Valtiopäivät avataan jumalanpalveluksella

Kuinka ateistit reagoivat ?
Kokoontuvat piereskelemään kirkon ovelle?

39

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teillä VENÄJÄLLÄ näin varmaan tapahtuu.

      • Venäjä on syvästi Jumalaan uskovaa väkeä. Piereskelystä 20 vuotta vankeutta.


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Venäjä on syvästi Jumalaan uskovaa väkeä. Piereskelystä 20 vuotta vankeutta.

        Siinä tapauksessa sinut pitää tuomita aivopiereskelystä elinkautiseen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17821253E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Persujen lahkolaissiipi helluntailaiset tuskin osallistuu luterilaiseen Jumalanpalvelukseen.

    • Ei kai tuossa mitään ihmeellistä, osoittaa vain kuinka syvään juurtunut kristinusko on vieläkin vaikka Jeesus on yhtä historiallisesti todellinen olento kuin Saunatonttu (jumalalliseen Jeesukseen uskoo vain mielisairaat).

      Itsekin olen joutunut viran puolesta osallistumaan monesti jumalanpalveluksiin ja hartauksiin ja käynyt jopa ehtoollisella. Koska Jeesuksen liha ja veri ei polttanut ateistista kurkkuani ja mahaani puhki niin todennäköisesti kyseessä on vain pronssikautisten vuohipaimenten pahalta suojaavan riitin sovelluksesta kristinuskoon ja se on tavallista kuivaa keksiä, makeaa viiniä ja ritualistista tyhjää puhetta.

      • Ateistin ehtoollisella käynti on vakava juttu
        Jeesuksen sanomaksi on väitetty seuraavaa : "Joka ilman uskoa menee ehtoollisella tekee sen omaksi tuomiokseen ". En ikävä kyllä muista mikä porukka on tuollaista väittänyt. Yksi harras maallikko minulle kertoi.


      • Varma-Tieto kirjoitti:

        Ateistin ehtoollisella käynti on vakava juttu
        Jeesuksen sanomaksi on väitetty seuraavaa : "Joka ilman uskoa menee ehtoollisella tekee sen omaksi tuomiokseen ". En ikävä kyllä muista mikä porukka on tuollaista väittänyt. Yksi harras maallikko minulle kertoi.

        No sitähän minä yritin sanoa, että pelkkä kuiva keksi, makeaa viiniä ja naurettavaa liturgiaa, ei koitunut tuomioksi minulle, vaikka lattialla sätkivät lahkolaiset muuta uhkailisivat.


      • Holy_Roller kirjoitti:

        No sitähän minä yritin sanoa, että pelkkä kuiva keksi, makeaa viiniä ja naurettavaa liturgiaa, ei koitunut tuomioksi minulle, vaikka lattialla sätkivät lahkolaiset muuta uhkailisivat.

        Jos haluat nähdä kuinka ateisti sätkii mene Iraniin.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009516518.html



      • Holy_Roller kirjoitti:

        Ja tämän pointti oli mikä? Saatanan vammainen ripulivajakki.

        Uhoavien pikku palsta-ateistien toivon muistavan että myös ateisti sätkii ja saattaa tulla pieru ja pissi kun köysi asetetaan.


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Uhoavien pikku palsta-ateistien toivon muistavan että myös ateisti sätkii ja saattaa tulla pieru ja pissi kun köysi asetetaan.

        Holy_Roller ansaitsee hitaan hirttämisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holy_Roller ansaitsee hitaan hirttämisen.

        Varma_Tiedosta ja hänen anonyymistä kommentoinnista oikein huokuu lattialla sätkivän ja siansaksaa molottavan hellarin jumalan rakkaus 🤣🤣🤣


      • Holy_Roller kirjoitti:

        Varma_Tiedosta ja hänen anonyymistä kommentoinnista oikein huokuu lattialla sätkivän ja siansaksaa molottavan hellarin jumalan rakkaus 🤣🤣🤣

        Ei Jumala uskosta luopunutta rakasta. Sinua en tunne sanoo Jeesus viimeisellä tuomiolla.


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Ei Jumala uskosta luopunutta rakasta. Sinua en tunne sanoo Jeesus viimeisellä tuomiolla.

        Tietääkseni linkkaamassasi artikkelissa vuohipaimenet hirttävät toisiaan. Jumala ei ole koskaan hirttänyt ketään kun sitä ei ole olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holy_Roller ansaitsee hitaan hirttämisen.

        Ei ole ihmisen asia tuomita ketään. Jumala ainoastaan tuomitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni linkkaamassasi artikkelissa vuohipaimenet hirttävät toisiaan. Jumala ei ole koskaan hirttänyt ketään kun sitä ei ole olemassa.

        Ei tosiaan ole hirttänyt ketään. Raamatun mukaan Jumala pyytää vartijat taluttamaan syntisen kadotukseen ikuisiksi ajoiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni linkkaamassasi artikkelissa vuohipaimenet hirttävät toisiaan. Jumala ei ole koskaan hirttänyt ketään kun sitä ei ole olemassa.

        Tässä tietoa tuomiopäivästä
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomiopäivä?wprov=sfla1


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Ei ole ihmisen asia tuomita ketään. Jumala ainoastaan tuomitsee.

        "Jumala ainoastaan tuomitsee."

        Varsinkaan Jumala ei tuomitse ketään (olemattomuus haittaa oleellisesti). Sen tekevät ainoastaan uskovaiset pöllöpäät.


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Ei Jumala uskosta luopunutta rakasta. Sinua en tunne sanoo Jeesus viimeisellä tuomiolla.

        "Sinua en tunne sanoo Jeesus viimeisellä tuomiolla."

        Ennen puhuu aasikin kuin Jeesus.


      • Anonyymi

        Sinäkin ateisti, nautit kristittyjen rukouksien tuomasta hyvinvoinnista maassamme. Kuokkavieraana ryvet yltäkylläisyydessä, vaikket edes tiedä kuinka monta kertaa Jeesus on antanut sinullekin jatkoaikaa, hankkiaksesi itsellesi pelastuksen. Jeesus on hyvin armollinen ja toivoo sinunkin kääntyvän, jos et itsesi takia, niin omaistesi vuoksi. Tuskin haluat nähdä rakkaittesi marssivan kadotukseen, oman Jumalavihasi seurauksena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin ateisti, nautit kristittyjen rukouksien tuomasta hyvinvoinnista maassamme. Kuokkavieraana ryvet yltäkylläisyydessä, vaikket edes tiedä kuinka monta kertaa Jeesus on antanut sinullekin jatkoaikaa, hankkiaksesi itsellesi pelastuksen. Jeesus on hyvin armollinen ja toivoo sinunkin kääntyvän, jos et itsesi takia, niin omaistesi vuoksi. Tuskin haluat nähdä rakkaittesi marssivan kadotukseen, oman Jumalavihasi seurauksena?

        "Sinäkin ateisti, nautit kristittyjen rukouksien tuomasta hyvinvoinnista maassamme."

        Kyllä minun hyvinvointi on rakennettu ihan omalla työllä.

        "Kuokkavieraana ryvet yltäkylläisyydessä..."

        Mitä pillereitä vedät kun näin harhainen olet? En elä yltäkylläisyydessä vaan kohtuullisuudessa ja se on tosiaan itse omalla työllä ansaittu. Todennäköisesti sinä olet yhteiskunnan turvaverkkojen varassa elävä mielisairas hihhuli, siis kuokkavieras...ainakin nämä harhasi viittaa vahvasti siihen.

        "... edes tiedä kuinka monta kertaa Jeesus on antanut sinullekin jatkoaikaa..."

        Jeesus on antanut minulle jatkoaikaa 0 kertaa. Miten mielikuvitusolento voisi antaa mitään jatkoaikaa?

        "Tuskin haluat nähdä rakkaittesi marssivan kadotukseen, oman Jumalavihasi seurauksena?"

        No eikös se UT:n Jumalan pitänyt olla armollinen eikä kostaa kolmanteen ja neljänteen sukupolveen, jos joku on vuohipaimenta loukannut.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Ateistina hyväksyn kirkonmenot. Niistä ei ole kellekään haittaa

      • Anonyymi

        Niin. Enpä minäkään vaahtoa ateistin joulu vapaista. Yhdessä mennää ja vietetään vapaata istu sinä sohvalla kun kävelen kirkkoon jouluna vapaan voi viettää miten kukin haluaa. .minä en viitsi lähteä kapakkaan ja kärsiä rapulasta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Enpä minäkään vaahtoa ateistin joulu vapaista. Yhdessä mennää ja vietetään vapaata istu sinä sohvalla kun kävelen kirkkoon jouluna vapaan voi viettää miten kukin haluaa. .minä en viitsi lähteä kapakkaan ja kärsiä rapulasta jne.

        Kuulostat juuri sellaiselta kuin olet: tekopyhältä uskovaiselta.


    • Anonyymi

      Kuka saatana tollaisiin osallistuu ? totuushan on eduskunta valehtelee silmät päästään

      • Totta puhutaan vain uskovien seuroissa ei eduskunnassa


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Totta puhutaan vain uskovien seuroissa ei eduskunnassa

        Taas tuttua aivopiereskelyäsi. Kukaan ei edelleenkään loihdi vedestä viiniä tai saa aaseja puhumaan, kuten uskovien seuroissa valehdellaan.


    • Anonyymi

      mietin kun katsoin avajaisia mitä vittua ne kullatut patsaat tekee seinällä 🤣🤣🤣

      • Vittua tekevät kun kaikilla pastailla ei ole. Oletko ateismissa?


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Vittua tekevät kun kaikilla pastailla ei ole. Oletko ateismissa?

        Lasagnen pintaan voi ainakin piirtää kirkkoveneen. Silloin on pastaalla vittu.


    • Anonyymi

      Miten teillä uskovaisilla on noin alhaiset ajatukset. Mistä te keksitte noita.

      • Minä olen ateisti jo toista sukupolvea. Siveitä olemme.


      • Anonyymi
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Minä olen ateisti jo toista sukupolvea. Siveitä olemme.

        Siveä ateisti on yhtä harvinainen kuin haureellinen Kristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siveä ateisti on yhtä harvinainen kuin haureellinen Kristus.

        Totuutta puhuva uskovainen on yhtä harvinainen kuin elävä Kristus.


    • Anonyymi

      Pm miehensä kanssa poikkeuksellisesti Musiikkitalossa. 🤭 Bile Ile puuttui kuvasta. Mitäääää?????? Katsellaan ja kuunnellaan kevättä!!!???!!! Iloa ja valoa ☀️🤭☀️🤭

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En puutu tässä Ateismiin yleisesti. . Mutta sitä kritisoin, että kirkot ovat näkyvässä roolissa mitä tulee aikamme politiikkaan. Tämä tietenkään ilmiönä ei ole mitään uutta.
      Puolueeton asenne poliittisesto oli näkyvä tunnusmerkki varhaiskristillisenä aikana.
      Tutkijat ovat löytäneet kaivauksissa vanhoja hyvin säilyneitä historiallisia kirjallisia dokumentteja, joissa todetaan kristittyjen olleen täysin puolueettomia aikansa poliittisessa aikakaudessa. He eivät tietoisesti hakeneet valtiollisia tai muuten poliittisia virkoja uskoon tulonsa jälkeen. He uskoivat rauhanruhtinas Jeesus Kristuksen johtaman taivaallisen Jumalan valtakunnan tuovan kestävän vapautuksen sorrosta ja väkivallasta tulevaisuuden ihmiskunnalle.
      Nyky kirkot ja monet muut uskonnot ovat luisuneet hyvin kauaksi pois todellisesta Jumalan tuntemuksesta. Jäljellä on vain tyhjä ulkokuori ja mieli, jonka he täyttävät kaikenlaisella arkisella todellisuudella unohtaen velvollisuudet Jumalaa kohtaan.

    • Anonyymi

      Sopisi Jumalan nyt hieman ruoskia noita silmänpalvojiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1623
    2. 44
      983
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      919
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      869
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      58
      854
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      43
      806
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      55
      736
    Aihe