan se on vain plussaa, jos miehellä on miellyttävämpää meininki, joten mieluusti sen kumin jättää pois. Ehkäisypillerit taas lisäävät mm. veritulppariskiä, joten niitä ei mielellään käyttäisi kun lääkärin toimesta on käytännössä yhdistelmäpillerit kohdallani kielletty. Ja lapsia en halua. Siksi mies, jolle on tehty vasektomia olisi ihan unelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasektomia on hyvä vaihtoehto, ellei kirvestä halua käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä kumin käytössä itseäni ajattelekaan, vaan sitä miestä! Minullehan se on vain plussaa, jos miehellä on miellyttävämpää meininki, joten mieluusti sen kumin jättää pois. Ehkäisypillerit taas lisäävät mm. veritulppariskiä, joten niitä ei mielellään käyttäisi kun lääkärin toimesta on käytännössä yhdistelmäpillerit kohdallani kielletty. Ja lapsia en halua. Siksi mies, jolle on tehty vasektomia olisi ihan unelma.

Kuparikierukka ja allergiselle on hormoni kierukka, kesto saattaa olla nykyään jopa 7vuotta. Mensukki jää vähäisiksi tai loppuu kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se kumi voi tuntuu ikävältä naisestakin. T. Kokemus: ärsyttävä riekale ihoa vasten ja kuivattaa limakalvoa, toki satunnaisiin suhteisiin ehdottoman hyvä (pidemmässä suhteessa kiva tuntea toinen kokonaan, myös tuleminen, täysin eri asia kumin kanssa, ei voi samana päivänä puhua, mutta tosiaan satunnaisessa seksissä paras käyttää, jos ei mieli epätoivottuja yllätyksiä, esim. sairauksia, joihin ei tiedetä parannuskeinoa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi. Aika myöhästä on tässä tapauksessa röörejä katkasta.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17817547y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kukko käynyt munimassa 😁

• Anonyymi

Tai talonmies🤭

• Onneksi olkoon! Ja hyvä sinällään, ettei ollut yllätysmunasta kyse...

• Anonyymi

Eihän sitä vielä tiedä, vai onko postinkantajan näkönen kersa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä vielä tiedä, vai onko postinkantajan näkönen kersa 😁

Haitanneeko tuo, jos postinkantaja on kivan näköinen? Ehkä jopa työteliäs ja älykäskin?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Haitanneeko tuo, jos postinkantaja on kivan näköinen? Ehkä jopa työteliäs ja älykäskin?

Ei ne postimithet osaa nykyisin edes lukea, kun eivät tunne länsimaisia kirjaimia😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne postimithet osaa nykyisin edes lukea, kun eivät tunne länsimaisia kirjaimia😁

Se riippuu postimiehestä, ei ne kaikki ole 150cm aasialaisia vipeltäjiä 😁

• Anonyymi

Se riippuu postimiehestä, ei ne kaikki ole 150cm aasialaisia vipeltäjiä 😁

Se on totta. Tässäkin espoolaisessa lähiössä vaihtui posteljooni takaisin kantaväestöön kuuluvaksi kun kerrostalolaisten päivät kuluivat väärien postien viemisessä oikeisiin postiluukkuihin lukutaidottomien jäljiltä.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Tässäkin espoolaisessa lähiössä vaihtui posteljooni takaisin kantaväestöön kuuluvaksi kun kerrostalolaisten päivät kuluivat väärien postien viemisessä oikeisiin postiluukkuihin lukutaidottomien jäljiltä.😁

Eipä yllätä 😁
        Mulla sikäli hyvä mäihä, että alueen postikuski on alakerran vietnamilaispariskunnan rouva, niin ainakin tää rappu menee täysin oikein aina. Ja kiva perhe kaikkinensa, ne muksut on aivan loistavia vipeltäjiä 😁

• Anonyymi

Oletteko nähneet älykkään postinkantajan? Työteliäskin on harvinaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletteko nähneet älykkään postinkantajan? Työteliäskin on harvinaisuus.

Mulla asuu kaks alakerrassa, haluutko tulla jutteleen niille?

• Anonyymi

Onneksi olkoon!

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Todella outo paikka ilmoittaa asiasta. Ikäväpalsta?

• Anonyymi

Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta soolona seksi on turvallista

• Anonyymi

Uittuilulle on monta tapaa.

• Anonyymi

Muistu mieleen hektorin laulu kesäyllätys sisko paljastu lesboksi. Näitä yllätyksiä aina sattuu.

• Anonyymi

Kinder suprise 🤭 Lapsi tuo elämääsi jotain uutta ja uuden rakastavan ihmisen. Onnea.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Kinder pääsiäinen! Onnea ihan rutosti!! 🥳🥳🥳🥳🥳

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos

Kyl se siitä iloksi muuttuu ja taitaa sitä ollakin jo! Ajatella saat panna kiimaista raskaana olevaa naista monta kuukautta ennen ku paketti rojahtaa luukusta alas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se siitä iloksi muuttuu ja taitaa sitä ollakin jo! Ajatella saat panna kiimaista raskaana olevaa naista monta kuukautta ennen ku paketti rojahtaa luukusta alas.

:) :)

• Anonyymi

Ja sitten muutaman kuukauden päästä vauva syntyy ja ihmettelette: "P*rhana, kuis se on ehtinyt noin paljon jo rusketusta saada? Johtunee kait äidin solarium-sessioista."

• Anonyymi

Kannattaa harrastaa anaaliseksiä, niin ei tuu kukaan raskaaksi.

• Anonyymi

No joko sinä stna täällä sen ilmoitat! Joka asia meidän suhteesta kerrottava julkisesti meidän suhteesta! Tosi kiva olla julkisessa suhteessa missä se että kaverisi saa tietää kaiken on tärkeämpää kun mun tukena oleminen. Ei ole enää OK tämä mulle 😢😢😢 ota vastuu se on nyt meidän 🤰 vastuu.

• Anonyymi

Luulin että on sulle ok kertoa :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että on sulle ok kertoa :(

Ei todellakaan ole, tiedän nyt että olet toinen näistä.

• Anonyymi

Oletko niin tohveli että et tiedä että naimisesta voi tulla seuraamuksia.

• Anonyymi

Kuka on onnelinen äiti.

• Anonyymi

Intialainen vauvantekokone

• Anonyymi

Ja ikää tulevilla vanhemmilla on paljonko

• Anonyymi

32 ja 40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

32 ja 40

Mies 65 ja nainen 29

• Anonyymi

No jos ei ollu suunnitelmissa ja tiesit että naisystäväsi ei syö e-pillereitä ni miksi et käyttäny kumia

• Anonyymi

Kuka on sanonut ettei ole käytetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sanonut ettei ole käytetty

Saahan niihin tehtyä reikiä ;). Saa vain toivoa ettei toinen huomaa ennenkuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi

Onko palstahemmo Toni Kortela lapsen isä?

• Anonyymi

Miten tämä uutinen edes liittyy ikävä palstalle?

• Anonyymi

No onhan tuo ikävä asia, kun tuli yllätyksenä paksuksi

• Anonyymi

Paljon onnea. Kyllä tänne lapsia mahtuu enemmänkin ;)

• Anonyymi

Jätä se sika! Ei lapsi ole sinun.

• Anonyymi

No kumman se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kumman se on.

Posteljoonin. Eukkos anto sille ja nyt ujuttaa sitä sun maksettavaks.

• Ei muuta kuin onnittelut ylläristä 😁

• Mistä toi vahingonilo? 😂

• randombypasser kirjoitti:

Mistä toi vahingonilo? 😂

Ei se ole vahingonilo. Silkkaa onnea toisen puolesta. 😇

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Kiitos, ylläri se oli mutta olen onnelinen. Lapsi on ihana asia kun olen pureskellut asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, ylläri se oli mutta olen onnelinen. Lapsi on ihana asia kun olen pureskellut asiaa.

Hyvä hyvä. Niin sen kuuluu olla.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Aaaa, ok, hitto kun tää mun sarkastinen ja kyyninen puoleni aina huomaamatta ottaa vallan ja lukee mitä haluaa, ei mitä kirjoitetaan... 😁

• Anonyymi

Hyvä hyvä. Niin sen kuuluu olla.

Onko sinulla siunaantunut lapsia?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla siunaantunut lapsia?

On niitä siunaantunut ☺️

• Anonyymi

On niitä siunaantunut ☺️

Ihanaa 😇

• Anonyymi

Onnea. Monesko vahinko sinulta jo?

• Anonyymi

Ihan ensimmäinen! Voi kunpa se jo pullahtaisi maailmaan. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ensimmäinen! Voi kunpa se jo pullahtaisi maailmaan. 😊

Kyllä se pian tulee. Toivotaan että kaikki menee hyvin. Hieno juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pian tulee. Toivotaan että kaikki menee hyvin. Hieno juttu!

Täytyy helliä ja hölliä naista että pysyy tärkeimmät ehjinä 💙💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy helliä ja hölliä naista että pysyy tärkeimmät ehjinä 💙💙

Olisi varmaan mukava äidille, jos isukki jättäisi tällaisen paikan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ohhoh kattokaas alottajaa! Tekee ihmisen ihmisen sisälle 😲 aika professori, ei oo mikään turha jätkä.

Hei mut oikeesti ONNEA!

• Anonyymi

no posteljoonit on parhaita.

• Anonyymi

Iloinen asia! Onnea teille👍

• Anonyymi

Kiitos, ai että odotan sen syntymää :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, ai että odotan sen syntymää :))))

Toivottavasti oikeasti tarkoitat tuota, etkä halua mitään pahaa. Pahuuden ajan pitäisi olla ohi ja lapsen tuntea olevansa turvassa. Miksi jostain lapsen syntymästä pitää tehdä jotakin rumaa, vaikka olisikin vahinko. Ei se sen lapsen oma syy ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti oikeasti tarkoitat tuota, etkä halua mitään pahaa. Pahuuden ajan pitäisi olla ohi ja lapsen tuntea olevansa turvassa. Miksi jostain lapsen syntymästä pitää tehdä jotakin rumaa, vaikka olisikin vahinko. Ei se sen lapsen oma syy ole.

Tietysti tarkotan hyvää. Olen tosi innoissani siitä ja odotan kun pääsen touhuamaan sitten sen kanssa :) Mun lapsi, wau 😊😊😊

• Anonyymi

Oikean henkilön kanssa tämä on varmasti ihana uutinen. Ja kun saat yllätyksen tasaantumaan, varmasti ihana pääsiäismuisto. Lapset ovat aina lahja, ja tuovat hyvää elämään. Jos ei ole provo niin ihana kun joku uskaltaa kertoa hyvän uutisen mutta myös vaikean asian tänne. Joskus hyväkin voi olla ensin vaikea muutos. Ymmärrän järkytyksen, ja tähän liittyvän ehkä negatiivisenkin olon. Joskus toivoin lisälasta mutta nyt olen helpottunut kun tämä ei ollut minulle. Ei kyllä mahdollistakaan. Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttinen.

• Anonyymi

No kohtahan teidän oma kindermuna näkee jo päivänvalon! 🥳

• Anonyymi

Voi voi. Onko bilsan tunnit jäänyt väliin. Mitäs tuosta, kanna vastuus, kun mies. Niin no jos niitä "vastuita" onkin kotona jo ennestään, niin olet poika ittelles liemen keittänyt. Siinäkin tapauksessa, kanna vastuus ja ole mies!

• Anonyymi

Sinä syntinen mies montako ajattelit vielä tehdä … ?
      Koko kylän kanssako ?
      Eikö ne aijemmat riitänyt 😂
      Onnea elareihin 🫠
      Naiselta just siltä jolle tämä on.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että lapsi on sun, jos et ota isyystestiä.

• Anonyymi

Itse henkilökohtaisesti en naisena ymmärrä miehen näkemyksen ohittamista vauva-asiassa.

Tietty hyvästä syystä nainen voi tehdä vastoin miehen näkemystä ja esim. Hakeutua raskauden keskeytykseen. Hyviä syitä on esim. Miehen rikollisuus, väkivaltaisuus, mahdollinen lapsen kautta tapahtuva väkivalta ja sit äidin vakava mielisairaus, päihdeongelma, kehitysvammaisuus, tappava sairaus tms.

Mutta jos käy vahinko niin kyllä musta naisen kuuluu kuunnella myös sitä haluaako mies et nainen sen synnyttää.

Itse henkilökohtaisesti en synnyttäis lasta jos mies kokis ettei halua/ole valmis/pysty/ole taloudellisesti, elämänhallinnalta tai mielenterveydeltä siinä pisteessä että pystys huolehtiin lapsesta.

Musta paskan tyttöystävän merkki on vauvakuumeessa vetää läpi oma tahto välittämättä toisem näkemyksistä.

Tiedän myös naisia jotka on ihan juonitellu itsensä raskaaksi kun mies ei oo vapaaehtoisesti halunnu lasta.

Minä itse olen tämmösen huijauksen tuotos ja sen perusteella miten lapsuuteni meni niin olen sitä mieltä että ei noin.

T: Karoliina

• Anonyymi

Joululahja valmiiksi paketissa…

• Anonyymi

Yllättävän moni lapsi on biologisesti jonkun muun miehen lapsi kuin sen joka on isänä.

• Anonyymi

Toni "tontsa" Nieminen ilmeisesti.

• Anonyymi

Ei kannata nimiä tuoda julki, rikollista touhua ja voi johtaa kunnianloukkaukseen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      189
      5544
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      5009
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      95
      4542
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2754
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2748
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2257
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      33
      2185
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      230
      1934
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      92
      1917
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1841
    Aihe