Babylonian huora kuvataan Raamatussa naisena.

Anonyymi-ap

Babylonian huora kuvataan Raamatussa naisena. Ilmestyskirjan luvun lopussa on selitetty, että nainen on kaupunki, joka hallitsee useita maita, joilla on kaikilla yksi ja sama mieli.

Mitä kaikkea voimme ymmärtää ja havaita tästä pahasta joka villitsee ja juottaa kaikki kansat viinillään?

Ilm. 18:
3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

KAIKKI?
jopa Juuda?

Sak. 12:2
Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

- - - Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi
- - - kaikille kansoille !!!
- - - myös Juudan kohdalle!!!
se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

Mikä ja missä on tämä suuri paha joka vihaa Herraa ja uskovia?

4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

Paetkaa vuorille!

"sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;"
eri-lajin velhouksia...

Ilm. 17:
18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

ja kuka sitten , meille näkyvällä tavalla on siellä:

15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

- - - kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
- - -ne vihaavat porttoa
Ketkä ne? = kansat ja väkijoukot ja kansanheimot ja kielet

--- riisuvat hänet paljaaksi
--- alastomaksi ja
- - -syövät hänen lihansa ja
- - -polttavat hänet tulessa.

eli kuka tykkää maailman pankiireista ja niiden veloista?
ketkä tekevät järjettömiä päätöksiä joista kansan joukout eivät pidä, esim mellakat, koko Eurooppa ja usa!

Mitä vastaan he kapinoivat?

tämä paha tulee paljatettua !

onko tämä tässä:

Ilm. 2:9
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
ja
Ilm. 3:
9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

se että nyt monet ovat heränneet, esim davosin ja uuden maailman järjesytksen kohdalla SAATTAA olla tätä:

16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

eli tulee kaikkien havaittavaksi.

No sama se.

Mitä arvelet, tässä portto naisesta ja nyky hetkestä ja tulevasta?

ja sitten lisää kahvia.

6

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse näen että Portto on Seurakunta Morsiammen vastakohta.

    • Anonyymi

      Väärien uskontojen eli saatanan hallinnoima mahti joka edustaa myös kaupunkia .
      Muita tunnusmerkkejä lisää raamatussa.

    • Anonyymi

      Onko Riikka? Voiko olla samaan aikaa Juudas, joka pettää äänestäjänsä?

    • Anonyymi

      Huora on raamatussakin huora, peto joka hajoittaa peheet ihmissuhteet ja hallitukset.
      Huoria meillä riittää, kirkoissakin. Jo 40 prosenttia suomen naisista ansaitsee elantonsa joko suoraan tai välillisesti huoraamalla.
      Mukana on sugardaddyä netissä peräänkuuluttavat teinit. Tämähän on tosiasia.

    • Kun kaikki raamatun portto huoran ns tarkennukset laittaa esille niin vaihtoehdot kutistuu melko vähiin.

      • Anonyymi

        HALLELUJAA HANNA JALAPSET,UKOT KILJOTIINIIN.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe