Onko kauniita ukrainalaisia naisia? Onko joku päässyt maistamaan ukrainalaista piirakkaa?
Onko ilmajoella ukrainalaisia pakolaisia
18
267
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallinen Ku Klux Klan ei tänne vierasmaalaisia tahdo. Ei sen puoleen ilmajoelle kyllä kukaan tahdo muutenkaan. Ahdistava paikka täynnä juntteja natseja
- Anonyymi
Täällä ei natseja ole. Terv Erkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei natseja ole. Terv Erkki
Mitäs ne molpäät suomen sisu aktiivit ovat
- Anonyymi
Ittellisiä ilimajokiset muiden kuntien seurueet riehuu!! Häpiä,mut hys hys ei siitä saa puhua
- Anonyymi
Viittitkin vielä! Häpeä!
- Anonyymi
Näin on , ei muuta ku puo mieles.
- Anonyymi
Ei tule ukrainana womania eikä muitakaan kun persut vihaa ulkomaalaisia. Kuoleva kylä ja hyvä niin
- Anonyymi
Kurikassa 200 ukrainalaista.
Ilmajoella 2 - Anonyymi
Eilen meidän palju bileissä oli kaksi ukrainalaista tipu ja oli nättejä. Terv kalju tatuoitu ja leijonakoru kaulassa
- Anonyymi
Sitten sä heräsit ja huomasit että se olikin vaan unta
- Anonyymi
Ilkan mukaan kannattaa olla tarkkana ettei ukrainalaisena esiintyvä olekin venäläinen sotilas.
- Anonyymi
Niin totta!!!
Ukrainalla ja Venäjällä on loppujen lopuksi varsin vähän eroa. Ja silti kaikki olivat sodan puhjettua kuin massahypnoosissa slavailemassa vaikka ukrainalaisia kiertäviä rosvokoplia kirottiin vain hetki aiemmin.
Taidanpa lähteä pakulla koluamaan ihmisten pihoja. Jos joku alkaa änkkäämään niin sanon vaan hoono soomi, slava ukraini, hätä sota apu tarvi ukrainiin, niin johan porukka kantaa sisältä kaiken arvo-omaisuutensa ja ojentavat ne minulle oikein polvillaan, kiitellen ryssiä vastaan taistelemisesta heidän puolestaan :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta!!!
Ukrainalla ja Venäjällä on loppujen lopuksi varsin vähän eroa. Ja silti kaikki olivat sodan puhjettua kuin massahypnoosissa slavailemassa vaikka ukrainalaisia kiertäviä rosvokoplia kirottiin vain hetki aiemmin.
Taidanpa lähteä pakulla koluamaan ihmisten pihoja. Jos joku alkaa änkkäämään niin sanon vaan hoono soomi, slava ukraini, hätä sota apu tarvi ukrainiin, niin johan porukka kantaa sisältä kaiken arvo-omaisuutensa ja ojentavat ne minulle oikein polvillaan, kiitellen ryssiä vastaan taistelemisesta heidän puolestaan :DOletko pietarin trolli??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pietarin trolli??
Україна - слов'янська країна, на відміну від Фінляндії
Hillitse raivonpuuskasi ja mieti hetki.
"Ukraina on slaavimaa, toisin kuin Suomi." Ukrainan kielellä tuossa yllä. Niinpä, keskiverto suomalainen poistaa aseesta varmistimen nähdessään kyrillisiä kirjaimia, vaikka se olisi itse "pyhää" ukrainan kieltä. Keskiverto suomalainen kun ei erota ukrainaa ja venäjää toisistaan.
- Anonyymi
Mulla on liian iso hihatonta paita ja likaiset college pöksyt. Olen paini mestari ja kaikkien muittenkin lajien
- Anonyymi
Peenispumput pumppauksrn mestari!mitään muuta!!!
- Anonyymi
Ukrainan pakolaisia otetaan Nopankylään ja Luoman koulupiirien alueelle. Vain lapsiperheet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569