Onko ilmajoella ukrainalaisia pakolaisia

Anonyymi-ap

Onko kauniita ukrainalaisia naisia? Onko joku päässyt maistamaan ukrainalaista piirakkaa?

17

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikallinen Ku Klux Klan ei tänne vierasmaalaisia tahdo. Ei sen puoleen ilmajoelle kyllä kukaan tahdo muutenkaan. Ahdistava paikka täynnä juntteja natseja

      • Anonyymi

        Täällä ei natseja ole. Terv Erkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei natseja ole. Terv Erkki

        Mitäs ne molpäät suomen sisu aktiivit ovat


      • Anonyymi

        Ittellisiä ilimajokiset muiden kuntien seurueet riehuu!! Häpiä,mut hys hys ei siitä saa puhua


    • Anonyymi

      Viittitkin vielä! Häpeä!

      • Anonyymi

        Näin on , ei muuta ku puo mieles.


    • Anonyymi

      Ei tule ukrainana womania eikä muitakaan kun persut vihaa ulkomaalaisia. Kuoleva kylä ja hyvä niin

    • Anonyymi

      Kurikassa 200 ukrainalaista.
      Ilmajoella 2

    • Anonyymi

      Eilen meidän palju bileissä oli kaksi ukrainalaista tipu ja oli nättejä. Terv kalju tatuoitu ja leijonakoru kaulassa

      • Anonyymi

        Sitten sä heräsit ja huomasit että se olikin vaan unta


    • Anonyymi

      Ilkan mukaan kannattaa olla tarkkana ettei ukrainalaisena esiintyvä olekin venäläinen sotilas.

      • Anonyymi

        Niin totta!!!

        Ukrainalla ja Venäjällä on loppujen lopuksi varsin vähän eroa. Ja silti kaikki olivat sodan puhjettua kuin massahypnoosissa slavailemassa vaikka ukrainalaisia kiertäviä rosvokoplia kirottiin vain hetki aiemmin.

        Taidanpa lähteä pakulla koluamaan ihmisten pihoja. Jos joku alkaa änkkäämään niin sanon vaan hoono soomi, slava ukraini, hätä sota apu tarvi ukrainiin, niin johan porukka kantaa sisältä kaiken arvo-omaisuutensa ja ojentavat ne minulle oikein polvillaan, kiitellen ryssiä vastaan taistelemisesta heidän puolestaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta!!!

        Ukrainalla ja Venäjällä on loppujen lopuksi varsin vähän eroa. Ja silti kaikki olivat sodan puhjettua kuin massahypnoosissa slavailemassa vaikka ukrainalaisia kiertäviä rosvokoplia kirottiin vain hetki aiemmin.

        Taidanpa lähteä pakulla koluamaan ihmisten pihoja. Jos joku alkaa änkkäämään niin sanon vaan hoono soomi, slava ukraini, hätä sota apu tarvi ukrainiin, niin johan porukka kantaa sisältä kaiken arvo-omaisuutensa ja ojentavat ne minulle oikein polvillaan, kiitellen ryssiä vastaan taistelemisesta heidän puolestaan :D

        Oletko pietarin trolli??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pietarin trolli??

        Україна - слов'янська країна, на відміну від Фінляндії

        Hillitse raivonpuuskasi ja mieti hetki.
        "Ukraina on slaavimaa, toisin kuin Suomi." Ukrainan kielellä tuossa yllä. Niinpä, keskiverto suomalainen poistaa aseesta varmistimen nähdessään kyrillisiä kirjaimia, vaikka se olisi itse "pyhää" ukrainan kieltä. Keskiverto suomalainen kun ei erota ukrainaa ja venäjää toisistaan.


    • Anonyymi

      Mulla on liian iso hihatonta paita ja likaiset college pöksyt. Olen paini mestari ja kaikkien muittenkin lajien

      • Anonyymi

        Peenispumput pumppauksrn mestari!mitään muuta!!!


    • Anonyymi

      Ukrainan pakolaisia otetaan Nopankylään ja Luoman koulupiirien alueelle. Vain lapsiperheet.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe