Kyllä niin kauheasti vieläkin rinnasta puristaa sun pettämises vaikka siitä on aikaa kulunut puoli vuotta. Tää viikko oli vähän helpompi, meinasin jo pystyä itkemään. Tuntuu siltä että mun sisus on täynnä p....a! kovin kauan oon joutunu kaikki sisälläni pitämään ja tällä viikolla se p...a oli lähellä tulla ulos. Ehkä ens viikolla se tulee, sit tulee myös helpotus ja ehkä saan taas suunnan elämääni!
rinnasta puristaa!
2
1567
Vastaukset
- poika
Kyseessä oli "yksi" vaivainen syrjähyppy, ja aikaakin on kulunut puolivuotta, joten ehkä olisi kummallekin osapuolelle että, unohdettaisiin menneet, ja suunnattaisiin katseeet tulevaisuuteen, ja nimimerkistä päätellen olet 26 vuotta, ja eikös tuossa iässä etsitä sitä "oikeaa" ?
Suhteen takia itkeminen helpottaa asiaa, mutta puolivuotta tapahtuneesta - Zannah
Tsemmppiä siulle.. kyllä se petetyksi tuleminen on paskamaisinta mitä voi ihmiselle tapahtua.
Itsekin olen tullut petetyksi, mutta täytyy sanoa että hyvin menee nyt! Viha oli kova, pettymys oli kova, kyyneliä tuli vuodatettua, yli tuli päästyä :)
Nyt ei jaksa enää ajatuksia tuohon tuhlata kuin satunnaisesti.. silloin ajatus kirpaisee jos muutenkin menee hetkellisen heikosti.
Otahan asenne että tästä PÄÄSET yli, tuli mitä tuli. Älä anna sen toisen sanella sun elämääsi tai pilata sitä yhtään enenmpää. Aika on subjektiivista, eikä kukaan voi sanoa että puoli vuotta on paljon tai vähän..
Jos et osaa itkeä, keksi joku muu tapa käsitellä tuota ikävää asiaa. Kirjoita, puhu jollekin, aloita kuntonyrkkeily tai pilko ensi vuoden takkapuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944252- 272315
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1052023PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061781- 1471372
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825