Babylonian huora kuvataan Raamatussa naisena. Ilmestyskirjan luvun lopussa on selitetty, että nainen on kaupunki, joka hallitsee useita maita, joilla on kaikilla yksi ja sama mieli.
Mitä kaikkea voimme ymmärtää ja havaita tästä pahasta joka villitsee ja juottaa kaikki kansat viinillään?
Ilm. 18:
3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
KAIKKI?
jopa Juuda?
Sak. 12:2
Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
- - - Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi
- - - kaikille kansoille !!!
- - - myös Juudan kohdalle!!!
se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
Mikä ja missä on tämä suuri paha joka vihaa Herraa ja uskovia?
4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
Paetkaa vuorille!
"sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;"
eri-lajin velhouksia...
Ilm. 17:
18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."
ja kuka sitten , meille näkyvällä tavalla on siellä:
15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
- - - kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
- - -ne vihaavat porttoa
Ketkä ne? = kansat ja väkijoukot ja kansanheimot ja kielet
--- riisuvat hänet paljaaksi
--- alastomaksi ja
- - -syövät hänen lihansa ja
- - -polttavat hänet tulessa.
eli kuka tykkää maailman pankiireista ja niiden veloista?
ketkä tekevät järjettömiä päätöksiä joista kansan joukout eivät pidä, esim mellakat, koko Eurooppa ja usa!
Mitä vastaan he kapinoivat?
tämä paha tulee paljatettua !
onko tämä tässä:
Ilm. 2:9
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
ja
Ilm. 3:
9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
se että nyt monet ovat heränneet, esim davosin ja uuden maailman järjesytksen kohdalla SAATTAA olla tätä:
16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
eli tulee kaikkien havaittavaksi.
No sama se.
Mitä arvelet, tässä portto naisesta ja nyky hetkestä ja tulevasta?
ja sitten lisää kahvia.
Babylonian huora kuvataan Raamatussa naisena.
6
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Itse näen että Portto on Seurakunta Morsiammen vastakohta.
- Anonyymi
Väärien uskontojen eli saatanan hallinnoima mahti joka edustaa myös kaupunkia .
Muita tunnusmerkkejä lisää raamatussa. - Anonyymi
Onko Riikka? Voiko olla samaan aikaa Juudas, joka pettää äänestäjänsä?
- Anonyymi
Huora on raamatussakin huora, peto joka hajoittaa peheet ihmissuhteet ja hallitukset.
Huoria meillä riittää, kirkoissakin. Jo 40 prosenttia suomen naisista ansaitsee elantonsa joko suoraan tai välillisesti huoraamalla.
Mukana on sugardaddyä netissä peräänkuuluttavat teinit. Tämähän on tosiasia. Kun kaikki raamatun portto huoran ns tarkennukset laittaa esille niin vaihtoehdot kutistuu melko vähiin.
- Anonyymi
HALLELUJAA HANNA JALAPSET,UKOT KILJOTIINIIN.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718