mitä tekee autolle kun tutula naisella kesä-autossa käsiryyppy ja äyttää liikaa sitä että välillä röpöttää sammuu risteyksiin ja nje ;D?ja onko riskiä että jossain vaiheessa ei käynnisty enään?
Manuaaliryyppy
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kiinnostais Itteekin tietää ;Dku olin pienempi ni aina sammu risteyksiin ku olinäidin kyydissä
- Anonyymi
sitä lähinnä että voiko isompaa vaurioo käydä autolle pitemmän päälle kun että sammuu vaan??
- Anonyymi
???
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Vieläkö noin vanhoja autoja on liikenteessä että on käsiryyppy. Taitaa naiskuskikin olla jo vanha ja todennut että ryyppynappi toimii hyvin käsilaukun roikottamiseen kun se on vedetty ulos.
Jos haluat korjata tilanteen, vaihda kaasutin automaattirikastimelliseksi. Ellei voi, niin laita ryypyn namiskaan niin kirkas merkkivalo että se häiritsee ajamista ellei ole laitettu pois päältä. - Anonyymi
Noin vanhat autot ovat usein konstikkaita ja huonoja käymään tyhjäkäynnillä kun kaasutin on usein väljä ja säädöt ei pysy oikeina.
Mutta käsiryypyn, eli rikastimen käyttöohje on yleensä tällainen: kun käynnistät auton kylmänä, niin vedä ryyppy täysin ulos ja käynnistä auto. Kun moottori on hieman lämminnyt, niin työnnä ryyppyä sisään noin puoliväliin ja kun moottori on kunnolla lämmin, niin työnnä se kokonaan pois päältä.
Rikastimella säädetään ilman saantia moottorille ja sitä pitää oppia käyttämään ja säätämään sen mukaan kuinka moottori käy tyhjäkäynnillä ja kiihdyttäessä, eli rohkeasti säätelemään käyntiä. - Anonyymi
onko joku nainen saanut auton tukehtuun ryypyllä joskus;D?
- Anonyymi
Saahan sen tukehtumaan jos ryyppyä antaa liikaa tai vastaavasti sammuu jos ryyppyä ei anneta alussa tarpeeksi.
ja mitä sellanen liiallinen ryypynkäyttö voi tehdä autolle jos sammuu aina ryyppy täysillä;D?
- Anonyymi
Mulla vanha Vm -88 Rumatikki J5 bensakoneella ja käsiryyppy :D Hyvin pelaa !
Per-kel - Anonyymi
Voin laittaa viestä, jos oot itekin perämies tai hinuri.
- Anonyymi
Oon kovempi kuin Jari Parrunpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817