Espoo raideliikenneonnettomuus maan alla, keskisuuri

Anonyymi-ap

Espoo 12.04.2023 17:18:46 raideliikenneonnettomuus maan alla, keskisuuri
oli: raideliikenneonnettomuus maan alla, keski-suuri

Henkilö jäi metron alle Finnoon metroasemalla.


Miksi uudelle metroasemalle ei ole rakennettu lasisia turvaseiniä laiturin ja raiteiden väliin?

Tällaisia näkee ulkomailla käytössä. Niissä on liukuovet metrojunan ovien kohdalla.

15

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17820919P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Eihän ne tarvitsisi olla edes kokonaan lasisiakaan vaan korkea aita vaan ja jonkinlainen lasikin/pleksi että näkee jotain. Sitten tähän aitaan useampi portti joiden lukitus aukeaa kun juna on pysähtynyt.

      Mutta tarvitaan jokusen yksittäis-tapauksen takia aina kaiken maailman turvalaitteita. Jotkut tekee itsemurhiakin niin kyllä ne sen tekee jossain kuitenkin, jos ei voi metroasemalla niin sitten muualla. Mutta ja mutta toki tuo asemalaituri on hieman turvaton paikka koska pudotustakin on melkoisesti kiskoille, joku voi vaan kompuroida syystä tai toisesta ja vielä sitten putoaisi kiskoille.. Rahalla sitä saa näitäkin vaikka.. Tosin velalla nykyään koska valtiomme talous on aikalailla miinuksella, siksi aika laajasti monissa asioissa minne rahaa mätetään menemään voisi miettiä missä sitä rahaa kipeimmin olisi tarvetta, priorisoida vähän eikä kaikkea kaikille.

      • Anonyymi

        Ei taida metro olla valtion laitoksia?


    • Anonyymi

      Ei taida olla metron lähihistoria tuttua?

      Alkujaan Espooseen piti tulla laituriovet. Vuosaaren asemalle rakennettiin testiovet kokemusten keräämiseksi: eivät toimineet tarpeeksi luotettavasti. Lopputulos: ei ovia eikä myöskään suunniteltuja automaattijunia.

      Järkevintä olisi ollut rakentaa metrorata maan päälle ja ajaa liikenne pitkillä junilla. Siellä olisi väljissä junissa voinut ihailla maisemia eikä olisi tarvinnut "vaihtaa tasoa" maan pinnan ja syvätunnelissa olevan laiturin välillä.

      • Anonyymi

        Eihän ne toimi kun aasit on asialla!


    • Anonyymi

      Maan toimitusministeristön pitää asettaa asiantuntijatyöryhmä pohtimaan Espoon suuren maanalaisen junan onnettomuuden johdosta nousevia kysymyksiä.

      -Pitääkö Espoon metroliikenna asettaa käyttökieltoon, kunnes asia on kunnolla selvitetty
      -Kuka on asiasta vastuussa
      -Kenenkä henkilöiden on erottava tapahtuneen johdosta

      • Anonyymi

        Helsingissä jää metron alle joku melkein joka kuukausi.


      • Anonyymi

        Metro ei tunne kunnanrajoja. Samat Helsingistä tulevat tappajametrojunat ne ajaa täällä Espoon puolellakin.
        Julkisilla maanalaisilla kulkuvälineillä liikkuvat matkustajat on vapaata riistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metro ei tunne kunnanrajoja. Samat Helsingistä tulevat tappajametrojunat ne ajaa täällä Espoon puolellakin.
        Julkisilla maanalaisilla kulkuvälineillä liikkuvat matkustajat on vapaata riistaa.

        junat tappaa, ei metrot, tämä ilmaisena vinkkinä


    • Anonyymi

      laituriovia EI RAKENNETA! se on jämpti!

    • Anonyymi

      Siemeensi yritti kyhätä mutta ei siitä tullut valmista, harakiri seinät vauhkoille?💀💀

    • Anonyymi

      "Tällaisia näkee ulkomailla käytössä. Niissä on liukuovet metrojunan ovien kohdalla."

      Suomessa eletään kuvitelmassa, että täällä ollaan jotenkin edistyneitä muihin verrattuna. Totuus kirpaisee sen verran lujaa, ettei uskalleta edes ajatella.
      Kyllä tuollaiset pitäisi rakentaa ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Ihmishenki on aina ollut halpa suomessa!

        Liikenneonnettomuuksia melkein kaksinkertainen määrä kuin muissa pohjoismaissa. Samoin työtapaturmia!

        Turvallisuus? Mitä se on? Jotakin millä hevoset syö?


    • Anonyymi

      Metro tarkoittaa koko systeemiä, kyseessä kai metrojuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan aussikulta, missä?

      Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      436
      2907
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

      Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      2630
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

      Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      66
      2003
    4. Pikkunaiselle terkkuja

      Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      333
      1519
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

      2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      180
      1407
    6. Voisiko olla jopa niin

      Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1182
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

      Elämääsi miten pian
      Ikävä
      97
      1139
    8. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

      Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1067
    9. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

      Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1035
    10. Kuinka paljon on

      Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      109
      941
    Aihe