Mikä ääliö maxin ympyrässäaikoi murhata ihmisiä

Anonyymi-ap

Millainen auto? Nyt oli semmoista jälkeä että tahallinen murhan yritys. Teko oli täysin tietoinen.

19

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos tiedät millaista jälkeä tuli, niin varmasti tiedät millainen autokin oli.

      • Anonyymi

        "No jos tiedät millaista jälkeä tuli, niin varmasti tiedät millainen autokin oli."

        Osui ja upposi ! Itse siis kaahasit! Miten lujaa ajoit? Kerro! Miten pääsi voi kun aioit tarkoituksella murhata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No jos tiedät millaista jälkeä tuli, niin varmasti tiedät millainen autokin oli."

        Osui ja upposi ! Itse siis kaahasit! Miten lujaa ajoit? Kerro! Miten pääsi voi kun aioit tarkoituksella murhata!

        Ööö, jos olisin ajanut, niin en olisi tässä kirjoittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, jos olisin ajanut, niin en olisi tässä kirjoittamassa.

        ” Ööö, jos olisin ajanut, niin en olisi tässä kirjoittamassa.”
        Et sitten ymmärrä mitään. Tajua ääliö!


    • Anonyymi

      Nyt on hirveän petolliset kelit kun auringosta penkassa sulava varjoon valuva vesi jäätyy niin herkästi juurikin risteyksissä ja ympyröissä puskee penkkaan tai kaiteisiin.

      • Anonyymi

        Vauhti oli sitä luokkaa että kelillä ei ollut merkitystä. Ihan normi ympyränopeudella ei kaiteeasta pääse läpi. Näitä kaahareita riittää eikä kukaan asiaan puutu


      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa ei ollut kyllä vedellä tai jäällä mitään tekemistä asian kanssa. Täysin kuiva pikitie.
        Reipasta sataa ympyrään ja kippo kaiteesta läpi, tapauksen tietäen en kyllä edes ihmettele. Oli vain ajan kysymys milloin napsahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa ei ollut kyllä vedellä tai jäällä mitään tekemistä asian kanssa. Täysin kuiva pikitie.
        Reipasta sataa ympyrään ja kippo kaiteesta läpi, tapauksen tietäen en kyllä edes ihmettele. Oli vain ajan kysymys milloin napsahtaa

        Olikohan merssu, kyllä muilla nuorison suosimilla merkillä pitäisi mennä vielä ihan vaan lievästi kallistellen noilla vauhdilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan merssu, kyllä muilla nuorison suosimilla merkillä pitäisi mennä vielä ihan vaan lievästi kallistellen noilla vauhdilla?

        Eikä kyseessä nuoriso, ikää taitaa tällä hepulla alkaa olemaan siellä lähempänä 60v. Kevät on vaikeaa aikaa hulluille


    • Anonyymi

      Kevät on pahaa aikaa mielenterveyspotilaille

    • Anonyymi

      Alajärveläiset ovat hiukan pöpei.

      • Anonyymi

        muualta muuttanut.


    • Anonyymi

      On syytä laittaa uusia puomeja!

      • Anonyymi

        Puomeja ? nehän oli kaikki rikkoutuneet ja viety pois romut. Ehkä paksua panssari betoni kaidetta ja korkeaa tai voihan tuommoisilta kuskeilta ottaa kortin pois ja ellei auto niin vankeutta vuosi kerrallaa.


    • Anonyymi

      Kuka se oli? Millainen auto?

      • Anonyymi

        Toyota aygosta puhutaan. Kevyt auto tekee tuommoista jälkeä on vauhdin aiheuttamaa. Kuski hiukan erilainen vain valtaväestöön suhteutettuna. Onneksi ihmishenkien menetyksiltä vältyttiin ja kuski oppikoon jos autoilua enää jatkaa sillä murha on ajon perusteelka melkeimpä ollut mahdollista sentään julkista yleistä tietä iso liikenneympyrä alikikulkuineen. Onnettomuudet jotenkin hyväksyy mutta ei tämmöistä tahallista kaahailua olkoon syy mikä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota aygosta puhutaan. Kevyt auto tekee tuommoista jälkeä on vauhdin aiheuttamaa. Kuski hiukan erilainen vain valtaväestöön suhteutettuna. Onneksi ihmishenkien menetyksiltä vältyttiin ja kuski oppikoon jos autoilua enää jatkaa sillä murha on ajon perusteelka melkeimpä ollut mahdollista sentään julkista yleistä tietä iso liikenneympyrä alikikulkuineen. Onnettomuudet jotenkin hyväksyy mutta ei tämmöistä tahallista kaahailua olkoon syy mikä hyvänsä.

        Olin lidlin pihassa kun tuo auto siitä kiihdytti ohi ja kiihdytti kyllä ihan kaiken mitä abc risteyksestä liikenneympyrään tuolla kopilla voi saada. Hullu äijä, toivottavasti ei saa ikään enää autoa alleen tai tappaa vielä jonkun


    • Anonyymi

      Toivottavasti lähti kortti pysyvästi.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin aina ilmoitus poliisille, jos näkee liikennesääntöjen vastaisia tekoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe